סקר גילאים

elknetld2kil

New member
סקר גילאים

אני יודע שזה ממש צ'יזי אבל שאני מדבר עם מישהו אני אוהב לדעת בן כמה הוא (עזבו... אל תנסו להבין שום דבר שאני עושה. הצבא דפק אותי חזק). ואם בא לכם אז תמליצו על איזה שיר או להקה שאתם אוהבים (אבל רק אם בא לכם, אני לא רוצה לכפות על אף אחד). אני בן 19 ומשרת (תרתי משמע, תתגייסו ותבינו) בצה"ל. שירים מומלצים: Eve 6 - Think Twice Endo - Simple Lies Revis - כל הדיסק שלהם.
 

Amnezia

New member
17 וארבעה חודשים....

שירים מומלצים : כל הדיסק של InMe המצוינים!
 

T a L L L

New member
בן 15

שירים מומלצים: Blindside - Sleepwalking Alkaline Trio - We've Had Enough Deftones - Minerva Theory Of A Deadman - Point To Prove
 

NK The man

New member
הזקן שבחבורה...

ואני מניח גם הכי חכם... |אייקון של מרוצה מעצמו!| 22 באוגוסט!
 

ShMo0LiKiPoDa

New member
15..

שירים מועדפים? זה לא בערך כמו אחד השרשורים הקודמים?.. נו מילא boy sets fire - in hope boysetsfire - Handful Of Redemption bemus - reinvent incubus - calgone blindside - nara eighteen visions - vanity gift - fingerprint obw - I Do My Crosswords in Pen ptw - nerdy reel big fish - everything sucks reveille - unborn the used - buried myself alive trustcompany - finally underoath - the changing of times obw - lovesick swift - reset fata - cherry kiss בקשר למשהו שדומה לניו מטאל.. אנערף
 

KORTAL

New member
קורן כמובן...ודפטונס ויש עוד...

אבל אין לי כוח לרשום
 

kiticat

New member
אוקיי

18. וכמה ימים... בדרך לצבא (אם יאשרו את בקשת ההתנדבות שלי, אם לא- אני אמשיך להיות תקועה אצלכם!)
 

אנזימים

New member
17.5

שירים ולהקות...טוב יש מלא...אבל אני לא יודעת מה זה ניו מטאל או מטאל ושטויות כאלה...העיקר שזה טוב הכי מומלץ מבחינתי זה קורן
 

edddie

New member
15...

אני אוהב הכל ואני אוהב הכי את ההתחלה של השיר korn - arizona
 
למעלה