סקר טיפול בחתולי רחוב

סקר טיפול בחתולי רחוב ../images/Emo124.gif

סקר למטפלים בחתולי רחוב:
כמה חתולים יש לכם בהאכלת רחוב?
כמה פעמים ביום אתם מאכילים את החתולים?
באיזה אוכל?
אם יש פינוקים של אוכל רטוב מדי פעם - כל כמה זמן ואיזה סוג?
איך עיקרתם אותם? האם בעזרה של עמותה? וטרינר שעשה הנחה?
איזה טיפולים אתם עושים מעבר לאוכל ועיקור?
איזה קשיים יש בהאכלה כזו?
המלצה על חנות לקניית אוכל ועל וטרינר מתאים חתולי רחוב.
מהו הטיפ הכי טוב שלכם למאכילים אחרים? אני לא מבינה איך לא היה סקר כזה עד עכשיו....
 

האוהבות

New member
../images/Emo108.gif../images/Emo23.gif../images/Emo54.gif

* מאכילה בין 10-15 חתולים, אוכלוסייה קבועה מסורסת ומעוקרת. לכולם יש שמות ולכל אחד אופי אחר
* מאכילה פעמיים ביום בוקר וערב
* לרוב אוכל יבש * מדי פעם מפנקת באוכל רטוב שהחתולה הביתית והמפונקת
מסרבת לאכול (מזונות פרימיום) * עוקרו וסורסו ע"י עמותה בעיר בה אני גרה
* אם אחד החתולים אינו מרגיש טוב לוקחת לוטרינר על חשבוני או חשבון העמותה
* היו קשיים בהתחלה, אחת הדיירות בבנין איימה עלי שתרעיל את החתולים- בתגובה תליתי על לוח המודעות בבנין מכתב מהמשטרה שקיבלתי מאחראי אגף צב"ח במשרד להגנת הסביבה שמי שפוגע בחתולים צפוי למאסר או קנס (לא זוכרת בדיוק את הנוסח , זה היה מזמן..) מאז אף אחד לא מעיר לי.
* קונה בעיר בה אני גרה אצל שתי אחיות מקסימות שיש להן חנות לחיות ובה המון חתולים שפשוט גדלים בתוך החנות. * הטיפ שלי הוא להאכיל במקום שאינו מפריע לשכנים, לתת אוכל יבש שאינו מביא זבובים וחרקים. ושני דברים שעזרו לי אישית: 1. וועד הבית הזמין ריסוס לחצר הבניין- המרסס אמר שאין אצלנו מכרסמים מפני שיש חתולים ושהאוכל של החתולים אינו מביא נמלים. 2. בבניין מולנו הייתה מכת חולדות. אצלנו בבניין לא היתה אפילו אחת מאותה סיבה..
 

יצורה

New member
איך לא היה באמת?

