סקר בסיסי בנושא מפגש

oranje boven

New member
סקר בסיסי בנושא מפגש

עידן חדש, סקר מחודש (האחרון בנושא הזה שורשר כלפני שלוש שנים, אני חושבת, ולא נשא פרי) : א. מעוניין/ת? (מי שענה ב"לא" על השאלה הזו, יכול להתעלם מהבאות). ב. אם כן, באיזה תנאים? (שאלת זכות) ג. אם יתקיים בסתיו הקרוב, מה היא העדפתך באשר למיקום ההתכנסות? (שם של עיר באירופה, למי שצריך תרגום). ד. תקציב (לינה)? ה. האם תהיי/ה מוכן/ה להתחייב מראש להגיע? ו. ברגע זה, חם לך או קר לך? (אי אפשר בלי קצת מזג אויר).
 

Nobilis

New member
תשובות

א) נשמע מעניין. ב) בתנאי שאוכל להגיע, מן הסתם. אין לי הרבה תנאים מעבר לזה. ג) סקר הפורום האחרון שערכנו (לפני מספר חודשים) הראה רוב מוצק שמתגורר בבריטניה (וספציפית, בלונדון וסביבה). אני מניח לפיכך שהתשובה שלי לא תפתיע - לונדון. ד) לא יודע כרגע. תלוי במקום ובזמן. ה) שוב, תלוי במקום ובזמן. ו) קר לי. אני בדיוק בדרך למקלחת בביגוד מינימלי.
 

mic26

New member
המממ...

א. מעוניינת ב. בתנאי שאוכל להגיע, מן הסתם. ג. אה.... ביאריץ? אבל כנראה אגיע בספטמבר לארץ. ד. לא ידוע. כרגע אין, אבל יש סיכוי שבעקבות פרוייקט שהתחלתי השבוע יהיה קצת כסף בסתיו. ה. לא ו. חםםםם!!!! אני הולכת לים.
 
והנה התשובות:-

א. מעונין. ב. מנהל מו"מ ללא תנאים מוקדמים, אבל אשמח עם סיר ווקינג יגיע. ג. לונדון או קילקולן (אירלנד), אגב, ת"א נחשב אירופה? ד. 40 פאונד ללינה בלונדון, 0 אירו בקילקולן. ה. לא ו. ברגע זה, חם מאוד עם לחות מעיקה. בניגוד לeyshap לא חוגג אירועים אצל גורדון רמזי, חזרתי לביתי מרחק כמה מאות מטרים מ"קפה מדע" במכון ויצמן, ואני זקוק לצינון רציני.
 

Ani15

New member
בפעם הבאה

קח איתך קפה ברד לדרך מקפה מדע. למרות מחירו המופקע במונחים רחובותים, הוא אחד הטובים ששתיתי אי פעם. |אני מתגעגעת לאוכל של קפה מדע|. איך לומדים להעריך את זה כשההיצע מסביב כל כך פחות טוב
 
גמאני

א. למה לא? ב. אני דורש החזרת שטחים בטרם מו"מ על מו"מ. ג. לונדון או אפילו סטנמור. ד. מי זו לינה? ו. המיזוג נפלא כאן! הורדתי את הטמפרטורה למינימום וגירשתי מהחדר את כל מי שהתנגד לטמפרטורה נמוכה.
 
המממממ

א. כן. ב. בתנאי שהדוקטור תבוא גם, ובתנאי שתהיה מלחמת כריות בתוכנית האמנותית. יש כמה אנשים שאני מה זה רוצה לחבוט בהם! ג. אפשר אצלנו... אם לא, כל מקום שיש אליו טיסות מגולווי - נניח, לונדון, אדינבורו, מנצ'סטר... ד. לא הבנתי את השאלה
. כאילו, הפורום מתארגן ללינה משותפת? יש מסיבת פיג'מות? אין לי שמץ. ה. תלוי, כמו כל דבר, בסבירות שלוח הזמנים של הדוקטור ישתנה. אם זה באמצע שנת לימודים אקדמית יש יותר בעיה מאשר בחופשות סמסטר. ו. קר בחוץ, ואני בחדר מבודד באוניברסיטה של הדוקטור עם מפזר חום. אז נעים לי, אבל רק עד שהדוקטור תבוא ותצעק ששלטונות האוניברסיטה עוקבים אחרי חשבון החשמל של כל חדר.... יה רייט. ואז אני אקפא לי פה בחושך |פולניה|
 

stevie1

New member
את יודעת מה אני הולכת לענות...

א. אולי ב. לוידעת ג. לוידעת ד.לוידעת ה. אולי ו. קר
 

Ricca

New member
אז גם אני

א. כן ב. מה זאת אומרת? ג. כל עיר תופסת מבחינתי, מעדיפה ברצלונה מדריד או ברלין כי עוד לא הייתי.. ד. אין לי תקציב. אבל אני אסתדר. יש לי אוהל מצויין :). ה. אם זה יקבע לפחות חודש מראש אני יכולה להתחייב. ו. נעים.. וגם בדיוק אכלתי גרניטה אבטיח. מושלם!
 

bulllli

New member
naja

א. כן מעוניין ב. רק אם זה בברלין ורק אם שייקה מגיע גם! ג. ברלין ד. אין לי כסף אין לי אבא כך אומר ה. כן אני גר בברלין, יש סיבה שלא? ו. פושר
 

bulllli

New member
הוגים את זה NAYA וזוהי פולנית מדוברת

נו כן , נו טוב, בסדר,
 

oranje boven

New member
בסוף תצליחו לשכנע אותי

(אתם = גרמנים) שהולנדית וגרמנית זה נורא דומה. pech לכם שהולנדית נשמעת הרבה יותר טוב ויש בה קצת פחות הטיות או אפשרויות ל-ה' הידיעה.
 

bulllli

New member
חוטפדומה! נו ברור

הגרמנים סתם חייבים לסבך הכל. אני משוכנע שהשפות דומות. טקסטים קצרים או הודעות משיבון בהולנדית אני מצליח להבין בחלקם.
 

diday

Member
כן בהחלט

א. כן, מעוניין ב. ג. עד 700 ק"מ במכונית ממרכז גרמניה ד. ה. עקרונית כן
 
תשובות

א. יש מצב ב. עם ריקה תבוא ג. אה... לונדון.. ד. יש לי אוהל סיירים וסטיקלייט.. ה. אם יש משהו שלמדתי מהשירות הצבאי, זה לא להתחייב על כלום.
 

oranje boven

New member
קר לי, וגם רציתי להגיד

שאם חזליח לא בא, גם אני לא. בנתיים המפגש הוא רק סקר. והיה אם תורגש התעניינות מוגברת, נעבור לשלב הבא.
 
למעלה