סקר...כנסו!!

MS6

New member
בד"כ רוב הפורום נוטה מרכז-שמאל..

אבל בתקופה האחרונה..
 
טרול זה מישהו שנכנס לפורום במטרה

לעצבן את כל מי שנמצא בו ולהציף אותו בהודעות חסרות תוכן או משמעות.
 

M86

New member
חחח את בנאדם מצחיק....

בואו נעזוב את זה שאת לא באמת חישבת אחוזים אלא זרקת מספרים והיית אומרת את האחוזים הזה גם אם היו 3 שמאלנים... אי אפשר להתעלם מהעובדה שאחד ועוד 99.9 זה יותר מ100.... בקיצור - חזרי לכיתה א' ואז תתחילי עם הסקרים חסרי המשמעות...
 
ל-m86! ולאחרים כמובן..

חה חה חה גם לך...כי מי שצריכה לצחוק על מישהי זו אני עליך .. כולם כאן הבינו שזה היה בצחוק ולכן לא הגיבו והנה מישהי שחושבת שהיא צדיקה בסדום ומנסה להבהיר לי את המתמטיקה... חבל שאת מהאנשים שלא מבינים צחוק. ואגב עדיף סקרים חסרי משמעות מבני אדם חסרי משמעות והמבין יבין.. ונ.ב. "חה חה חה את בנאדם מצחיק"
 
למעלה