אצלנו יש כמה פינות האכלה ברחוב כל שאצלי אוכלים באופן קבוע לא הרבה חתולים. בכלל לא תכננתי לייסד פינת האכלה, אבל היות ואני מאכילה את החתולים שלי במרפסת, מצטרפים גם חתולי רחוב ואני לא יכולה לסרב להם.
כמה חתולים יש לכם בהאכלת רחוב? זה משתנה. כרגע הקבועים הם מוצי-מוצרמן, שניים מגורי המרפסת ואמא שלהם, מדי פעם מצטרפים עוד חתולי רחוב.
כמה פעמים ביום אתם מאכילים את החתולים? בוקר וערב
באיזה אוכל? רויאל פיט. כאמור, הם אוכלים עם החתולים שלי, אז אני לא מנסה להפריד.
אם יש פינוקים של אוכל רטוב מדי פעם - כל כמה זמן ואיזה סוג? פה ושם אוכל רטוב, מה שמגיע במתנה מהחנות. יוגורט עיזים יוקו שלי מקבלת ע"ב קבוע בגלל דלקות חניכיים חוזרות אז גם האחרים מתכבדים, ולשני גורי המרפסת התחילה דלקת חניכיים אז גם הם מקבלים באופן מיוחד.
איך עיקרתם אותם? האם בעזרה של עמותה? וטרינר שעשה הנחה? רובם עוקרו דרך עיריית ת"א (השכנים המדהימים שלי תיאמו הכל), אמא של הגורים עוקרה באופן פרטי (גם נעשה ע"י השכנים).
איזה טיפולים אתם עושים מעבר לאוכל ועיקור? טיפול נגד פרעושים - גם אני וגם השכנים קונים אמפולות של כלב ענק, אז השאריות מחולקות בין חתולי הרחוב. בד"כ השכנים גם דואגים לטיפול רפואי אצל וט' שמתחשב בחתולי רחוב (ומסרבים להצעה שלי להתחק בהוצאות). אם אני אצטרך לטפל באחד מהם, אני מניחה שאלך לאותו וט' או למישהו שעובד עם העירייה.
שכנים, כמובן, למרות שאני מאכילה במרפסת הפרטית שלי, אז הם לא מעירים.
המלצה על חנות לקניית אוכל ועל וטרינר מתאים חתולי רחוב. אני אישית קונה ב"גג לחיות"
טיפ למאכילים: קודם כל - תדאגו לעקר ולסרס, אל תסתפקו בהאכלה בלבד. תיעזרו בעירייה, בעמותות ובררו מחירים לחתולי רחוב אצל וטרינרים. מעבר לזה - תתחשבו בסביבה, תאספו ותזרקו שאריות של מזון רטוב או שאריות מזון, תשתדלו להאכיל במקומות בהם זה מפריע כמה שפחות ובאופן כללי - אל תתנו לשכנים יותר מדי סיבות להתלונן עליכם.
 
מקפיצה - חברה סקר בנושא חשוב

וייצוגי של הפורום, יכול לשמש להסברה לטובת האכלת חתולי רחוב, אנא ענו.
 
../images/Emo26.gif

6 מסעדות חלק פתוחות לארוחת בוקר אחה"צ וערב וחלק רק בוקר/אחה"צ/ערב... סה"כ כ-60 חתולים
מאכילה בקלאסיק קאט, אוכל מצויין וגם טעים
מאכילה בשימורים לעיתים רחוקות
החתולים מעוקרות/מסורסים בעזרת העיריה (הותיקים דרך השו"ט של גוש דן), לפעמים מגיעים ממקומות אחרים כשהם כבר מסודרים.
טיפולים רפואיים רק במקרי חירום ולצערי הרב יש כל הזמן :(
את האוכל אני מזמינה ב"היפופוטם" ואת הטיפולים הרפואיים במרפאת הבונים בר"ג
טיפ למאכילים - להאכיל בשעות "מתות" כשיש כמה שפחות בני אדם... אם זה בבוקר מוקדם או לאחר החשיכה ובמקומות נסתרים במידת האפשר, לא במדרכות או במקומות שעוברים בהם אנשים, להאכיל במזון יבש בלבד ולא בשאריות אוכל ביתי שמושכות זבובים ומלכלכות, לא לפזר את האוכל אלא ליצור ערימות אישיות לכל חתול.
 

dimitrygo

Active member
מנהל
תשובות:

- יש לי 5 חתולים קבועים בחצר וכ-10 חתולים ברחוב. - את חתולי החצר אני מאכיל 2-3 פעמים ביום, את חתולי הרחוב פעם אחת ביום (אני לא רוצה ליצור תלות מוחלטת ויש להם פחי אשפה להשלים את החסר) - מזון יבש, קלאסי קט ואולטרא קט - לחתולי חצר אני נותן פעם בחודש בערך שימורים שאני מקבל כמתנה על קניה של מזון חתולים, אני לא חושב שיש בזה תועלת - עיקרתי/סירסתי אותם אצל וטרינרים פרטיים שלי (חוץ מחתולה אחת שעיקרתי אצל וט' אחר ועוד חתולה אחת שהגיעה כבר מעוקרת) - חתולי חצר מקבלים טיפול נגד פרעושים ותולעים וכל החתולים כמובן מקבלים טיפול רפואי אם צריך - קשיים - שכנים שנותנים לחתולי חצר דברים לא בריאים כמו עצמות - אני קונה בהיפופוטם, על הוט'ים שלי אני לא אמליץ פה כי גם ככה אני כל פעם מבלה הרבה זמן בתור אליהם
- הטיפ הכי טוב - להכיר את הגבולות ומגבלות שלכם, להאכיל בצורה נקיה ולא למשוך תשומת לב
 

