סקס זה לא כיף...

dnielc

New member
סקס זה לא כיף...

יאק~! מי כאן בתול, מי לא? מה אתם חושבים על חיבוק? תתעוררו!
 
אנחנו ערים כבר מהבוקר, מה איתך?

לשאלתך, אני: א. בתולה ב. מאד מאד אוהבת חיבוקים (וזה אחד הדברים שהכי חסרים לי כשאני לבד, וזה המצב כבר יותר מדי שנים, וחיבוקים עם משפחה וחברים טובים מפצים על החסך באופן חלקי בלבד).
 
כבר ערים

בקשר לבתולין - תלוי איך מגדירים את זה (סאב-טקסט - היה עם אישה, לא עם גבר). בקשר לחיבוק - אוהבת ביותר. והקטע עם ה"תתעוררו" מזכיר לי פעם אחת כשהלכתי לאיזה הופעה והייתי ממש עייפה והשיר הראשון היה שיר קצת שקט שחלק מהמילים היו "תתעוררי, תתעוררי", זה היה הזוי ואז נהייתי ערנית.
 
אופטופיקי (אפרופו הופעה)

קרה לי סיפור הפוך - אני הלכתי פעם להופעה של אמן שלאלבומיו (הם בעלי אופי רגוע) נהגתי להאזין לפני השינה, ואז באמצע ההופעה אני מתחילה להרגיש שאני פשוט נרדמת בלי שליטה, למרות שממש לא הייתי עייפה... זה היה כמעט כמו הרפלקס המותנה של הכלבים של פבלוב...
 
פבלוב ../images/Emo99.gif

יש כזו להקה שניגנה בשנות ה 80... מוזיקה מיוחדת ויש גם ספר בשם החתול של שרדינגר שהחצי השני של הספר זה על הכלב.
 
הוי פבלוב,

הוא מלווה אותי בהרבה מאוד מחשבות על החיים. =) יש לי אותו דבר עם מוזיקת ג'אז. אפילו כשהיא רועשת היא מתקשרת אצלי להירדמות, אפילו שאני אוהבת אותה.
 

Limbonic Art

New member
תיקון- סקס זה לא מעניין/מושך

לפחות אותי
חיבוק מאדם אוהב , ידיד או חברה קרובה זה הדבר הכי טוב לקבל במיוחד בזמן עצבות ,אפילו בלי מילים זה יכול לחולל נפלאות ולעודד ולעניק תחושה שאני לא לבד **כרגע ערים מה הבעיה ? מי שלא ער אני יכולה לסדר לו איזה משהו מאוד מאוד מעיר
 

clean grunge

New member
|יבחוש|בתול גאה!!!...

וחיבוק זה כייייף!!!..במיוחד ברגעים מסויימים...
 
למעלה