סקר-למי אתם מאמינים,להנדל או לארד?

החרדי שיפליל את אולמרט!

בימים אלה יש משא ומתן בין חרדי לבין המשטרה במטרה לקבל חסינות משפטית. הנ"ל רוצה להעיד על שורות ארוכות של שוחד שהוא היה נותן למר אולמרט בהיותו ראש העיר ירושלים. אני מכיר עוד הרבה כמוהו אני רק מקוה שהם יסכימו לדבר...
 
חשיפה בקול חי-הרב יעקב יוסף-מרזל...

בתוכנית "המהדורה המרכזית" של מרדכי לביא בקול חי,תיחשף היום שהרב יעקב יוסף(בנו של הרב עובדיה יוסף) ביקש מברוך מרזל להציג בפניו חמישים אלף חתימות של אנשים שמוכנים לתמוך במפלגתו ובעקבות זאת הוא יקרא לכל הציבור להצביע עבור חזית יהודית לאומית!
 
לא ישפיעו חשדות

יש תמימות דעים בעם (שאיני מסכים איתה) שכל הפוליטיקאים מושחתים ולפיכך לא תהיה משמעות להצבעה.
 
אבל זה אמור להגיע לכתב אישום חמור..

מדובר בפרשיה חמורה של כמה וכמה נתינות שוחד שהעד בסיפור הוא עצמו היה נותן את זה.
 
סקר-למי אתם מאמינים,להנדל או לארד?

לפני מספר שבועות ערך ח"כ צבי הנדל מסיבת עיתונאים ובו סיפר כי היועץ האסטרטגי של קדימה,אייל ארד,אמר לאחד מראשי מועצת יש"ע,כי "תפקידו להשניא את המתנחלים על העם יותר ממחבלים"... היום הגיש נגדו ארד תביעת דיבה על סך מיליון שקל. הנדל מתעקש שהוא דיבר אמת ואומר "שתביעת הדיבה של ארד היא תעלול בחירות,הכי התנהגותו של האיש בזמן האחרון מעידה כאלף עדים על אמונתו"... מי לדעתכם דובר אמת בסיפור הזה ומי לא???
 

חלך790

New member
האמת שאני לא מאמין בשיטה כזאת

לתת חסינות לעבריין ודאי, כדי שיפליל חשוד. איך תדע שזו האמת ולא שהוא מנסה להנצל? אני בעד "איחוד לאומי" וחושש מאד מנצחונו של אולמרט, אבל חייב להיות אמיתי עם עצמי.
 
למעלה