סקר: מה הכנסתן לתיק לחדר לידה?

shlomits

New member
סקר: מה הכנסתן לתיק לחדר לידה?

עוד מעט אשרשר את התשובה שלי...
 

shlomits

New member
אז ככה

אני נעזרתי ברשימה שהתפרסמה כאן בפורום וגם בהמלצות של המורה שלי ליוגה: מגבת גדולה בגד ים לבעלי (שיוכל להיכנס איתי לאמבטיה) בקבוק ריק עם פקק ספורט (אין טעם למלא מים מעכשיו) עוגיות לנשנוש ספר לבעל (אם אלך לישון אם וכאשר אקח אפידורל) סוכריות חמוצות מקלות דבש (ל"מתקפת אנרגיה" לקראת שלב הלחיצות) מכשיר קטן מעץ למסאז' לגב שמן שקדים לעיסוי הפרינאום פרש וואנס לריענון+ספוג קטן ופשוט שנוכל להרטיב את הפנים גומיה לשיער גרבי כותנה בליסטקס לשפתיים רסקיו רמדי רשימת טיפים שלמדתי ביוגה להקלה על כאבי צירים, תנוחות לידה וכו' לפני שנצא ניקח גם פלאפון ומטען, שמיכה (חלק מתרגילי היוגה נוחים יותר על הריצפה)וכרית נוספת לריפוד המיטה נראה לי שזהו
 

מיכל ת

New member
ובנתיים אצלי בתיק יש ככה: (כל יום

נזכרת מוסיפה משהו מסמכים למיניהם (בדיקות וכו'..) מגבת גדולה נעלי גומי למקלחת לסוכריות מנטה, לימון, אנרג'י באר גומיות לשיער שפמו, סבון נוזלי קרם לשיער..... ספוג רחצה פרש וואנס גרביים תחתונים חד פעמיים תחבושות של אולדיז מטען לפאלפון פדים להנקה מוצץ לפיצפון אני מתכוונת עוד לארגן ולהכניס: לקנות חזיית הנקה, טרנינג וחולצה ליציאה מבית החולים. ונראה לי שזהו.
 
למה מגבת? אתן נגעלות משל ביה"ח?

שכבתי בסיכון גבוה והיה בסדר דווקא, לא שונה ממגבת שכולם חרשו עליה בבית מלון.
 

מיכל ת

New member
אני לא נגעלת אבל יותר נעים לי

מגבת עם ריח של בית. חוץ מזה זאת מגבת גדולה (אמורה לשמש כשצריך גם במקום חלוק)
 
אני התפנקתי בקניית חלוק, יש חלוקים

מדליקים לאללה מטריקו, קייציים כאלה ולא "סבתאיים", לא יודעת אם אני בכלל אשתמש בו, אבל נורא התחשק לי לקנות, אז קניתי והוא בתיק.חוץ מזה כל השאר לפי הרשימה שבפורום הורדתי מה שלא התאים לי.
 

מיכל ת

New member
אז זהו שלא מצאתי חלוק מתאים

רק חלוקי מגבת ואת החלוקים "הסבאתיים", איפה מצאת את החלוק?
 

lulyK

New member
את תשתמשי שם בכ"כ הרבה מגבות

שתצחקי על המגבת היחידה שהבאת מהבית. אני נשטפתי אחרי כל פיפי (4-5 מגבות ביום...) ואחרי כל מקלחת (עוד ארבע ביום - שתיים למקלחת). יש חדר מגבות במסדרון של המחלקה ואת יכולה לקחת כמה שאת רוצה. נכון שהכי נעים מגבות או כרית עם ציפית מהבית, אבל לפחות במקרה של המגבות יש כ"כ הרבה דם, שבאמת כבר עדיף להשאיר את זו של הבית בבית (או להשתמש בה בתור מגבת לפנים)
 

shlomits

New member
המגבת שהכנתי מיועדת לחדר לידה,

לא למחלקה לאחר כך. בכלל למחלקה אני מכינה תיק נפרד עם בגדים כלי רחצה וכו'. וחוץ מזה מקפיצה לעוד תשובות
 
לי יש בתיק: שמן שקדים, גרביים,

תיק רפואי, ספר לבעל, חזייה, פדים, פדים הנקה, תחתונים חד פעמיים, מגבוני לחות, ספריי תפרים מחו"ל+ שפריצר, כלי רחצה, חלוק, כפכפי אמבטיה, מטבעות, ועל הדלת תזכורת לרגע האחרון: איפור (אני לא יכולה כבר לשים אותו בתיק), סלולרי+מטען, מצלמה
 

מיכל ת

New member
תחתונים מרשת - ומומלץ להשתמש בהם

ופשוט זורקים ברגע שמתלכלך. אפשר להשיג אותם ברשת סופר פארם-יש 4 יח' בכל קופסא-האריזה היא כחולה(לא זוכרת את השם שלהם)
 

kby

New member
ואפשר גם לא לזרוק אותם, הם מתכבסים

ממש טוב... לפעם הבאה... (יקר....)
 

lulyK

New member
לא בסופרפארם! אני קניתי ב-

טוב לי לתינוק (12 ש"ח) ובשילב (14 ש"ח). כשהגעתי הביתה רציתי עוד חבילה, ובעלי ירד לסופרפארם שמתחת לבית - 22 ש"ח. וקוראים להם "פנסי"
 

ענתי 10

New member
אני עוד לא ארזתי את התיק

אבל מניסיון של הפעם הקודמת: בחדר הלידה לא היה איתי כלום. כלום כלום, גם לא ספוג. ואת האמת לא הייתי זקוקה, כי כשהלידה מגיעה את פשוט לא תחשבי על כלום. במחלקה - לבשתי רוב הזמן את הבגדים שלי, ובבוקר/לילה כותונת של בי"ח + חלוק מהבית, אבל הפעם אני בהחלט אסתפק בחלוק שלהם. מה שכן חשוב - זה תחבושות ותחתונים חד-פעמיים, כי יהיה לך כזה שיתפון של דם שתחבושות שלהם לא יספיקו, ועל התחתונים שלך פשוט חבל. בנוסף סבון DOVE כי הוא יחיד שלא מייבש את האיזור, כמובן מברשת ומשחת שיניים. תדאגי גם שיביאו לך הרבה מים מינרליים, שלא תתיבשי, כי את מאבדת הרבה דם, וכי זה מאוד חשוב להנקה.
 

marcyg

New member
ציוד מומלץ ללידה

רשימה של רעיונות (לא צריך את הכל, תבחרי מה שמתאים לך).
 

Salsa S

New member
למה צריך גרביים ליולדת?

לא הבנתי למה זה נחוץ ומתי...
 

kby

New member
בהרבה חדרי לידה מאוד קר וכדאי

להביא גרביים כדי שלא יקפאו הרגליים תוך כדי...
 
למעלה