סקר, לאלו שכבר התחתנו...

בנניטה

New member
קיבלנו רק 2 מתנות

אחת מחברה מאד טובה שלי, שלא רצתה לתת כסף, אלא משהו יותר אישי, והמתנה היתה יפה מאד. עוד מתנה- מעמית/שותף של אבא של בעלי- סט קערות (לא רע דווקא) אבל למתנה צורף צ'ק נדיב מאד. חוץ מזה, שני חברים נתנו חוץ מהסכום העיקרי של המתנה עוד 18 ש"ח במטבעות. היו כמה מתנות כספיות מעפנות- אבל אני לא מתעסקת בזה. הם הגיעו מאנשים שאני לא מכירה, ולא הוזמנו בשביל המתנה. היתה לנו דווקא הפתעה הפוכה- מישהו מהמשפחה שתמיד, לכל ארוע, מביא מתנה מאד מאד עלובה, ודווקא לנו נתן צי'ק יפה.
 

גרנדה

New member
4 תבניות מזכוכית לתנור שהיה ברור

שאותם אנשים קיבלו את זה במתנה ממישהו אחר....
 

pantherit

New member
"הזוכה" לשנו היא : 2 מגבות :-.)

קיבלנו מתנה 2 מגבות אומנם באיכות טובה... אבל 2 מגבות?!?!
 

קרן ס

New member
לנו היו 2 מגבות מטבח אבל בצרוף עם

סט מצעים. פשוט היה מבצע בורדינון, שעל כל 300 ש"ח משלמים 200 והמגבות מטבח עזרו להגיע לסכום עגול.
 

בונדית

New member
בת דודה שלי קיבלה מייבש חסה

כן כן, המיבש מפלסטיק שעולה 9.90 במבצע ודוד אחר קיבל 4 פלייסמנטים לשולחן
 
המוזרים שלנו

בקבוק יין עם צנצנת דבש
מניפה של שטרות של 50 ( מה שלא יצא הרבה בגלל שזה היה ממשפחה גדולה
נר בצורת לב עם פולי קפה בתחתית (כן כן מהאלה של ה 9.90 בסופר.)
ספר על איך להחיות אהבה כשהיא נגמרת... כן כן, אחלה מתנה לחתונה.
וספר בישול... כבר עושים ממני עקרת בית ... ו4 זוגות מצעים שכמו שכבר נכתב פה ראו ימים יותר טובים ובטח עברו כמה בעלים...
 
האמת, זה ממש נראה לי

ממש גסות רוח, ולא בגלל הענין הכספי. אם אתה לא מוכן להוציא יותר מ-10 ש"ח על האנשים שאתה הולך לחתונה שלכם, אז פשוט אל תבוא. אם הםא כל כך לא חשובים לך, שאתה לא מוכן להשקיע קצת כסף ומחשבה במתנה להם - אין סיבה שתבוא לחתונה שלהם.
 

nemesis27

New member
אני כל כך לא מסכימה איתך...

יש לי חברה שיכולותיה הכלכליות בשלב זה בחייה נמוכות.... ורק בגלל גישות כמו שלך... ומאחר ורוב האנשים חושבים כמוך.... היא לא תבוא לחתונה, היא לא תבוא למסיבת רווקות.... ואת רוצה לשמוע יותר מזה? היא מתחמקת משיחות שלי כי לא נעים לה.... וזה למרות שגם אני... וגם חברה משותפת ניסינו להסביר שהנוכחות שלה הרבה יותר חשובה מהמתנה שהיא יכולה או לא יכולה להביא.... אבל זה פשוט לא עזר.... אז תחשבו לרגע לפני שאתם עושים שרשור כזה.... יכול להיות שחלק מהאנשים הם באמת פשוט טיפוס כזה..... אבל גם יכול להיות שחלק מהאורחים שהביאו את המתנות האלה.... פשוט לא היה להם אבל כן היה חשוב להם להגיע...... או אפילו התבלבלו..... (מעטפה ריקה? כנראה פשוט שכחו.... וכבר היו סיפורים בפורום על אנשים שהבינו ששכחו להכניס את תוכן המעטפה והתקשרו לזוג להתנצל ושלחו להם את המתנה בנפרד...)
 
../images/Emo45.gif מסכימה עם כל מילה

יש אנשים שפשוט אין להם. אני יכולה לחשוף ולאמר שגם אני הייתי במצבים כאלו לא מעט. וכיוון שאני גם עוסקת באומנוות בזמני הפנוי אז יכולתי לעשות משהו שיכל להיחשב כמכובד. אבל להגיד שהיה לי נעים עם זה לא היה לי. אבל לפעמים אין ברירה..
 
למעלה