סקר, לאלו שכבר התחתנו...

Jab2

New member
המתנות הקורעות לדעתי הן של...

תות נסיכת סיני!
 

קטקטולה

New member
אנחנו קיבלנו כד מכוער נורא, שנקנה

ב-120 ש"ח, הלכנו להחליף וקיבלנו זיכוי. קנינו בחלק מהזיכוי מתנה לחברים לחנוכת בית...
 
../images/Emo13.gif דווקא לי יש לספר על מתנה שקניתי

את הרעיון סיפר לי אבא, שסבתא שלי היתה קונה לכל זוג שהתחתן כלי ביץ בסיסיים. היא להיתה לוקחת ארגז, עוטפת אותו יפה ושמה פותחן, תחתות לסירים, סט כוסות, סכו"ם כללי, סכין חיתוך, מרית, תרווד וכו'. הסיבה - היא תמיד אמרה: "זוג יכול להיות עם מטבח מלא אבל למות ברעב כי לא ייה לו פותחן קופסאות או עם מה לאכול". הבאתי את המתנה הזו לשני חברים מאוד טובים שרציתי לתת להם מתנה אישית ולא כסף. בשני המיקרים נפגשתי עם הזוג כמה ימים לפני החתונה, נתתי להם את הקופסה והסברתי מה עומד מאחוריה. כשהיציעו לי את הרעיון הזה עיקמתי את האף, אבל כשראיתי עד כמה הזוגות (ובייחוד הנשים) התרגשו מהמחווה למרות שמבחינה כספית היא לא היתה גבוהה כ"כ.... לחברה אחרת צילמתי את מסיבת האירוסין (כמעט 300 תמונות) וישבתי עם החצי לסדר באלבום, ואחרי המסיבה הבאנו לזוג. הם מאוד שמחו (ומבחינת ערך כספי מדובר על הוצאה של קרוב ל300 ש"ח) יוני
 

גביבית

New member
דווקא אנחנו קיבלנו מתנות די שוות...

קיבלנו איזה 6 סטים של מצעים מאוד שווים ויקרים מוורדינון וגולף, מהסוג שתמיד חלמתי שיהיה לי אבל אף פעם לא היה לי כסף לקנות. בעיני זאת אחלה מתנה מה גם שקיבלנו אותם 2-2-2 מאנשים שונים, כשכל זוג הביא 2 זוגות מצעים וזה בהחלט מכובד. חוץ מזה קיבלנו 2 שטיחונים מדהימים עשויים עבודת יד מדרום אמריקה שדודה שלי האמריקאית נתנה. הייתה גם מעטפה ריקה אחת, עם ברכה חמה, אבל זה מקרוב משפחה שאנחנו יודעים בוודאות שאין לו, אז כמו שטיקטקית ציינה, התרגשנו מהברכה הכנה וקיבלנו את המצב.
 

f a i r y1

New member
8 אנשים - 250 ש"ח

וגם אספו את המתנות לאורחים מכל השולחנות
 

צפרדעית

New member
אנחנו קיבלנו רק 2 מתנות

אחת היתה יחסית נורמלית (2 מנורות לחדר השינה בתוספת סט של מאגים) שקיבלנו מבת הדודה של חמי. והשניה היתה שעון שולחני נוראי שהגיע שבור וכניראה עלה כ-20 ש"ח שלמזלי גם הועף לפח אחרי שאף אחד לא רצה בו.
 

עץ הדקל

New member
שלנו

לשמחתי קבלנו רק 2 מתנות ולא היו מעטפות ריקות בכלל!!! 1. פסל שאחת האורחות הביאה- לצערי הראש של הדמות נשברה בדרך, אבל מכיוון שאני יודעת שאין לה יכולת כלכלית זאת נראית לי אחלה מתנה עם המון השקעה. 2. לחברה של אמא שלי יש עקרון- היא לא מביאה כסף לארועים! אז היא התקשרה לפני החתונה ושאלה מה אנחנו רוצים. חשבנו וענינו" מיקרוגל" וכך היחה, היא הביאה מיקרו שווה. נראה כי השקיעה זמן, מאמץ והרבה כסף. אבל בשבת חתן קיבלנו כמה מתנות ואחת מהן כללה: כותונת לילה עם דובונים, ציפית אחת לכרית ובונבונירה. המתנה נורא הצחיקה אותי: אהבתי את המחשבה של להביא מתנה, אבל ציפית אחת???
 
גם אנחנו קיבלנו 2 מתנות

גביע לקידוש של "הצורפים" (לא שעושים קידוש אצלינו, אבל הוא יפהפה) ותחזיקו חזק- קופסת עץ (שנראית כמו תיבה, לא גדולה, כנראה לתכשיטים), מתנה מאד מקורית, ממישהו שמרוויח לא מעט (ובעדינות אני אומרת לא מעט) ובא עם אשתו
מיותר לציין שהקופסא מצאה את דרכה (ואין לי מושג איך
) לפח
 

דשבורד

New member
לא אוהבת את השרשור הזה../images/Emo4.gif

יש בו מבחינתי טעם לפגם. תחשבו על זה.
 
מצטרפת ../images/Emo45.gif

מבינה את התסכול שמישהו שאתם מאמינים שיש לו הרבה כסף מביא 4 כוסות יין או קופסא מעץ או השד יודע מה, אבל מפה עד ללגלג עליו? עושה לי טעם רע.
 
ומי קובע מה מכובד ומה לא?

לדעתו זה סבבה להביא 4 כוסות יין, ככה הוא מכיר וככה הוא יודע. את יודעת מה, אני מפסיקה עכשיו את המיני-ויכוח הזה, כי אני חושבת שלא נגיע להסכמה. בואי פשוט נסכים שלא להסכים וזהו.
 

havat

New member
אני למשל קיבלתי רק מתנות מוצלחות!

סטים יפהפיים של מגבות (מאוד שווה כי יש לנו רק מגבות שסחבנו מההורים). קופסה ריחנית של ללין עם המון דברים מגניבים לאמבטיה. מכונת קפה מושקעת (הבעיה רק שכבר יש לנו אחת). חברה של הוריי שהיא אמנית קרמיקה עשתה לנו זוג יונים יפהפיות. זהו, סה"כ לא קיבלנו הרבה מתנות אבל מה שקיבלנו היה מוצלח ומושקע.
 
אנחנו קיבלנו אגרטל מזכוכית

ומחזיק מפיות מזכוכית מאיזה בת דודה רחוקה של החצי ומאחותה של אותה בת דודה מפה ו-12 מפיות עם ריח עובש... הכל כמובן בלי פתקי החלפה ועטיפה ביתית למדי. אה וגם לנו הייתה מעטפה ריקה.
 
../images/Emo30.gifריקה זה עוד טוב

לנו היה מישהו שלא שם כלום. גורנישט. גם לא מעטפה ריקה.
 
למזלנו קיבלנו רק מתנה אחת...

אבל יש שניים שאנחנו עדיין מחפשים את מעטפתם.... לכל המוצא הישר...... :)))
 
למעלה