dim18

New member
עונה

הנה התשובות שלי: - יש לי 20 חתולים קבועים פלוס 10 מזדמניםש מגיעים כל כמה זמן. - אני מאכיל פעם ביום, יום כן יום לא כדי שיתרגלו לכך שעוד מעט אני עוזב והם צריכים לעבור למאכילים האחרים. מאז העזיבה נדחתה, אבל אני עדיין מאכיל ככה. בחורף זה בטח יחזור להיות כל יום. - מאכיל באולטרהקאט. - מתי שיוצא. האמת רוב הפינוקים זה טונה במים (לפעמיםב שמן), והם מתים על זה. לפעמים קונה גם לה-קאט בשימורים, והכל מחוסל תוך שניות. - את הרוב דרך עמותה שאני מתנדב בה (צב"ח חיפה), המעט שצריכים יותר תשומת לב דרך הוט' שאני עובד איתו, ומטפל לי בכולם. - בעיקר טיפולים רפואיים, בין אם תחזוקה, ובין אם טיפולי חרום. לאחרונה התחלתי גם לפרעש חלק כיוון שהם פתחו אלרגייה. וחוץ מזה מנסה למצוא בתים לכמה שיותר. - יותר מדי לצערי. מעבר לדברים הרגילים של ערסים מאוסים, שכנים מעצבנים, ואיזה מעצבן שזורק לי כל הזמן את הכלים של המים. הכי קשה זה לאבד חתולים רבים, חלקם היו איתך כבר שנים, והפחד מלחשוב על האם חלקם ישרדו את החורף הבא. יש רגעים של שבירה ממש, אבל חוזרים מהר לעמוד על הרגליים. - חנות לקנייה אוכל היפופוטם בקריות, מתחשבים ועושים הנחות למאכילים. ולגבי הוט', דוקטור אסף ירום מקריית ביאליק, אני כבר לא זוכר כמה חתולים הוא הציל לי ממוות בטוח. אדם מקצועי שמבין איך חשוב מאכיל. - הטיפ הכי טוב, פשוט להנות מזה, וכאשר מתעייפים לזכור שאתם מצילים הרבה מאוד נשמות טובות.
 

