אני לא הבן אדם הנכון לשאול אותו את זה
כי אני לא ממהר לשמוע כל דבר חדש שיוצא, ויוצא שאני קונה ושומע הרבה יותר דיסקים ישנים, או כאלה שלא יצאו בשנה האחרונה.
האלבום האהוב עלי השנה הוא Coexist של ה-XX.
אלבום הפופ הטוב של השנה הוא BTD של לנה דל ריי.
האלבום הישראלי האהוב עלי השנה הוא A Paris של ריף כהן.
עוד אלבומים שיצאו השנה ואהבתי:
אסף אבידן, בובי וומאק, הוט צ'יפ, קרולינה, פיוריטי רינג.
האלבום של הגוסיפ איכזב קשות, אם כי הוא כולל בתוכו כמה שירים טובים.
האלבום של כריסטינה אגילרה אכזב גם הוא כאלבום שלם, אבל גם בתוכו יש כמה שירים חזקים.
יש אלבומים שיצאו השנה שאני רוצה לשמוע ועוד לא יצא לי, כמו הפרויקט האחרון של קאנייה ווסט, ה-EP החדש של לנה דל ריי, נו דאוט ועוד.
אני ממש מחכה לאלבום החדש של מייג'ור לייזר!
ומקווה שמארק רונסון גם יוציא משהו חדש משל עצמו השנה.