סקר על אכילה בלילה

סיגל 1 1

New member
סקר על אכילה בלילה

שלום לכולם ונעים מאד, יש לי תאומים בני חצי שנה אוטוטו, והם עדיין אוכלים בלילה (אחד מהם לא תמיד אבל בד"כ), עוד לא התחילו ירקות וכו', בימים הקרובים נתחיל. אני מאד חוששת שהם ימשיכו כך עוד הרבה זמן וזה קשה לאללה. מה היה/יש אצלכם בתחום זה? אנא אשמח לשמוע כל תגובה ועצה. אציין כי ארוחה אחרונה הם אוכלים בד"כ ב: 21.00 22.00 . תודה ויום טוב.
 

בלינקה

New member
בת שנה ושבע

עדיין מתעוררת פעם אחת בלילה, למרות שלא אוכלת בלילה מכיל 11 חודשים. גם ילדים יותר גדולים מתעוררים, את יודעת. חלומות רעים, צמא, או סתם ככה.
 
אני פוחדת להזמין את מרפי...

אז לא אומר לך מה קורה אצלנו... מתי מתעוררים לארוחה נוספת? באמצע הלילה ? לפנות בוקר ? אם באמצע הלילה - אולי תנסי להציע מים במקום ארוחה ? את מניקה- אם כן, אולי כדאי שבן זוגך יגש אליהם בלילה.
 

hagaram

New member
אני גמלתי אותה (יש לציין שהיה קל)

בגיל שנה. עדיין ארוחת הבוקר שלה היא בין חמש לשש בבוקר, על זה אני עוד לא מתעקשת!
 
אצלי הפסיק לאכול בלילה

בגיל שנה וחודש. הירקות לא החליפו בהתחלה ארוחות. רק אחרי חודשיים בערך, כשהתווספו לתפריט עוף ובצקים, זה השתפר, אבל לא מנע את ארוחת הלילה.
 

נעמולה

New member
שלי בן שנה

אוכל אוכל של גדולים, ועדיין מתעורר לארוחת לילה מלאה בין 2 ל - 4. גומר בקבוק דייסה של 240CC אי לכך ובהתאם לזאת שהוא קטן במשקל ועדיין צריך את הארוחה אין לי שום כוונה לגמול אותו. כשהוא ירגיש מוכן הוא יגמול את עצמו. אם את לא מניקה תעזרי בבן הזוג שלך, או שתשאבי חלב ללילה. אני והבלונדיני מתחלקים בלילות, לילה אני ולילה הוא וזה מקל על העייפות ובגלל זה לא בוער לי לגמול אותו.
 

ag 26

New member
בן שנה ושבעה לפעמים מתעורר ל

לאכול. אני נותנת לו תה או מים,ואם מתעורר שוב ואומר בקבוק ובוכה אז אין בררה אני נותנת לו סימילק ....
 
נסיכתי בת כמעט 11 חודשים

ועדיין מתעוררת לינוק פעם-פעמיים בלילה, למרות שאוכלת ארוחת ערב "של גדולים" ויונקת לפני השינה
 
תנסי אולי בפורום תאומים ושלישיות

ולא שחלילה אני מגרשת אותך מפה
אבל הבנתי שהוא פורום מעולה למי שיש לו תאומים ושלישיות...
 
למעלה