sivi1964

New member
האכלה

אני מאכילה באופן קבוע-כ-20 חתולים כל יום מעבר לארבעת האוכלים וחיים בבית{3 נקבות,וזכר חולה סכרת!}יש עוד 13 בערך החיים בגינה הפרטית שלי ,{חלקם חיים על המרפסת הקידמית וישנים בחדר כביסה, וחלקם בחלק האחורי של הביית -בשטח ציבורי מעבר לגינה -אבל הם מחכים לי ליד שער הגינה או על הגדר עץ -פעמים ביום בשעות קבועות -ואוכלים קלאסיקל קאט. ישנה קבוצה נוספת של "חתולי השכונה" {6-8 בערך} שכל לילה הם מואכלים באזור טיפונת מרוחק מהביית{דקה ברגל...}החתולים האלו מקבלים עוד אוכל ממאכילים אחרים בבוקר. ישנה חתולה אחת נוספת{לבנה המלכה....}שהייתה מאד חולה לפני כשנה וחצי -טופלה על ידי וניצלה -{היה לה כשל חמור כיליתי וכמעט לא שרדה} היא אוכלת פעמיים ביום ממש ליד דלת הכניסה האחורית של הבית-יש שם מזגן והיא אוכלת עליו.... היא מפונקת ומקבלת את האוכל של חתולי הבית שימורי לה קט ואוכל יבש מובחר למגדלים כולם כולם מעוקרים ומסורסים על ידי הישוב שבו אני חיה! במידה ויש בעיות לוקחת לווט שמטפל בחיות הפרטיות שלי -הוא עושה לי מחיר נוח יחסית אלו חתולים שבעים,רגועים ומרוצים ובטוחים בטרטוריה שלהם איין לי בעיות עם השכנים -מעצם זה שבגינה הענקית שלי מתבצעת רוב האכלה, ומחוץ לשטח שלי אני מאכילה באוכל יבש בלבד ואין שום לכלוך או מטרד עבורם אני מאד אוהבת את כל החתולים ה"לא" שלי האלו.... יש שם כמה קשישים שמלווים אותי המון זמן ,ואני מעולם לא מוותרת על האכלה -לא חשוב עם קר -חם -גשם או רוח... הזמן היחידי שנעדרתי -מלחמת לבנון השניה{החליפו אותי ל-3 שבועות} וגם... כשנולדה ביתי...{גם אז הייתה החלפה}
 

v cd

New member
אהבתי את הטיפ, נכון לגמרי

עניתי וכתבתי רק טיפים בעלי אופי מעשי, ולא חשבתי בכיוון הזה, למרות שזה נכון וחשוב!
 

sos660

New member
החתולים אצלנו...

כמה חתולים יש לכם בהאכלת רחוב? כרגע יש 3 קבועים וכ- 6 מזדמנים. כמה פעמים ביום אתם מאכילים את החתולים? פעם אחת ביום. באיזה אוכל? אוכל יבש (כל מיני סוגים), קונה בד"כ שקים קטנים ולכן משתדלת למצוא את האוכל הכי זול שיש בחנות ובמבצע משתלם. כרגע הם אוכלים לה קט. אם יש פינוקים של אוכל רטוב מדי פעם - כל כמה זמן ואיזה סוג? נותנת שאריות בשריות כשיש לי. איך עיקרתם אותם? האם בעזרה של עמותה? וטרינר שעשה הנחה? רק השלושה הקבועים מעוקרים/מסורסים. האחרים בלתי ניתנים ללכידה. איזה טיפולים אתם עושים מעבר לאוכל ועיקור? לא עושה טיפולים. החתולים לא חברותיים ולא מתקרבים או מאפשרים מגע. אני מתגוררת ליד כביש סואן במיוחד והחתולים שורדים בממוצע שנה וחצי - שנתיים בלבד. אם חתול נפגע בכביש, בד"כ הוא לא שורד. בינתיים (טפו טפו טפו) לא ניתקלתי בדלקות עיניים או רעות חולות אחרות. איזה קשיים יש בהאכלה כזו? אין קשיים מלבד זה שאני משתדלת לא להיקשר לשום חתול באופן נפשי וריגשי. המלצה על חנות לקניית אוכל ועל וטרינר מתאים חתולי רחוב. בד"כ קונה את האוכל בכלבו לכלב ולחתול בשד' מוריה שבחיפה. מהו הטיפ הכי טוב שלכם למאכילים אחרים? הסברה, הסברה, הסברה. בהתחלה השכנים שלי התנגדו לנוכחות החתולים בחצר והיו לנו הרבה ויכוחים. אחרי תקופה קצרה שבה לא היו חתולים בבניין התחילה מגיפה של חולדות, עכברים, נחשים ופרווניות (אני מתגוררת צמוד לואדי גדול). החתולה הראשונה שהגיעה התקבלה כבר "בזרועות פתוחות" והיום ההתייחסות שלהם לחתולים בבניין היא כאל "מפגע הכרחי".
 

Lורליי

New member
גם אני עונה... תודה על הסקר.

