סקרן - אסקסואלים ודחף מיני

  • פותח הנושא Areos
  • פורסם בתאריך

Areos

New member
סקרן - אסקסואלים ודחף מיני

הגעתי בטעות לפורום, והנושא מעניין אותי. יש לי 2 שאלות, אני מקווה שאני לא פוגע באף אחד. הראשונה היא - מה אחוז האסקסואלים באוכלוסיה? והשניה היא בעצם בקשה להסבר על אסקסואליות ודחף מיני.
 
חומר קריאה

יש בסרגל למעלה אופציה של קישורים, יש שם קישורים גם לאתרים בנושא (רובם באנגלית עד כמה ששמתי לב) אבל גם למאמרים שהתפרסמו לאחרונה ב-YNET (בעברית כמובן). אני ממליצה לך להתחיל לקרוא משם, כי יש שם תשובות בדיוק לשאלות ששאלת.
 

p019

New member
תשובות

בקשר לאחוז האוכלוסיה - לא ידוע. המחקר היחד בנושא מצא כי 1% מהאוכלוסיה הוא א-מיני אבל המחקר לא היה בנושא א-מינים ולא ברור כמה הוא מדויק. בקשר לשעלה השניה, כבר דנו בנושא בפורום הנל. אני חושבת שהתשובה הקרובה ביותר למציאות היא שלאנשים א-מינים יש דחף מיני ברמות שונות כולל ללא כל דחף מיני. אבל בכל מקרה אנשים א-מינים לא מקשרים את הדחפים המיניים שלהם לבני אדם אחרים. זה יותר דומה לאיברים בגוף שממשיכים לתפקד ולהשפיע למרות שאזורים אחרים משותקים - מה שגורר יותר בילבול מכל דבר אחר.
 
בקשר למחקר

ובנוסף לדברייך, המחקר גם מצא ש1% מהנחקרים היו הומוסקסואלים או ביסקסואלים, מעט יותר מהאסקסואלים. יכול להיות ש 10% מהאוכלוסיה אסקס.
 

p019

New member
קשה לי להעמין ל10%

זה אומר שאחד מכל 10 אנשים הוא אסקסואלי. אני מקירה ארבה יותר מ10 אנשים ברמה טובה - ואף אחד מהם לא מראה שום סימנים של אסקסואלים. אבל מי יודע - אולי זה לא כזה בולט כמו שאני חושבת שזה עמור להיות.
 
אני מכירה יותר מ10 אנשים שאף אחד

מהם לא מראה סימן שהוא הומו או בי. זה לא סקר אובייקטיבי, במיוחד שהרבה אסקס לא יודעים שהאפשרות קיימת כלל.
 
למעלה