סקירה של הלוטרי

רוצים תוכן דראפט?

  • כן

    Votes: 3 75.0%
  • לא

    Votes: 0 0.0%
  • מה דראפט איפה החוליה החלשה

    Votes: 0 0.0%
  • יוקיץ' השחקן הכי טוב אי פעם וזה אפילו לא קרוב מה הייתה השאלה

    Votes: 0 0.0%
  • אין פה אף אחד

    Votes: 1 25.0%

  • Total voters
    4

Krit123

Well-known member
כמו מטומטם נשאבתי שוב לדראפט סייקל. אם אי פעם שאלתם את עצמכם האם כדאי להתחיל לעקוב אחר כדורסל מכללות, התשובה היא פשוטה - לא. תברחו. הצרה היא שכל עונה זורעת עניין בזו שתבוא אחריה, בדמות פרוספקטים מעניינים שהחליטו להמתין שנה עם הכניסה לדראפט. ככה יוצא שאתה מתחיל להתעדכן לגביהם, ופתאום משהו אחר תופס את העין. אם זה ממשיך ככה שנה הבאה אני מרים טלפון לאברהמסון.
בקיצור, הרמתי סקר לטובת שלושת האנשים שנמצאים פה, ואני מעמיד רף קשיח - לפחות 10 אנשים שיצביעו 'כן', אחרת אין טעם להשקיע ונסתפק בסקירה של הבחירות לאחר מכן. כמובן שיותר מ-3 הצבעות יהוו הצלחה מסחררת אז אני בעצם מכשיל את היוזמה מראש.

#1 אורלנדו: הטופ 3 המסתמן כולל מקבץ פאוור פורוורדים ארוכים שנעים בין 10'6 עד ל-1'7, והגבוה מבניהם שוקל הכי פחות (אבל בקטע חריג). המשמעות היא שהמג'יק צפויים להפוך באופן רשמי לעמק הענקים של המזרח ואף ולהשיל את התואר מקליבלנד. מבט על על גורדי השחקים באורלנדו:
מו במבה (שחקן חופשי מוגבל) - 0'7
מו ואגנר - 11'6
ג'ונתן אייזיק - 11'6
וונדל קרטר ג'וניור - 10'6
פרנץ ואגנר - 10'6
ניתן להוסיף את צ'ט הולמגרן (1'7) למיקס וכנראה להסיר את במבה מהשולחן. בימים כתיקונם הייתה עומדת בפניהם דילמה אך אין דרך לחמוק מבחירה בנפיל נוסף. המחויבות שלהם לאייזיק תהפוך לקו עלילה מעניין, הבחור הבדיל את עצמו פוליטית מרוב הליגה והוא לא מתבייש לנקוט עמדה, חתום עד ל-2025 על סכום מכובד. בשנתיים האחרונות הוא מתאושש מפציעה קשה נוספת, העונה הקרובה תהיה המשמעותית בקריירה שלו.

#2 OKC: אידיאלית, המאסטר פלן אמור היה להגיע לרגע השיא בבחירת טופ 3 בדראפט הבא, לא הנוכחי. המציאות קצת שיבשה את התכניות. רף הכישרון ההולך וגובר יקשה עליהם במלאכת הטנקינג, בזמן שהמקומות הפנויים בסגל אוזלים לטובת בחירות סיבוב ראשון שממשיכות להגיע (3 בדראפט הקרוב). אפשר להוסיף את מערך הסקאוטינג המעולה שממשיך למצוא אוצרות בקרקעית הtalent pool, באמתחתם ים בחירות סיבוב שני ומגוון שחקנים שלא נבחרו להם הם מעניקים הזדמנות להוכיח את עצמם. התוצאה? בקרוב הם יצטרכו לקבל החלטות לא פשוטות בכלל, בעצם לוותר על שחקנים ראויים במחיר נמוך יחסית או לחלופין לסחור בבחירות עתידיות. במידה והיו זוכים לבחור בויקטור עמבה כבר העונה, יכלו לצאת לדרך במסלול מהיר לפסגה.
אם הייתי GM הייתי כבר לוטש עיניים לכיוון מספר שחקנים ברוסטר שלהם, ואפילו המקום של דורט עדיין לא הובטח. שמות כמו קנריץ' וויליאמס, אארון וויגינס, אפילו לינדסי ווטרס ואייזיה רובי, חבר'ה שהם פשוט לא יצליחו להשאיר בטווח הארוך.