כמה חתולים יש לכם בהאכלת רחוב? יש לי כ20 חתולים ב4 פינות אחת מהן בחצר שלי. כמה פעמים ביום אתם מאכילים את החתולים? פעם ביום- חוששת ליצור תלות. באיזה אוכל? היפוקט. אם יש פינוקים של אוכל רטוב מדי פעם - כל כמה זמן ואיזה סוג? לא ממש. בעת נסיון לכידה והתחבבות.שימורים שמקבלים במתנה, טונה "ממתקי" חתולים. איך עיקרתם אותם? האם בעזרה של עמותה? וטרינר שעשה הנחה? עיקרתי 5 אצל הוטים המדהימם שלי (לא ממש מצלחה ללכוד :( ) איזה טיפולים אתם עושים מעבר לאוכל ועיקור? טיפולי ליטוף נחשב? יש חתולה שמחכה לי למפגשי ליטוף. אני מלטפת והיא מגרגרת ומדוושת.אותה גם הצלחתי לתלע. כל השאר מסתכלים עלי מרחוק אבל לא מתקרבים מידי. איזה קשיים יש בהאכלה כזו? שכנים כמובן. מציקים שלא אאכיל, הופכים לי את מגש ההאכלה הענקי שמצאתי (שלט פרסום) ושכנים שמשחררים את הכלבים על האוכל ועל החתולים. המלצה על חנות לקניית אוכל ועל וטרינר מתאים חתולי רחוב. אני קונה בהפפוטם. ויטרנרים... סליחה דימה, גיא וטינה אוהב שלום מדהימים מסורים מקצועיים ומתחשבים בחתולי רחוב. (רק התור..אוי התור, לבוא עם ספר טוב או משהו...) מהו הטיפ הכי טוב שלכם למאכילים אחרים? לצערי אין לי ממש טיפ,אולי רק, אל תתיאשו (גם לעצמי כי אני לפעמים חווה רגעי יאוש מאנשים רעיייייים)
 

Lורליי

New member
אה תוספת...

בפינת האכלה בחצר, האוכל חופשי ונשאר כל היום.לשם מגיעים 3.5 חתולים החצי זה החתול הביתי בטוח שהוא חתול רחוב (אחד מתוך 7 חתולים)
 

יוקה

New member
ובכן....

כ-15 קליינטים קבועים, עם שמות ופינוקים ועוד כמה מזדמנים (שאח"כ נשארים או חוזרים)
פעם אחת בבוקר, אבל יש מי שנותן להם אוכל בלילה, כשהוא לא נרדם...
קלאסי-קאט, היפו-קאט ואחת לתקופה מגוונת ב-בלו-בג או ד"ר פט
אוכל רטוב - בשני מצבים, ובכל מקרה מעורבב עם היבש, ללא הפחתת כמות של היבש: א. ביום גשם סוער, ב. כשאני מאוד ממהרת. מכאן תבינו שאוכל מעורבב עם צ'ופר רטוב מתחסל מהר מאוד.
עיקורים וסירוסים - בסיוע הוטרינר העירוני ששולח לד"ר שיינר או לד"ר ארד ובעבר (ואני מתגעגעת אליהם) באמצעות השו"ט גוש דן הנפלאים.
טיפולים: במקרים קשים במיוחד בלבד אנטיביוטיקה, אמפולות נגד פרעושים וקרציות (כשמדובר במצב חמור), תוספות מזינות במיוחד לאוכל, ומשתדלת שהחתולים האחרים לא יהיו נוכחים, היינו בשעה אחרת או כ-10 דקות לאחר שכולם סיימו), אחרת יש מחטפים.
קשיים: היו מזמן, עם שכנים. הפתרון: השכם בבוקר (6.00), באין מפריע, ועד שאני מחליפה את עמדות המים - הם מחסלים והשכנים לא יכולים להבחין שהיתה שם חאפלה. היונים מנקות את הרמפה (פעם הייתי נותנת בכלים מפלסטיק ורוחצת, אבל יותר נוח - גם להם - ישירות על הרמפה מהבטון).
ספקים מומלצים: היפופוטם. גם גג לחיות, ד"ר פוד, פטפוינט, ובוודאי גם אחרים טובים ומחיריהם סבירים פלוס, אלא שלא לכולם יש מענה ל"שגעונות" שלי.
וטרינרים: ד"ר שיינר, ד"ר ארד ובוודאי יש אחרים. אההה.... שכחתי את שמם, אבל מרפאת החירום בסביבת צומת גהה - קיימים בעיקר ולמען חתולי חוצות. מחיריהם סבירים בהתחשב בנסיבות.
טיפים: כל הנ"ל, עם דגש על לנסות לא להסתכסך עם שכנים, ע"י האכלה בשעות שהם עדיין או כבר ישנים.
 

