סקופ!!כנסו ותגיבו

קימוטה

New member
סקופ!!כנסו ותגיבו

דני נוימן מונה לעוזרו של אלי ארזי בעינינים הקשורים לכדורגל [וכמו שארזי הצהיר שהוא לא מבין בכדורגל ]ושחקן העבר איתן מזרחי ישודרג חוץ מניהול האקדמיה למחוננים של בית``ר הוא יהפוך לסקאוטר של הקבוצה וכדו` אגב משיחה שניהלתי איתו נוימן מכחיש
 

pembencipolisi

New member
אם הדבר נכו, כל הענין הוא לספק להם עבודה

דני נוימן הבקיע שערים בגביע 1976 ובגביע 1979 לפחות כשחקן הוא היה גדול. כמאמן הוא עבד רק במחלקת הנוער של בית"ר ובבוגרים של קבוצה מקרית גת. לא מבין בכדורגל ? ספור את גביעי המדינה של בית"ר ומצא אותו בין הזוכים בהם. איתן מזרחי זכה ב 3 אליפויות עם בית"ר וגם בגביע הטוטו היחיד ובגביע השלום ברומא.
 

ס ק ו ל ס

New member
אירופה משקשקת!

קבלו את בית"ר ירושלים 2007/8: מאמן - יוסי מזרחי מנג'ר - חנן אזולאי סקאוט - איתן מזרחי מנהל מקצועי - דני נוימן מה עם אילן אלהרר? לא יפה...
 

ricki kaka

New member
חחחח../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif

אחי הרגת אותי אני לא יכול להפסיק לצחוק
 

shay100m

New member
אם ככה צריך רק את אסולין,את שרף

ברקוביץ ואלון מזרחי,וצ'לסי תעדיף להפסיד לנו טכני!
 

pembencipolisi

New member
אסולין דרוש, שרף וברקוביץ' בדיחות

ואלון מזרחי צריך להוציא ספר מלא אמרות שפר כגון "אני רוצה לשחק באירופה או בספרד"...
 

papal

New member
תגובתי לנושא

לגבי נוימן- לי אישית לא ברור מה יהיה. אבל לגבי איתן מזרחי, לדעתי יש לו יכולות סקאוטינג לא רעות בכלל. הוא גם עשה עבודה טובה מאוד עם האקדמיה. לדעתי, צריך להעסיק סקאוטר לא ישראלי שייחפש בחו"ל. בנוסף למזרחי. אני חושב שצריך להחזיר את אוחנה למערכת כמנג'ר שיעבוד יחד עם מזרחי. שיהיה לילה שקט לכולם. רק עכשיו חזרתי מהעבודה!!1 מחר, אני אכתוב מאמר שלם על כל אירועי השבוע ב"ה.
 
הבעיה עם שקאוטים היא שהם בד"כ גם

סוכני שחקנים לא רשמיים, במיוחד בח"ול ובמקומות כמו דרום אמריקה ואפריקה ששם קשה יותר לעקוב אחרי הנעשה, וככה הרבה פעמים הם מסדרים לשחקנים שלהם חוזים בקבוצות בלי קשר לצורך של הקבוצה בשחקן או היכולת שלו. ביתר כבר יש לה 3 זרים שהייתי משאיר (שוונקי, מירוסביץ ובואטנג) ו2 האחרים זה תלוי מאד מה מחפשים. אולי ליוסי מזרחי יש כבר מועמדים לביתר והוא פשוט לא רוצה להתעסק עם זה עד שביתר תגמור את העונה באופן סופי (למרות שכבר היום אפשר להגיד שאין לביתר הרבה עניין בליגה כי לדעתי היא כבר הבטיחה את האליפות שלה ונשאר רק הגביע שיכול מאד להיות שיסתיים בעוד שבוע נגד מכבי חיפה).
 

ynyr

New member
מה זה השכונה הזאת?

דני גרעפס לתפקיד היו"ר מאיר הרוש מאמן
 
למעלה