מה הבעיה עם אנגלית ?
קיים קובץ pdf המסתובב בכל חור ברשת ונקרא learning maya. הספר הזה על אף היותו באנגלית מתאר בעזרת טוטוריאלס מאוד פשוטים ומובנים איך לבנות דמויות ושאר ירקות במאיה . לדעתי אפשר לעבוד איתו דיי בקלות ( משהו כמו - פתח את זה , תלחץ כאן , עכשיו אתה אמור לקבל ... ). וכן , כנראה שאין בעברית . גם אם היה , לפי עצתו של המרצה למבוא למדעי המחשב , לא כל-כך כדאי לשים את הידיים על ספר כזה.