מסוף כרמלית
New member
סקר תח"צ ברמת אביב
סקר תח"צ ברמת אביב
כפי שכבר הזכרתי בעבר, אני לומד בביה"ס להנדסאים ברמת אביב. היום נכנס אלינו המחנך ובידו דף עם שאלות בנושא הרגלי ההגעה שלנו לביה"ס. ככל הנראה השאלון קשור למסוף החדש שעומד להיפתח בתחנת האוניברסיטה. נשאלנו על דרכי ההגעה לביה"ס (באופניים, ברגל, באוטובוס, ברכב פרטי, ברכבת) וכן באיזה קווי אוטובוס אנו משתמשים לצורך הגעה לביה"ס. נשאלנו גם על הדרך חזרה (אם היא שונה). עוד נשאלנו, מה יותר חשוב לנו - זמן ההדעה ליעד, או מרחק ההליכה לתחנה. כמו-כן, ניתן היה להוסיף הערות או הצעות לשיפור. לדעתי, דן ואגד רוצים לצמצם את מס´ הקווים שמקיפים את האוניברסיטה ואת שאר רמת אביב ולהשאיר רק את אלו העמוסים יותר ואת 112 (כמו שהצעתי מעל גבי הפורום בעבר). אני חושב שיהיה זה חכם לסיים את כל המסלולים במסוף אחד, ולהנפיק שוברי מעבר חינם לקו 112, שמסלולו יורחב מעט ותדירותו תוגדל, כך שהוא יהיה הקו היחיד המקיף את האוניברסיטה.
סקר תח"צ ברמת אביב
כפי שכבר הזכרתי בעבר, אני לומד בביה"ס להנדסאים ברמת אביב. היום נכנס אלינו המחנך ובידו דף עם שאלות בנושא הרגלי ההגעה שלנו לביה"ס. ככל הנראה השאלון קשור למסוף החדש שעומד להיפתח בתחנת האוניברסיטה. נשאלנו על דרכי ההגעה לביה"ס (באופניים, ברגל, באוטובוס, ברכב פרטי, ברכבת) וכן באיזה קווי אוטובוס אנו משתמשים לצורך הגעה לביה"ס. נשאלנו גם על הדרך חזרה (אם היא שונה). עוד נשאלנו, מה יותר חשוב לנו - זמן ההדעה ליעד, או מרחק ההליכה לתחנה. כמו-כן, ניתן היה להוסיף הערות או הצעות לשיפור. לדעתי, דן ואגד רוצים לצמצם את מס´ הקווים שמקיפים את האוניברסיטה ואת שאר רמת אביב ולהשאיר רק את אלו העמוסים יותר ואת 112 (כמו שהצעתי מעל גבי הפורום בעבר). אני חושב שיהיה זה חכם לסיים את כל המסלולים במסוף אחד, ולהנפיק שוברי מעבר חינם לקו 112, שמסלולו יורחב מעט ותדירותו תוגדל, כך שהוא יהיה הקו היחיד המקיף את האוניברסיטה.