dandal

New member
פינת האכלה

מספר חתולים: בערך 10 - מאכילה פעם ביום, ומקווה שהם ישמרו את כישורי "הציד" שלהם (גם אני מפחדת ליצור תלות) - מאכילה באוכל לחתולי רחוב בשק כחול - לא זוכרת אם יש לו שם... - פינוקים לעיתים רחוקות, בעיקר כשנגמר האוכל ויש יום שצריך למלא במשהו זמין מהמכולת... - עיקרתי עד כה 5 חתולים באמצעות העיריה וזה נושא בעייתי: למרות הפעילות המבורכת הזו של העירייה, הלוכדים אינם מיומנים והעיקור הוא תהליך איטי ומתסכל. שולחת להם פקס ועד שהם מגיעים (אחרי חודשיים לפחות) ומצליחים לתפוס חתול או שניים - כבר נולדו עוד שלושה. ניסיתי להציע להוטרינר העירוני לקיים מבצעי עיקור וסרוס במהלכם ירוכזו המאמצים במהלך כמה ימים רצופים - בכל פעם בשכונה אחרת. לא קיבלתי תשובה... - לצערי לא מסוגלת כלכלית לבצע טיפולים נוספים. אני מקווה שלא אעמוד במצב שבו אחד מהקבועים יהיה חולה. אני לא מאמינה שאוכל להתעלם ממצב כזה. - הקושי העיקרי הוא ריגשי: 3 מהחתולים ידידותיים ומחפשים חום ואהבה. אחת מהן אפילו קשרה קשרי ידידות עם הכלב שלי (להפתעתו הרבה). קשה להשאיר אותם ברחוב. קשה עם החתולה הצעירה שזקוק כבר לעיקור דחוף והעירייה לא באה, ואני חוששת שתכנס להריון לפני שנספיק. קשה עם שלושה גורים שנולדו לחתולה שלא הצלחנו לתפוס בפעם הקודמת ושככל הנראה מתו, וקשה עם שלושת הגורים החדשים של אותה חתולה, שראיתי היום ושגם להם, העתיד לא צופן טוב. - לצערי עוד לא מצאתי חנות זולה במיוחד. השק עולה 135 ש"ח, וזה לא מעט.
 

