סקר חדש בפורום!

השנה החדשה מסתמנת כדומה ל- 2011 יותר ויותר

Katy B הולכת לשחרר את האלבום שלה בחודשים הראשונים של השנה, יחד עם ביונסה, ליידי גאגא ובתקווה בסוף שנה בריטני.
 
זאת הייתה בדיחה


וכן רירי פשוט חולנית בקטע הזה
 

DAN1EL

New member
אני לא הבן אדם הנכון לשאול אותו את זה

כי אני לא ממהר לשמוע כל דבר חדש שיוצא, ויוצא שאני קונה ושומע הרבה יותר דיסקים ישנים, או כאלה שלא יצאו בשנה האחרונה.
האלבום האהוב עלי השנה הוא Coexist של ה-XX.
אלבום הפופ הטוב של השנה הוא BTD של לנה דל ריי.
האלבום הישראלי האהוב עלי השנה הוא A Paris של ריף כהן.

עוד אלבומים שיצאו השנה ואהבתי:
אסף אבידן, בובי וומאק, הוט צ'יפ, קרולינה, פיוריטי רינג.
האלבום של הגוסיפ איכזב קשות, אם כי הוא כולל בתוכו כמה שירים טובים.
האלבום של כריסטינה אגילרה אכזב גם הוא כאלבום שלם, אבל גם בתוכו יש כמה שירים חזקים.

יש אלבומים שיצאו השנה שאני רוצה לשמוע ועוד לא יצא לי, כמו הפרויקט האחרון של קאנייה ווסט, ה-EP החדש של לנה דל ריי, נו דאוט ועוד.

אני ממש מחכה לאלבום החדש של מייג'ור לייזר!
ומקווה שמארק רונסון גם יוציא משהו חדש משל עצמו השנה.
 

ערן1987

New member
עדיין לא שמעתי את האלבום של ריף כהן

מצד שני, עדיין לא שמעתי מלא אלבומים שקיבלתי בשנה האחרונה, אז למה מי זאת ריף כהן?


מארק אמור להתחיל לעבוד על אלבום חדש?
 

DAN1EL

New member
איכססססס איך מתאים לך להגיד את זה!

זה הסלנג הצבאי השנוא עלי, והתחרות היא קשה.

צבא וכל מה שקשור אליו
 

ערן1987

New member
חחח אבל אני תמיד אומר את זה בקול ילדותי

ואח"כ מוסיף "חה חה חה" כזה חח.. נשבע לך!
 
למעלה