סקר ברית + ניתוח הרנייה

n e w h o p e

New member
סקר ברית + ניתוח הרנייה

המלאכים הקטנים שלי צריכים לעבור ניתוח הרנייה דו צדדי שניהם. ביקשנו מהכירורג לבצע גם ברית מילה במהלך הניתוח על מנת לא לגרום להם סבל נוסף. הכירורג לא הסכים בטוענה שאחרי ניתוח אסור להתרחץ ואילו אחרי ברית צריכים להתרחץ. לא הבנתי את זה מה פתאום לא מתקלחים אחרי ניתוח מאיפה זה בא. כמה זמן אחרי שהשתחררתם מהפגייה עשיתם ברית באיזה גיל היה הילד כרונולוגית ומתוקן. תודה לכולם ושיהיה יום שקט בגיזרה
 

n e w h o p e

New member
כמו מטומטמת פיספסתי תור בשניידר

לרנטגן. יום שני שעבר היה אמור להיות להם צילומי רנטגן אחד לראות ואחד בעקבותUTI . השבוע אנחנו מזומנים למרפאת ראות ונפרולוגייה ולא עשינו צילומים. אני זוכרת שרשמתי את כל התורים בלוח שנה איך זה התפספס השד יודע. אני חייבת לנחות ומהר ממש הליקופטר אפילו לנשום אני שוכחת
 
לגבי התורים - הלחץ מאוד מובן עם

המון מעקבים לפעמים מתפספס... מציעה גם לעשות פתק שבועי גדול שיתלה על המקרר שיצינו בו כול התורים של הילדים במשך השבוע..ולגבי הברית- לא כול כך מובן לי למה הכירורג מסרב.. אנחנו עשינו את הברית חודש לאחר השיחרור זאת אומרת בגיל 4 חודשים+ כרונולוגי וכחודש מתוקן.
 

doritya2

New member
מאד מאד מוזר לי

אני זוכרת שיהב היה בפגייה, דיברו איתנו על אפשרות של ניתוח הרנייה ואמרו שאם הוא יצטרך לעבור ניתוח, אז גם יעשו את הברית ביחד, כדי לא לגרום לסבל מיותר. מעבר לזה, אני נמנעתי מלרחוץ את נבו אחרי הברית בגלל התחבושת, ואחרי הורדת התחבושת פחדתי לרחוץ אותו יום נוסף, פשוט מה שעשיתי זה שניקיתי אותו יומיים עם מגבונים לחים. פשוט נראה לי שהכירוג מפחד לעשות את הברית לקטקנטנים, יכול להיות שהוא לא מיומן בזה. מציעה לכם לחפש כירוג אחר.
 

n e w h o p e

New member
הכירוג הוא לא המנתח הוא רק רופא

כירוג. נראה מה לעשות אולי נבקש להיכנס לרופא אחר שכן ימליץ
 
אמרו לנו לא לרחוץ את מקום הברית,זה

כמו ניתוח
 

gavriel7

New member
הבן שלי עבר ניתוח הרניה בשני הצדדדי

ם לפני חודש וחצי כשהוא היה בן חודשיים וחצי מתוקן וחמישה וחצי חודשים כרונולוגי. אבל הוא עדיין לא עבר את הברית אלא, רק בגיל שנה כי יש לו גם היפוספדיאס אז גם יעשו לו את הברית. אבל אני יודעת שאין קשר למקלחת. אחרי הניתוח לא קילחנו אותו 24 שעות וזהו. לגבי התורים, גם אנחנו במעקבים עם התאומים מפה ועד להודעה חדשה ופשוט הכנתי דף גדול עם כל תאריכי הבדיקות וכל תחילת שבוע אני בודקת מה יש לנו. בהצלחה עם הניתוח לקטנטנים.
 

סוכותי

New member
תשאלי כירורג אחר

לנו הכירורג (משניידר) אמר שהם עושים דברים כאלה ושהם יעשו לנו את זה
 
הרנייה וברית

פלג היה בן 3 חודשים ושישה ימים כרונולוגי מתוקן 6 ימים בברית . את ניתוח הוא עשה בגיל חצי שנה כרונולוגי 3 חודשים מתוקן גם בשני צדדים .
 
למעלה