morwenen

New member
תשובות מנווה שרת בתל אביב

1. כמה חתולים יש לכם בהאכלת רחוב? בחצר האחורית - 4-8 בחצר הקידמית - 1-5 באוניברסיטה (בעיקר בחגים ובחופשות) - המון 2. כמה פעמים ביום אתם מאכילים את החתולים? בחצר האחורית - פעמיים ביום בחצר הקידמית - בערך פעם ביומיים לפעמים יותר לפעמים פחות. מפחדת ליצור תלות ובנוסף גם שכנים אחרים מאכילים אותם מדי פעם. 3. באיזה אוכל? בלו באג ולאחרונה פרפקט 4. אם יש פינוקים של אוכל רטוב מדי פעם - כל כמה זמן ואיזה סוג? מדי פעם אם יש שאריות של אוכל מבושל 5. איך עיקרתם אותם? האם בעזרה של עמותה? וטרינר שעשה הנחה? את רובן (הנקבות) הבאנו אישית לוטרינר העירוני של עיריית תל אביב - בהזדמנות זו אני מציינת שהם עושים עבודה לא רעה בתחום של הטיפול בעלי החיים. נעזרנו גם בד"ר בועז ארד ותמיד זכינו בעזרה והתחשבות מצידו. כל העיקורים עברו בשלום. 6. .איזה טיפולים אתם עושים מעבר לאוכל ועיקור? את החתולות שעיקרנו חיסנו נגד כלבת, אנחנו מטפלים בבעיות עיניים לגורים כשיש גורים. אם יש בעיות מיוחדות וניתן יהיה לתפוס את החתולים אני מניחה שנטפל גם בהם. 7. איזה קשיים יש בהאכלה כזו? בעיקר בעיה של גבולות. כלומר שחתולי החצר "יבינו" שהם חתולי החצר ולא חתולי הבית. אין לנו הצלחה מיוחדת בעניין זה:) בעיקר עם הג'ינג'ית שאת תמונתה פרסמתי בשרשור שלמעלה. אני חוששת מה יהיה בגורלם כשנעבור דירה. יש גם את הקושי הריגשי כאשר גורים לא שורדים או נעלמים. למזלי זה לא קרה הרבה, ועכשיו כולם מעוקרות כבר ולא היו גורים חדשים השנה. קושי נוסף הוא ההתרבות של הקהילה. מה שגורר עוד אחריות ועוד הוצאות כספיות 8. המלצה על חנות לקניית אוכל ועל וטרינר מתאים חתולי רחוב אוכל קנינו בעיקר אצל "תן לחיות" עכשיו אנחנו מנסים את החברים של חני בתל אביב. וטרינרים שנעזרנו בהם הם ד"ר שיינר ברמת גן ובועז ארד. היו גם כאלה חד פעמיים שאינני זוכרת את שמם. 9. מהו הטיפ הכי טוב שלכם למאכילים אחרים? נטוורקינג
 

ויקסי

New member
איזה סקר מגניב!

כמה חתולים יש לכם בהאכלת רחוב? בערך 50 בשלוש פינות עיקריות כמה פעמים ביום אתם מאכילים את החתולים? כל היום! יש לי פינת האכלה בחצר ופינה בעבודה ששם אני נמצאת רוב היום אז כל פעם שמישהו מילל שהוא רעב הוא מקבל אוכל, הפינה השלישית היא מוגנת ולכן יש שם צלחות אוכל שפעם ביום אני ממלאת אותן והן נשארות תמיד עם אוכל. באיזה אוכל? קלאסי קט! אם יש פינוקים של אוכל רטוב מדי פעם - כל כמה זמן ואיזה סוג? מעט מאוד פינוקים גם כי זה יקר גם לא בריא ולמען האמת רוב החתולים שלי לא יודעם מה לעשות עם שאריות בית כך שהפינוקים היחידים הם חלב (לעיתים רחוקות) ושימורים (גם כן לעיתים רחוקות) איך עיקרתם אותם? האם בעזרה של עמותה? וטרינר שעשה הנחה? גם וגם, חלקם עוקרו על ידי הוטרינר הפרטי שלי שעושה לי הנחה יפה לחתולי רחוב, חלקם על ידי צער בעלי חיים חיפה שגם עושים מחיר מעולה לחתולי רחוב וחלקם במבצעי עיקור/סירוס של המועצה שבה אני גרה איזה טיפולים אתם עושים מעבר לאוכל ועיקור? חיסונים (רק כשהם גורים) וכמובן שאם מישהו חולה/פצוע הוא מקבל את כל הטיפול שהוא צריך איזה קשיים יש בהאכלה כזו? מ-ת-י-ש!!! דורש המון זמן, כוח וכסף וכמובן שזה "משעבד" אותך לבית (אי אפשר לנסוע בלי למצוא מחליף) והכי קשה זה הלחץ התמידי שהכל יהיה בסדר עם כולם מהו הטיפ הכי טוב שלכם למאכילים אחרים? הכי חשוב לנסות להאכיל במינימום משיכת תשומת לב, לדאוג שלא יהיה לכלוך ושכולם יהיה מעוקרים ומסורסים זה מושך הרבה פחות אש מהשכנים
 

