elknetld2kil
New member
סקר גילאים
אני יודע שזה ממש צ'יזי אבל שאני מדבר עם מישהו אני אוהב לדעת בן כמה הוא (עזבו... אל תנסו להבין שום דבר שאני עושה. הצבא דפק אותי חזק). ואם בא לכם אז תמליצו על איזה שיר או להקה שאתם אוהבים (אבל רק אם בא לכם, אני לא רוצה לכפות על אף אחד). אני בן 19 ומשרת (תרתי משמע, תתגייסו ותבינו) בצה"ל. שירים מומלצים: Eve 6 - Think Twice Endo - Simple Lies Revis - כל הדיסק שלהם.
אני יודע שזה ממש צ'יזי אבל שאני מדבר עם מישהו אני אוהב לדעת בן כמה הוא (עזבו... אל תנסו להבין שום דבר שאני עושה. הצבא דפק אותי חזק). ואם בא לכם אז תמליצו על איזה שיר או להקה שאתם אוהבים (אבל רק אם בא לכם, אני לא רוצה לכפות על אף אחד). אני בן 19 ומשרת (תרתי משמע, תתגייסו ותבינו) בצה"ל. שירים מומלצים: Eve 6 - Think Twice Endo - Simple Lies Revis - כל הדיסק שלהם.