סקר

סקר ../images/Emo101.gif

תוך כמה זמן מרגע הופעת הכאב אתן לוקחות משככים
האם אתן לוקחות משהו בדקות הראשונות שהכאב מופיע או מחכות קצת יותר לראות אם הכאב יחלוף לבד
ואני לא מתכוונת לזמן מחזור שאז ברור שמייד לוקחים משכך והכי חזק כדי שהכאב לא יתחזק, אני מדברת על היום יום כשאתן בדיכוי ולא מקבלות מחזור. לעיתים אני תוהה אם אני לא רצה למשככים יותר מידי מהר, אני תוהה אם לא כדאי לחכות קצת ולראות אולי הכאב יחלוף לבד ולא יחמיר.
 

זואילי

New member
עונה

אני מבדילה בין מיחוש לכאב. קשה לי להגדיר בדיוק מה זה מה, אבל על מיחושים אני לא לוקחת כלום. מיחוש זה משהו שגם אם אשתה מים או אם אלך לישון הוא יעבור. על כאב - איך שהוא מתחיל מייד אני לוקחת משכך וזה מסתיים טרם התחיל. וזה יכול להסתכם גם באופטלגין אחד בלבד. אין לי בכלל ספק שאיכות החיים שלי היום שונה ב 180 מעלות ממה שהיה לי בכל השנים עד לניתוח. אבל זיכרון הכאב נשאר, לכן אני באופן אישי לא מאמינה בכאב שחולף לבד. זה לדעתי האישית מעגל שאין לו סוף. (לכאב הכוונה). את יכולה פשוט לבדוק לבד ולראות. אם זה לא חולף לך לבד אז את יודעת שאת לא רצה מהר למשככים....
 
לי יש כאבים מעורבים

גם אנדו' וגם כאבים עצביים שהחמירו לאחר הניתוח... לכאבים העצביים שום דבר לא עוזר והם כאבים בלתי נסבלים..והאמת שכבר הרמתי ידיים מלחפש משכך שיתאים ורק המשככים הנרקוטים מתאימים בכאב מסוג זה והתופעות לוואי שלהם הם מזעזעות, לכאבי מחזור ואנדו' משככים רגילים עוזרים, אבל בכל זאת, משתדלת לא לקחת.. זה עצוב לחוות כאב יומיומי ששום דבר לא עוזר לו...אבל זה המצב אצלי.. אז בסקר נכללת גם מי שלא לוקחת כמעט כלום מייאוש?
 
אני מפרשת

מיחוש ככאב קל וכאב הוא כאב חד וחזק. לגבי כאב שהוא לא מיחוש אבל מגיע בהתקפים וכל התקף חולף אחרי כ- 10 דקות, היית לוקחת בנסיון למנוע את ההתקף הבא? ביומיים האחרונים תוקפים אותי התקפי כאב חזקים שממש משתקים אבל הם חולפים לאחר 10 דקות (בערך 3, 4 פעמים ביום), במיוחד בנקודה מסויימת בבטן התחתונה.
 

בלגן2

New member
הי, גם אני מבדילה בין כאב למיחוש

כאב מבחינתי זה משהו משתק (פיזית ממש) וזה אוטומטית מוביל אותי לקחת כדור, שניים, עשר, מה שרק יעזור. עם מיחושים אני נוטה למשוך את הזמן ולנסות להסתדר בלי, למרות שזה עולה לי לפעמים בשנת לילה. בתקופה הנוכחית בחיי - בגלל תופעת המיגרנות שהחמירה לה, אני גם ככה כל יום עם 2 אקמול פוקוס. מוזר איך עם כאב בטן אני מוכנה לסחוב, אבל עם כאב ראש אני פשוט לא מתפקדת.
 

galim29

New member
עונה../images/Emo24.gif

בשנתיים האחרונות, אני לוקחת לעתים ממש רחוקות משככי כאבים. לרוב מתעלמת ממיחוש (עפ"י הדוקטור זוזו) ושותה תה קמומיל או לוקחתת משהו טבעי לבטן. הולכת למשככים רק כשזה מציק ומרגיש שהולך להתגבר. האמת שכל יום מחדש אני נדהמת כמה כייף לא להיות תלויה במשככי כאבים ולרוץ ישר לקוקטיילים. יש בזה המון פסיכוסומטי כי פעם הייתי לוקחחת רק מהפחד שיכאב והיום יודעת להבדיל בין מיחוש לכאב ממשי... ודרך אגב, הכאב באמת עובר מעצמו אם אני לא מתייחסת אליו יותר מדי. לרוב.
 
הקמומיל גם אצלי מככב

ובעיקר בגלל שהוא טעים
לא נוגעת בתה אחר לא בבית ולא בעבודה. שותה לפחות שתי ספלים ביום. אבל לפני כמה ימים קראתי שהוא לא מומלץ בהריון
(לא שאני בהריון... אבל בקרוב מקווה
).
 

galim29

New member
עכשיו יש לי משהו חדש

קניתי חליטת עלים של סרפד ושל עוד משהו למעי רגיז... וזה פשוט נפלא. גיליתי מסעדה שצמודה אליה חנות תבלינים מדהימה (זוזו תחגוג שם...) ליד יעק אשתאול בדרך לבית שמש... מקום פשוט מדהים. באמצע ירוק... שווה לבוא לבקר ולאכול במסעדה. חוץ מזה הם עושים גם משלוחים לעצלנים. יש שם פשוט הכול. שווה!!!!
 
