ספר שולט ביותר...

Death of Rats

New member
ספר שולט ביותר...

טיילתי לתומי היום בסטימצקי (מרתק אה?) ועשיתי ביקורת של כמות ספרי פראצ´ט שיש להם (רציתי את soul music ואין להם. למען האמת היה שם רק את thief of time, וגם זה בקושי. לקח לי עשר דקות למצוא. אני רוצה את soul music!) ואז.... כשעמדתי לצאת (*מוזיקה דרמטית*) צדה את עיני המילה discworld. מסתבר שראיתי את the Josh Kirby Discworld portfolio שזה ספר עם איורים של חלק מהכריכות של הספרים (כל הספרים של טרי פראצ´ט, כולל סדרת הננסים) ועוד כמה איורים שהם לא של כריכות אבל הם של עולמהדיסק.... ספר שולט!
 

DviRincewind

New member
מה? זה בארץ?!

כמה זה עולה
 

Dorfl

New member
כן, קניתי את זה.

אבל אני לא ממש ממליץ על זה. הציורים נהדרים, אבל אף אחד לא יפתח את זה שוב אחרי היום שבו הוא קנה את זה. אם אתם אוספים ספרים של טרי, אז זה ספר חובה, אבל אחרת זה סתם בזבוז.
 

Dorfl

New member
אני מזמין מאמאזון, אבל אם אתה רוצה

מסטימצקי אתה יכול להשיג את זה ב- Science Fiction and Fantasy בד"כ כשזה סניף קטן לפעמים אין להם את האגף הזה, והוא חלק מאגף הפיקשן.
 

Death of Rats

New member
אתם תתפלאו אם אני אספר לכם

שלא מצאתי את זה באגף הפיקשן. אפילו לא מצאתי את זה באגף נפרד של ספרים. יש שם אוסף של חוברות דקות באנגלית בסגנון "הכן במו ידיך בובות פרווה" ו"עונות השנה בצבעי מים". זה פשוט היה הכי מקדימה וצד את עיני. תבדקו באיזור המוזלים באנגלית. לי, אגב, זה עלה חמישים שקל, וזה שולט!
 

Dorfl

New member
לפעמים אנשים מבלגנים להם, ולפעמים

העובדים שלהם מבלגנים להם ואנשים כמונו הם אלו שבאים ושמים את הדברים במקום.
 
למעלה