סקיפ ננשך ממש עכשיו!!

amirbilu

New member
סקיפ ננשך ממש עכשיו!! ../images/Emo7.gif

מה עושים כדי להרגיע אותו? מרח אני אקח אותו לוטרינר. הוא ממש לא שלוי, מסתובב, זז כל הזמן. הנשיכה כנראה באיזור האוזן!
 

ohari

New member
צריך פרטים

בדקת אם אין פצע פתוח, דימום, או כל פגיעה חיצונית אחרת? האם הכלב הנושך היה עם בעליו? אם כן, האם שאלת אם הכלב הנושך מחוסן נגד כלבת?
 

amirbilu

New member
כן, מחוסן.

זה הכלב של השכנים, שי איזו כלבה מיוחמת בסביבה והם רבים עליה. סקיפ הוא כלב קטן ואמיץ, הכלב השני גדול יותר.
 

lilithmm

New member
דבר ראשון, תירגע!

תבדוק טוב איפה הפצעים נמצאים אם ישנם פצעים. אין צורך להיכנס לפאניקה! אם אתה שם לב לקרע רוץ לבי"ח הוטרינרי. ברור שהכלב בפאניקה. הכלב שלי אפילו פעם שילשל אחרי תקיפה. זה מפחיד. רצוי מאוד לסרס אותו ע"מ להגן עליו ממקרים כאלו בעתיד.
 

bilbolim

New member
ממש לא טוב לחכות למחר

הפצעים עד מחר יזדהמו והכל יהיה יותר קשה וכואב בטירוף לכלב.
 

amirbilu

New member
מצבי (אני בן 15) לא מאפשר לקחת אותו

לבי"ח ויטרנרי, ואת ההורים זה לא כלכך מדאיג.
 
עזרה ראשונה

טוב לחטא את המקום מיד דבר ראשון! עם מי חמצן % 3 או אלכוהל (לא כל כך רצוי אלכוהול כי זה יגביר את הדימום אבל אם יש רק את זה תשתמש בזה). אם אין שום דבר תשתמש בסבון במים. בשום אופן!!!!!!!!!! לא לחטא עם חומרים שמכילים כלורהדסידין כי זה אוזן ואסור! !!!! חיטוי ראשוני הוא מאד מאד חשוב כי פצעי נשיכה מזדהמים וכמעט תמיד נותנים אנטיביוטיקה. אם יש לך משחה שמכילה אנטיביוטיקה שקבלתם בעבר מהוטרינר - מרח לו בפצעים אחרי שאתה מחטא את המקום. שב עמו בחדר שקט בבית או בפינה שלו עם אור עמום דבר אליו ולטף אותו והוא ירגע. הרבה בריאות
 

kita1000

New member
אהממ.. לא בדיוק

מי חמצן גורמים בעיקר לנזק לרקמות ומעט מאוד חיטוי. היום כבר לא משתמשים במי חמצן לחיטוי. אלכהל אינו מחטא אלא אם משאירים אותו במקום כ7 דקות, ולכן אינו רלוונטי. מה שנשאר זה אותו כלורהקסידין (או סביעור) ויוד בתרחיץ- מה שנגיש לך. צריך פשוט לדאוג שהחומר לא ייכנס לתוך האוזן. מצטערת על האיחור בתגובה. הערה אחת כללית: פצעי נשיכה הדורשים הגעה מיידית לוטרינר הם פצעי בית החזה, הגב והבטן. כשהכלב ננשך במקומות אלו אין להתמהמה.
 
אי אפשר להמליץ למישהו באינטרנט

על כלורהקסידין ולקוות שהוא לא יטפטף לאוזן .....עדיף ללכת על בטוח. לגבי אלכוהול זה לוקח 20 דקות עד שזה משמיד את כל הבקטריות לפי מה שאני למדתי ובאוזן עם המון כלי דם אם תשימי אלכוהול זה יגביר את הדימום ואת לא רוצה לעשות את זה באיזור שיש לו גם ככה נטיה רבה לדימום. אז אם אין כלום עדיף לשים מי חמצן, נכון שזה "אוכל" את שולי הפצע אבל זה עדיף על לא לשים כלום.
 
למעלה