#3 יוסטון: מצטרף ליובל, לא שמח במיקום שלהם או של הת'אנדר. הקרב על המקום הראשון סופר צמוד לכן אם הבטחת מקום בטופ 3 עשית את שלך, אתה תסיים עם פרוספקט ברמה דומה לשניים שיבחרו לפניו. בחירה בפורוורד גבוה נוסף משמע ווד יהיה על הטרייד בלוק בטווח המיידי.

#4 סאקרמנטו: הלוטרי האיר להם פנים, הצלחה מסוימת של השיטה. התחרו על מקום בפלייאין וזה לא מנע מהם להתברג בטופ 4. הם תיבת הפתעות בדראפט והקו האחורי שלהם גדוש, לכן סביר להניח שיבחרו בשיידון שארפ שהוא מיסטרי מן בעצמו - לא שיחק דקה בקולג', בונה על נתונים פיזיים מרשימים + כישרון גולמי שינחיתו אותו בטופ 5 מבלי שנאלץ להוכיח את עצמו כלל. אפילו מפגש קצר עם ג'ימר פרדט לא היה לנו שם. בטח כלל קארמת כדורסל לא עובדת ככה, סחרו בהליבורטון ומיד קיבלו הזדמנות להתחיל מחדש.

#5 פיסטונס: נרשמה אכזבה בשורותיהם, יצאו מהטופ 3 בידיעה שהנוכחות של קייד קנינגהאם תקשה עליהם להגיע לשם בהמשך. הם בנויים לא רע וצפויים לבחור בגארד שיחלוק עימו את הובלת הכדור.

#6 אינדיאנה: אני רק מתחנן שימשיכו עם מוטיב הקליעה. צריך לומר שעל הנייר, מבחינת אפסייד הדראפט נופל לאחר הבחירה החמישית. קשה להאמין שיבחרו בגארד נוסף, יכוונו לשחקן כנף בעמדות 3-4 ומעלה.

#7 פורטלנד: הפנים של דיים אמרו הכל. הם עלו עם אפסנאים ובודקי קורונה על מנת להפסיד משחקים, והם הושפלו Night in and night out. לא עשו זאת לשם הבחירה השביעית. דיים וסיימונס חולקים את הקו האחורי, נורק שחקן חופשי, הם יכולים ללכת לכל כיוון למעט גארד נמוך.

#8 פליקנס: אני תוהה האם יחפשו להעביר את הבחירה תמורת וטרן, אולי אפילו יתמרנו חבילה שתכלול את JV ויחפשו סנטר חלופי.

#9 ספרס: חבל, מאוד רציתי שיקפצו. מה שכן, הפרוספקט האהוב עליי בדראפט (אוסמן ג'יאנג) אמור לנחות באזור שלהם. הם צריכים סנטר בעדיפות עליונה, פורוורד ורסטילי לאחר מכן.

#13 הורנטס: קפצנו קדימה, שארלוט מחפשים סנטר בנירות, יש שתי שמות אפשריים. הקטע הוא שהם בוחרים פעם נוספת ב-15, ובתווך עומדת לה קליבלנד. המשמעות? בחירה בסנטר כאן תהיה בזבוז לטעמי, קחו את השחקן הכי טוב על הלוח, תנו לקאבס לבצע את הבחירה שלהם ורק אז תבחרו בסנטר שלכם. הדבר האחרון שהקאבס צריכים בעולם זה סנטר נוסף.

#14 קליבלנד: ההוקס סיימו עם הבחירה ה-16 ולא התמזל מזלם של הקאבס לקפוץ הלאה, לכן אני נוטה לחשוב שטבילת האש בפלייאוף שווה הרבה יותר משתי מקומות בדראפט. האם ילכו עם פורוורד נוסף? גארד שיתמוך בגרלנד? סיכוי לא מבוטל שקולין סקסטון יעבור בטרייד און דראפט נייט.
 

Rapgamer

Well-known member
ירית לעצמך ברגל עם כל האפשרויות האטרקטיביות שפתחת בסקר. בכל זאת התנהגתי יפה כדי להגיע למספר הנכסף (3) שתמשיך להעלות לכאן תוכן דראפט.
 
למעלה