סקי בקנדה - עבודה

yohan6

New member
סקי בקנדה - עבודה

שלום שוב, לאחר מה שהומלץ כאן בפורום, פניתי לאתר סקי, הרכזת מדריכים שם שוב אמרה(כלומר, זאת הפעם השניה שאני שומע זאת) שאני פשוט צריך לבוא עם אישור עבודה מהשגרירות הקנדית , ושאני צריך לטפל בהכל לבד והם לא מספקים מכתבי בקשה. כמה שאלות עולות: א. האם מדריך סקי נחשב למקצוע "נדרש" בקנדה? איך ניתן לבדוק זאת? ב. האם אני כאזרח ישראלי מחויב לעבור את התהליך עם השגרירות הקנדית בארץ, או שניתן גם באיזו נציגות בארה"ב? תודה
 
אם כך הרי שאתה כישראלי לא תוכל

לעבוד שם. ישראלים לא יכולים לקבל אישור עבודה מהשגרירות בלי מכתב או חוזה עבודה מהמעסיק, ויכול להיות שצריך גם אישור של HRSDC תבדוק באתר ה CIC את הפטורים אבל אני לא חושב שמדריך סקי פטור. יש פטור מוגבל לרבנים, כמרים, אמנים ואנשי היי-טק, יכול להיות שיש להם מספיק מועמדים בתוכניות חילופי הצעירים....אנשים בעלי דרכון אירופי מתחת לגיל 30 יכולים לעבוד עבודה עונתית או עד שנה בקנדה בלי מכתב מעסיק.....כניראה שלזה היא התכוונה וזה לא חל על בעלי דרכון ישראלי.
 

yohan6

New member
אבל,

האם העובדה שיש לי ניסיון במקצוע ותעודת מדריך סקי אמריקאי לא תוכל לעזור לי?
 
אם אין לך דרכון אמריקאי או אירופי

ואתה מתחת לגיל 30 , אתה צריך רישיון עבודה. לא מקבלים רישיון עבודה בלי חוזה עבודה מהמעסיק, אם המעסיק לא נותן חוזה עבודה ומכתב הפנייה, ובדרך כלל גם המלצה או פטור מ LMO אין רישיון עבודה. מה לא ברור? הניסיון והתעודה יכולים לעזור לך לקבל עבודה, וגם לקבל רישיון, אבל אם אין מעסיק שמוכן להיות ספונסר של התהליך אין תהליך.
 
למעלה