גם אני עונה../images/Emo9.gif

אני מהסובלות....עד שלא ניתן יותר לסבול. יש לי בלאקאווט רציני ביותר לרוב הכאבים שהיו לי בעבר הרחוק.... חוץ מתמונה אחת ברורה מאוד-מאוד לגבי כאבים מאוד חזקים שהיו לי בבית של סבתא שלי בתור נערה...בחיים לא חשבתי על קוקטיילים (כן, יודעת לא בדיוק תשובה שמתאימה לאנדואית
) רק אקמול... ואז בדיוק יצאה התרופה אדקס 200 (שקנה לי סבא ז"ל) שהייתי לוקחת כשהייתי ממש כאובה (אז כנראה שהיו איזשהו כאבים, אני מנסה להזכר הרבה זמן, לגבי העבר) לעומת זאת, אף פעם לא הגעתי למיון מרוב כאבים ולא זכור לי ביקורים אצל רופאים מרוב כאבים. ובהמשך הזמן..... בשנים אחרונים (כ-10 שנים) אני לוקחת כדור אקמול/אופטלגין ודומיו רק כהמצב מגיע לכאב מאוד מאוד חזק, בעיקר ראש. בטן לעיתים רחוקות יותר יש כאב שדורש כדור. כאב חזק מאוד מאוד של רגל ימין או כאב במפשעה (ביוץ) אף פעם לא לקחתי כדורים. במילים פשוטות יותר....מחכה שהכאב יחלוף לבד ורק כשהמצב מאוד מאוד מאוד כאוב... לוקחת כדור.
 
אגב..

המלצה למשכך כאבים טבעי מלבד חליטה של תה קמומיל.. 3 כפיות דבש מעורבבות במים רותחים בלבד-עושה טוב מאוד לבטן.. בכלל ראוי לציין שלדבש יש סגולות רפואיות מדהימות..שווה לנסות.
 

galim29

New member
הזכרת לי נשכחות../images/Emo9.gif

הכאבים האלה ברגל ימין שיורדים למפשעה. אני זוכרת איך חשבתי שאני משוגעת כשלא ידעתי מה יש לי והרגשתי שם ממש כדור. איך אני שמחה שהימים האלו מאחורי כי לפחות יודעת לזהות את הכאבים. חצי נחמה. והקוקטיילים
שהייתי מרביצה בכאבים.. הבלטות שהייתי סופרת ברצפה לפנות בוקר.
 
כאב או מיחוש מיחוש או כאב

בשני המקרים לא לוקחת כלום.......מלבד כרית חמה.....וזה כשנתפס הגב או בזמן ווסת....... מיגרנות - משתדלת למעט בלקחת ......אבל אם אין לי סבלנות לכאב לוקחת....וגם זה אחרי שוודאתי שאכן מדובר במגירנה שמחייבת מזלג....
 
בואו תראו את המגירה של התרופות אצלי

במטבח... קופסת ענק של אופטלגין, שתי קופסאות של אדקס, כדורים למיגרנה שהנוירולוג נתן לי לפני שנתיים ואני לא לוקחת... ויש גם אקמול בשביל הבעל... למרות זאת, גם במחזור לא על כל כאב בטן אני רצה לקחת משהו, אני מחכה כמה דקות ורואה מה לאן זה מתפתח. אבל כשכואב: אדקס מאוד עוזר לי. ומקלחת חמה כשהמים ישר על הגב (כמו ג'קוזי בחדר לידה...) אגב, יש לי כאבים כבר שבוע לפני המחזור (זה סימן מצויין... כמו בדיקה ביתית...) ואז אני משתדלת ממש לא לקחת כלום. לבלבל ת'מכשפה... בשביל המיגרנות אני כאמור לא לוקחת כדורים מיוחדים. ואני משתדלת גם לא לקחת אופטלגין או אדקס כי זה פשוט לא עוזר לי... במקום זה אני רובצת על הספה וישנההההההה... בכל אופן, יש לי בכל תיק אופטלגין ואדקס, בעיקר בשביל המחזורים האכזריים שלי
ויש לי חבר מועדון חדש: ארקוקסיה, אז לפני המחזור אני מקפידה לטמון ארקוקסיה בארנק. TO GO.
 
גם אצלי

על השולחן בסלון בקערה יש : אופטלגין, נקסין והגלולות. על השיש במטבח שלל ויטמינים למינהם. ובתיק האופן קבוע: אתופן, נקסין, אופטלגין ופארמין. אנחנו ממש נרקומניות
 
לגמרי. וחכו! חוץ מהמגירה הזו

יש על השולחן במטבח: אלטרוקסין, חומצה פולית וברזל. במקרר יש פיוריגון ואוביטרל מאחורי המרגרינות והשמרים. אל תאכלו אצלי מאפה בית. ויש גם את "הקופסה השחורה" בחדר שינה ובה שלל תרופות פיריון: האריזה האקסלוסיבית של עט הפיוריגון (העט עצמו נודד בין החדרים), אסטרופם, אנדומטרין, שאריות של מנוגון, שאריות של איקקלומין (אחחחח, היו ימים...), גלולות יסמין, מוליכים, קונדומים, מחטים... זריקות אורגלוטרן משוטטות חופשי בחדר השינה. בבית הזה יש יותר כימיקלים מאוכל...
 
למעלה