סקר, לאלו שכבר התחתנו...

ט ו ש ה

New member
אנחנו קיבלנו המון מתנות

ומתנות שוות מאד, כי כל המתנות שקיבלנו הגיעו או מקרובי משפחה ממש קורבים, או מחברים טובים שלנו (שמהם ביקשנו במפורש לא להביא כסף). ככה יצא, שהמתנות שקיבלנו היו או דברים שהיינו צריכים באמת, או דברים שממש התאימו לנו.
 

עתליה20

New member
זוג חברים שלי

קיבל במתנה ספר "קמסוטרא" (או שאיך כותבים את זה).. ועוד מאב של החתן
 

oritsul

New member
אצלינו....

תלושים להום סנטר- על סך 250 ש"ח ממשפחה של ארבעה.... מיני ערסל (כזה שרק אדם אחד יכול לשבת עליו...)
 

כוכי 1

New member
בוויכוח אם השרשור הזה לגיטימי או לא

אני לא יכולה להכריע, כי ברור שכל אדם שבא לכבד בנוכחותו בארוע זה יופי, וגם אם מצבו הכלכלי לא מזהיר היה עדיף שהוא יבוא, אבל אצלנו בחתונה היו כמה מצבים של מתנות מעפנות: * צ'ק דחוי לחודש אחרי החתונה, שאחרי הפקדתו חזר מיד (מזוג שהיה לקוח שלי בעבר וחייב לי המון כסף כבר המון זמן, אבל הזמנו לחתונה כי היינו אצלם והם ציפו להזמנה. אפילו לא טרחנו להודיע להם שהצ'ק חזר, אבל ברור שהם יודעים). * אדם שהוזמן לבדו אחרי שהודיע מראש שאישתו לא תגיע, אבל הגיע לבסוף יחד עם הבת שלו והחבר שלה שמעולם לא פגשנו, והביא 300 שקל. * היו כמה מתנות, חלקן שימושיות וחלקן ממש לא, שקיבלנו מאנשים דתיים אבל לא הלכנו להחליף כי היה לנו רחוק. אני לא יכולה להיכנס לאף אחד לכיס ולהגיד מה הוא יכל להביא ומה לא, אני יודעת שכשאנחנו הולכים לארוע, גם אם אנחנו במצב גרוע אנחנו תמיד דואגים להביא סכום סביר כדי שלא יהיו דיבורים בדיוק מהסוג הזה עלינו, והאמת שהייתי מעדיפה לא להגיע מאשר להביא מתנה שמבזה אותי, או במצבים אחרים כשאין כסף פשוט דואגים שרק אחד מאיתנו יילך.
 

קטקטולה

New member
אני לא רואה שום בעיה בשרשור הזה-

זו לא הלגיטימיות של השירשור, סה"כ נשאלנו מה המתנה המאפנה ביותר שקיבלנו- זכותי לומר שהכד המכוער להפליא שקיבלנו היה מתנה מאפנה. אם זה מה שבחרה אותה אשה להביא- שיבושם לה, היא לא הוזמנה בשביל המתנה, אבל מה שהביאה, בעיניי, היה חסר טעם. זה הכל.
 
מסכימה עם קטקטולה

גם אצלי היו די הרבה אנשים שמצבם הכלכלי גרוע ולא הביאו כסף (בהוראת המשפחות) וזה בכלל לא מפריע לי.. שאלו כאן על מתנות מוזרות ומה לעשות שקיבלתי גם כאלה..
 

כוכי 1

New member
אבל, אבל, אבל לא התווכחתי...

קטקטולה ושלג סגול, הרי גם אני כתבתי על חלק מהמתנות שאנחנו קיבלנו, ואם השתתפתי בשרשור אז גם אני שותפה לדעתכן, וממש לא התכוונתי להעביר ביקורת...
 

קטקטולה

New member
חלילה לא התכוונתי לתקוף אותך באופן

אישי, הנושא הועלה והבעתי את דעתי באופן כללי
 

pumikili

New member
../images/Emo2.gif../images/Emo6.gif../images/Emo2.gif../images/Emo6.gif מה שאצלנו היה זה

שסהכ המתנות היו ממש אחלה, חוץ ממתנה אחת שאישית היתי בשוק שדבר כזה עוד קיים - שעון מעורר+רדיו (לא דיגיטלי) עגול עם צג ירוק כזה.... המצחיק היה, שזה היה של חברה בשם "גרונדיג" (יש להם טלויזיות טובות), ואמרתי לבעלולי שלי "תראה, השקיעו בנו..." אבל שפתחתי זה היה אחרת אבל נו מילא... אחותי נהנת מזה עכשיו
 

L i l l i t h

New member
המתנה המאפנה שלנו ../images/Emo5.gif

טוב, אז למען האמת, לנו היו כמה מתנות ממש דפוקות, אבל זאת שלוקחת את כולן בהליכה היא ללא ספק המתנה שהורכבה מקומקום חרסינה מיניאטורי עם ארבע כוסות מיניאטוריות. האריזה של המתנה היתה קרועה ונראה שעבדו קשה בשביל להדביק אותה. ביחד עם הקומקום הגיעו שלושה כלי זכוכית לקפה, סוכר ושמנת מחנות של הכל דולר. ואני לא סתם אומרת "חנות של הכל בדולר". ראיתי את הסט הזה בחנות הדולר השכונתית. אה, ועוד מתנה עצובה: שטר של 50 ש"ח מאנונימי/ם. בטח התביישו לשים ברכה עם סכום שכזה.
 
