סקר גילאים

baril

New member
../images/Emo80.gif../images/Emo187.gif13.5 ו..עדיין לא שינית

חתימה? יא סתומע
 

baril

New member
../images/Emo80.gif../images/Emo187.gifיש הזכרת אותי =]

יאא איזה שיר 100מם שמת..! אני מתה על בית הבובות =]
 
גם אני../images/Emo9.gif=]../images/Emo19.gif

^^ עכשיו אני שומעת אותו^^ וברור שהזכרתי אותך מה נראה לך אני מזניחה !?!?!
 

baril

New member
../images/Emo80.gif../images/Emo187.gifכפרעלייך../images/Emo99.gif

איזה בובה'לה..
ומה הקטע של ה-^^
 
חעחעחע תוגע../images/Emo9.gifגמאת../images/Emo23.gif../images/Emo19.gif

וזה>>^^ זה כזה אממ איך אני יסביר?
זה כאילו עיינים כאלה עזבי-.-
 

baril

New member
../images/Emo80.gif../images/Emo187.gifאיבנתי בערך

אוקיי.. אניודעת שככה לא כותבים איבנתי זה פשוט פנאן
את יודעת שראיתי את אמיר אטיאס[הסולן של בית הבובות] בחנות של טאוור רקורדס.. ו.. יש לך את האלבום שלהם?
 

baril

New member
../images/Emo80.gif../images/Emo187.gifיותר שווה מקורי =]

חוצמזה.. בתדודה שלי עובדת בטאוור רקורדס היא מנהלת משהו אני יודעת מה אז אני משיגה דיסקים בהנחות ענקיות.. בחודשיים האחרונים קניתי את- קלי קלארקסון,שירי מימון,הראלוש מויאל,מירי מסיקה,בית הבובות,שני הדיסקים של סימפלאן[
],שני הדיסקים של היהודים ואני שומעת את ה-כ-ל-! איזה כיפלי שאני יכולה לקבל דיסקים ב10 שקל.. אמיתיים ! ואימיול זה שווה וגמלי יש כשאין לי כוח לשמוע דיסקים.. אני עצלניתת
 
למעלה