ניקי237

New member
מצטרפת

1. כמה חתולים יש לכם בהאכלת רחוב? מתחת לבית 7-8 בחורשה סביבות 15 שפה ושם מאכילה כי יש להם מאכילה קבועה בוקר וערב ליד תחנת האוטובוס יש 6-7 ליד העבודה 3 גורים שגדלו בני 6-7 חודשים - מאכילה אותם רק ערב ובבוקר ובצהרים יש מאכילים כשיוצאת לטייל לקצה השני של השכונה לוקחת אוכל ל 8-9 חתולים ששם התקינו פחים עגולים ואין כל כך מאכילים באיזור אבל זה פעם פעמים בשבוע 2. כמה פעמים ביום אתם מאכילים את החתולים? מתחת לבניין בוקר וערב בחורשה פה ושם כשעוברת בתחנה בוקר וערב השלמות כי יש מאכיל שמביא להם פעם ולפעמים פעמים ביום ליד העבודה אחר הצהרים 3. באיזה אוכל? היפו קט משופר 4. אם יש פינוקים של אוכל רטוב מדי פעם - כל כמה זמן ואיזה סוג? מדי פעם אוכל רטוב - 3 בעשר כשאני מערבבת עם היבש (כשעושה הזמנה פעם בחודש), שאריות של רוטב, מיץ של סרדינים או טונה כשקונה, שמנת 5. איך עיקרתם אותם? האם בעזרה של עמותה? וטרינר שעשה הנחה? איגוד ערים עיקר וסירס את רובם ופה ושם תנו לחיות לחיות 6. .איזה טיפולים אתם עושים מעבר לאוכל ועיקור? תנו לחיות לחיות כשיש בעיה רפואית, הם עזרו לנו הרבה בלכידות אישפוזים וטיפולים 8. המלצה על חנות לקניית אוכל ועל וטרינר מתאים חתולי רחוב קונה בהיפופוטם, המלצה על ויטרינר שיינר בר"ג 9. מהו הטיפ הכי טוב שלכם למאכילים אחרים? לאכיל בשעות ששכנים לא רואים ובאוכל יבש שלא משאיר סימנים, ללמד את החתולים שעות פחות או יותר קבועות ככה הם כולם מחכים בשעות הללו ואחרי זה מתפזרים ולא בולטים כמה שפחות אנשים ידעו שאתם מאכילים כולל אוהבי חיות אחרת הם יגידו לעצמם יש מאכילים ואני לא צריך גם להביא, הרי לפעמים לא כל החתולים שבעים מרק בוקר וערב ותמיד טוב שיהיו עוד משתתפים לא כולם יודעים שאפשר לקנות שק גדול ובזול וליידע כל מי שמאכיל, כבר שיכנעתי 3-4 שכנים לקנות שקים כאלו ועכשיו יותר קל להם והחתולים אוכלים גם יותר אחלה סקר
 

Lורליי

New member
שאלה נוספת לסקר

בעצם 2 אפילו,שאלות שאני נואשת לתשובות ולפתרונות בעניינם... איך אתם מתמודדים עם שכנים רעים? מאכילים שמאכילים בשטח פתוח, מה אתם עושים בחורף?
 

תאנוש

New member
היי

מתעלמת משכנים רעים, ומזיזה את האוכל של החתולים כמה שיותר רחוק מהם. במקרים ממש קשים, לא מתבייש לאיים גם כן. ובחורף? ממש מדכא אותי. אני משתדלת למצוא לחתולים מקומות יבשים להיות בהם ואז שמה שם את האוכל כדי שיבינו... אבל לא תמיד הם מבינים.
 
למעלה