האם המוודה
New member
סקס או מוות
לא יודעת אם זה OFF או מה.. ראיתי קטע קטן מפרק של "מחוברים" בו אחד מהגברים המככבים (תהרגו אותי, לא יודעת מי זה) רב עם אשתו על זה שהיא לא "חזרה לעצמה" לאחר הלידה (מבחינת משקל) ופחות או יותר נותן לה אולטימטום שתרד במשקל או שיפרדו. זה כבר היה חולני בעיני. אחר כך, רואים אותו שוב מדבר למצלמה, ומספר ש"עכשיו זיינתי את [לא זוכרת איך קוראים לה], או יותר נכון, זיינתי לה את הצורה" (אולי הוא פילו אמר "זיינתי לה את האמ-אמא שלה" - לא יודעת) ואז הוא פוצח באמירה על כך שלפעמים מגיע שלב במערכת יחסים שבו יש או סקס, או מוות. ואני תוהה - האם הא פשוט גבר מאד כן, שמתערטל מול המצלמה בפני כל האומה (תוכנית עם רייטינג די גבוה), או שהוא גבר מאנייק מארץ המאנייקים, לדבר ככה על אשתו בטלויזיה בזמן שמראים אותה מכניסה כביסה למכונה? ואתם - ככה אתם מדברים על נשותיכם עם החבר'ה? הייתם אומרים דבר כזה בטלויזיה? ואם אשתו הסכימה שיעשה את זה וידבר על כך ככה - האם היא פשוט ליברלית מדהימה או שפוטה שלו וסמרטוטה?
לא יודעת אם זה OFF או מה.. ראיתי קטע קטן מפרק של "מחוברים" בו אחד מהגברים המככבים (תהרגו אותי, לא יודעת מי זה) רב עם אשתו על זה שהיא לא "חזרה לעצמה" לאחר הלידה (מבחינת משקל) ופחות או יותר נותן לה אולטימטום שתרד במשקל או שיפרדו. זה כבר היה חולני בעיני. אחר כך, רואים אותו שוב מדבר למצלמה, ומספר ש"עכשיו זיינתי את [לא זוכרת איך קוראים לה], או יותר נכון, זיינתי לה את הצורה" (אולי הוא פילו אמר "זיינתי לה את האמ-אמא שלה" - לא יודעת) ואז הוא פוצח באמירה על כך שלפעמים מגיע שלב במערכת יחסים שבו יש או סקס, או מוות. ואני תוהה - האם הא פשוט גבר מאד כן, שמתערטל מול המצלמה בפני כל האומה (תוכנית עם רייטינג די גבוה), או שהוא גבר מאנייק מארץ המאנייקים, לדבר ככה על אשתו בטלויזיה בזמן שמראים אותה מכניסה כביסה למכונה? ואתם - ככה אתם מדברים על נשותיכם עם החבר'ה? הייתם אומרים דבר כזה בטלויזיה? ואם אשתו הסכימה שיעשה את זה וידבר על כך ככה - האם היא פשוט ליברלית מדהימה או שפוטה שלו וסמרטוטה?