ל-m86! ולאחרים כמובן..
חה חה חה גם לך...כי מי שצריכה לצחוק על מישהי זו אני עליך .. כולם כאן הבינו שזה היה בצחוק ולכן לא הגיבו והנה מישהי שחושבת שהיא צדיקה בסדום ומנסה להבהיר לי את המתמטיקה... חבל שאת מהאנשים שלא מבינים צחוק. ואגב עדיף סקרים חסרי משמעות מבני אדם חסרי משמעות והמבין יבין.. ונ.ב. "חה חה חה את בנאדם מצחיק"