עוגת, שאלה..

גם בשרשור תמונות חתונה שלי הייתה לך הודעה כזאת של "ללא נושא". זה אומר משהו או שזה בטעות??
 

want2live

New member
האמת שפעם אנחנו היינו בצד השני...

אני וזוגתי תמיד מקפידות לתת 350 לזוג מינימום ואין לנו את זה. אבל פעם לפני שנה וחצי היינו במצב כלכלי נואש עקב מחלה גנטית שפרצה אצלי והיינו בפשיטת רגל נוראית...אפילו למכולת לא היה לנו, וחברת ילדות לא כל כך קרובה של זוגתי הזמינה אותנו לחתונה. אחרי שהתלבטנו קשות והרגשנו ממש לא נעים הלכנו לאימי שנתנה לנו ברבור זכוכית עם מכסה וכפית מכסף ככלי סוכר,הוצאנו אותו מהקופסא והברקנו אותו וכתבנו ברכה ארוכה ומרגשת על משמעות הברבור (ידוע שהברבור הוא חיה מאוד זוגית שנקשרת רק לבן זוג אחד כל חייה ואם קורה לבן זוגה דבר מה היא תתאבד) מתנה מאוד סימבולית של אהבה, הלכנו עם ראש מורכן והמון בושה אבל קיווינו שיבינו אותנו כי לחברה הזאת היה מאוד חשוב שנבוא והיא ידעה על מצבנו הכלכלי. אז כמובן שבחתונה שלנו נשמח לקבל כסף או מתנות שוות כי אין לנו כל כך תקציב למתנה אבל אנחנו לא נמהר לשפוט אף אחד כי כבר אנחנו היינו באותו המצב בעבר נקודה למחשבה.
 
../images/Emo24.gif

העיקר שהתקופה הקשה עברה, לזה בדיוק התכוונתי כשכתבתי שהשרשור הזה משאיר טעם רע בפה לו רק בגלל סיפורים כגון אלו.
 
תראי,

אף אחד פה לא שפט (חלילה), את אלה שאין להם. היו אצלינו בחתונה, משפחה של 4 נפשות שהביאה 300 שקלים. אנחנו יודעים שאין להם, ושגם את הסכום הזה הם גירדו השד יודע מאיפה. מצידי, הם יכלו לבוא בידיים ריקות, לא היינו שופטים אותם לרגע. הם באו לשמוח בשמחתינו וזה מה שחשוב. א ב ל, כשהגיע מישהו, שאנחנו יודעים שלא חסר לו (הרי אתם יודעים פחות או יותר מי האורחים שלכם), ובא בידיים ריקות- זה מעליב, או לחלופין אותו אחד שמרוויח משכורת חודשית של 5 ספרות (והראשונה היא 3) מביא תיבת עץ מעאפנה (ובא עם זוגתו שתחיה), זה מעליב.
 
האמת, שבאמת אני לא נכנסת לכיס

של אנשים בחתונתי, 2 אנשים מאוד חשובים לי הגיעו עם מעטפה ריקה האחת בת דודתי והשניה חברה קרובה אבל בשתי המעטפות היה מכתב בו הן הסבירו שמצבן הכלכלי רע והלואי ויכלו להרשות לעצמן לתת לי מה שמגיע לי באמת. בשני המקרים זה ממש לא שינה לי עד כמה זה נכון הייתי עסוקה בלהתרגש מעצם זה שהם הגיעו למרות מצבן.
 
אני אספר משהו אחר .

חברה שלי התחתנה וכשהזמינה אנשים , היא אמרה המנה עולה כך וכך אני מצפה שתכסו בלי טאקט ובלי טיפת בושה אפילו . אז היא קיבלה מתנות בהתאם מכמה אנשים שנעלבו ולא מכירים את הטיפוס ( שאגב היום לא חברה יותר ). נכון שיש כאלו שנותנים מתנות לא נחמדות בעיני הזוג , אבל כל אחד נותן כמו שנראה לו ומרגיש לו . אני הייתי לוקחת את זה לחיים , שזו ההערכה של אותו אדם ולא יותר.
 

אש28

New member
קיבלנו סט מצעים ליחיד!! ../images/Emo6.gif

אפילו לא זוגי, באריזה של "היה לנו בבית" מאורח מאוד מכובד!
 
למעלה