סקר...כנסו!!

סקר...כנסו!! ../images/Emo177.gif

כללי מאוד אבל רק כדי להבהיר פעם אחת ולתמיד...תנסו לענות בתמצתיות... האם אתה \את :
תומך ימין,
-תומך השמאל,
-תומך מרכז,
-נמנע .
 
את אומרת "כמה מפתיע" כי

את כנראה חדשה ולא רואה כמה שמאלנים יש פה לדוגמא "ריאליסט"... שהוא מגובש (או שלא) בדעות מאוד שמאלניות.
 

Robert Peterson

New member
לאליזבת ולתומכי מחנה ציוני- ימיני

בעיניי זה מה שימין אמור להיות : אלה שדואגים לעם ישראל ולא לאויביו אלה שדואגים למדינת ישראל ולא לרצף טריטוריאלי למדינת רוצכים פלסטינים. אלה שדואגים לחינוך ציוני לנוער ולא להוראת שירי דרוויש ולעוות ההסטוריה לטובת אויבנו.אלה שלא נשברים, לא נמכרים , לא מפחדים מאיומים , ולא משנים את דעותיהם למען אופנה וכדי למצוא חן בעיני אומות העולם. אני שייך למחנה הזה וגאה בכך! אסור שבראש המחנה הזה יעמודד איש , "יהיר,חצוף,מתנשא ומזלזל בחבריו" כדברי חיככ בלומנטל. אם מה שאמרת, גברת נחמדה , אז למה אתם משלימים עם המצב.כידוע , ישר לאחר ישיבת הסיעה שרון החליט לשלוח את שר סילבן שלום למצריים לדון על פרטי המהלך שרוב מתפקדי וחברי הליכוד מתנגדים לו ואת וויסגלס לדון על התנתקות בארצות הברית ולארגן לחץ כדי ליצור אשלייה שיקרית שזו תוכנית רב צדדית- בינלאומית.איך אתם משלימים עם הדיקטטורה משפילה ומזלזזלת כזאת? שרון גם אומר שיעביר תוכנית ללא שום קשר להתנגדות לה.אין כבר מוסדות ליכוד, אין חוקה , אין מצע יש דיקטטור שעושה מה שבא לו ? פשוט לא ניתן להבין את זה.על אזיו שמירת הערכים את מדברת , אליזבת ?
 
אפשר להבין זאת לפי הדעות בפורום...

ופעם היה פה גם את רונאל, שמאלני קיצוני, ואני לא יודע מה קרה לו. יכול להיות שהאינטרנט בשיקגו הפסיק לפעול? בכל מקרה, אני ימין, כמובן...
 
הוא לא קיצוני

הוא נגד מדינה דו לאומית, הוא בעד החיסולים - הוא שמאל מתון.
 
אני הפסקתי להגיב לו

הפעם זו הייתה תשובה לתגובה שהייתה יכולה לבוא גם ממישהו אחר, אז הגבתי.
 

MS6

New member
סבבה איש...

זה פשוט למען עתיד ילדנו
יש אנשים שלפעמים ממש מציקים
 
אבל האמת, זה קצת קשה לא להגיב

ולהתאפק כאשר קוראים את גבב השטויות שהוא כותב ואת זיבולי השכל שלו, למשל כמו ההודעות על "ימין ושמאל".
 

M86

New member
זה איך שאתה מגדיר שמאל קיצוני?

חשבתי שבעינייך זה קומוניסטים....
 
אני תומך השמאל

אני תומך במפלגת העבודה, אני גם שמאל כלכלי (סוציאל-דמוקרט) וגם שמאל מדיני (למען השלום).
 
למעלה