סקר על סקרים

הנצנצית

New member
אולי ...

אולי גם נגביל מספר אותיות מקסימלי לכל הודעה ? ומה לגבי הגבלת מספר שרשורים שכל חבר בפורום יכול להכניס ביום ? די ... שחררו קצת ...
 

תוכי

New member
חס וחלילה

הכוונה היא שיש המון תוך שניות ותראי בפורום שיש בנות שפשוט שולחות לי מסרים שזה מפריע להן
 

אמיקה

New member
טוב שלא נסחפנו בכלל ...

מה זה "יש בנות שפשוט שולחות לי מסרים שזה מפריע להן ..." קודם כל - למה מסרים? אפשר לומר גלוי אבל יותר חשוב - למה זה מפריע? ולמה זה חשוב שזה מפריע? כאילו... - על מה הפורום הזה? יש חובה לנושאים משוסיימים? יש חובת השתתפות למישהו? הנושאים פה מתפתחים לפי "היצע וביקוש" - אם שאלת סקר, דבילית ככל שתהיה, לא תעניין אף אחת, ההודעה תרד ותמצא את דרכה לארכיון. העובדה שהודעה נותרת כאן על הדף הראשי, סימן שזה מעניין מספיק את רוב המשתתפות/ים לאותי רגע נתון... מה זה "מפריע"? מפריע לך? תשני נושא תעלי הודעה חדשה תקפלי שירשורים (יש אפשרות לכנס את כל השרושרים, ולקרוא רק לפי כותרות - יודעים?)
 

תוכי

New member
כמו ששרשור החתונות

הפריע והסוף מצאנו מה לעשות גם פה לדעתי זה לדעת "הקהל"
 

מיoי

New member
../images/Emo41.gifיש גם אפשרות לקפל שירשור מעל

מספר הודעות - זו אופציה נהדרת - למי שלא רוצה שיקפל מעל אותו מספר הודעות
לצמצם שירשורים הופך להיות מטיש ומעצבן - גם ארוך מידי זה מייאש
לי נראה שאיך שהכל הסתדר עד כה היה נהדר
 

T r i l i a n

New member
אני לא חושבת שזה קטנוני

וגם לא חושבת שלשרשר סקרים ביחד זה מוציא את הכיף והספונטניות. לדעתי זה רק יטיב עם הפורום.
 

T r i l i a n

New member
אני לא בקטע של אזיקים

גם לא כאלה עם פרווה באמת, לא מדובר פה לא בצנזורה ולא הבהגבלה של נושאים או כמות ההודעות (חו"ח, זה ממש לא המטרה). כולו לשרשר ביחד. לא נאה בעינייך - איך בעיה, כל אחד ודעתו, אבל את לוקחת את זה לקיצוניות.
 

T r i l i a n

New member
את יכולה להגיד:

הרעיון הזה לא נראה לי כי הוא מריח כמו צנזורה או אחלה רעיון למשל
 

מיoי

New member
לדעתי שירשור ארוך הוא לא נוח - עד

מידה מסויימת - לפעמים שירשורים ארוכים כל כך שרק מהאורך - אני מתעייפת מלהתעדכן - הרבה יותר נוח שזה מחולק
גם ככה השירשורים כאן ארוכים אז עוד לקבץ אותם -זהסיוט
 
בפורומים אחרים יש מה שנקרא

שרשור של
עם התאריך הרלוונטי של אותו יום אולי גם פה זה יהיה נכון לעשות כי ידידתי הלא מוכרת את קצת משתלטת על הפורום עם סקרים.
 

shelycat

New member
מפריע לך?

תכניסי שאלות משלך. לא מוצא חן בעינייך חפשי לך מקום אחר. מי שנמצא פה נמצא כי השיטה מתאימה לו והשיטה כל הזמן דינמית ומשתנה בהתאם להרכב האנשים ורצונותיהם. היום זה אני, אתמול זה היה חבר אחר ששיעשע את כולם בשאלותיו.
 
למה שאני אלך?

הפרעתי לך? גברתי המלכה? את מגרשת אותי? את זו שמפריעה ולא רק לי תלכי את אני לא מבינה מה זה הגישה "הבוגרת" הזו? לא מתאים לך תלכי קשה לך לקבל ביקורת ואני מבינה בתוך מפונקת זה קשה אבל חביבתי החיים אכזרים תתמודדי לא מתאים לי הסקרים חסרי הבסיס והשחר מה מענין אותי באיזה קומה כל אחד גר ומה פתאום תחרות בנין גבוה משועממת זה יפה תעשי מקרמה
 

shelycat

New member
ואיזה גישה אני צריכה לאמץ

פרט לגישה הבוגרת. אני לא מכירה אותך, אין לי שום דבר אישי איתך או נגדך. הבעת את דעתך, ירדת לפסים אישיים משום מה, אני לא רואה צורך לעשות את זה. ובדיוק כמו שיש פורומים שלא מענינים אותי ולכן אני לא משתתפת בהם אם המקום לא נאה בעינייך מה יש לך לחפש פה? שאלי זאת עצמך. אין לי כוונה להמשיך או לענות לך, בטח לא ברמה אישית, יוריד מכבודי ובטח מכבודך. למה לך כל האנרגיה השלילית? נחמד ונעים לך יופי, לא נחמד לך? מחפשת להוציא עצבים על מישהו, אני לא הקורבן.
 
היה נחמד והיה נעים

אבל הסקרים שאת מעלה לא ממש מעלים את הרמה בפורום שהיה שוקק חיים ועינין אין לי שום דבר נגדך ואני חושבת שיש לך את כל מה שצריך אבל בחייאת! פסים אישים התחילו כשהצעת לי ללכת מה יש לך נגדי אם את לא מכירה אותי?
 

chufnikit

New member
מה שאת לא שמה לב שאת בין האנשים

הבודדים כאן שזה מפריע להם!!! ולא נראה לי שזה לא בוגר, זה פשוט מאד, אם שרשור מסויים לא מעניין אותך פשוט אל תקראי אותו, זה לא כל כך מסובך.. והסקרים חסרי "השחר והבסיס" כמו שאת קוראת להם, בעניי לדוגמא הם כיפים ומשעשעים והפורום לא היה הפורום בלעדהם. אני באמת לא מבינה מה כל כך מפריע לך....
 
בדיוק פה את טועה ובגלל זה אני סמויה

היה ברור שתהיה השתלחות של מחנות ואני לא רוצה לעמוד מול אש שלא לשמה נפתחה ההודעה אין לי חלילה דבר או חצי דבר לשלי לדעתי היא משכמה ומעלה אבל לפעמים צריך לדעת מתי להפסיק.
 
למעלה