מה קורה היום, שכולם שואלים שאלות בלי הנימוס המינימלי של להציג את עצמם? לפני כחודשיים שאלת אצלנו אם למישהו יש עיתוני רכב. גם אז לא נתת שום פרטים על עצמך, למרות שביקשנו. אם זה לא סודי מידי, הצג עצמך בבקשה, ואת האוסף - אם יש לך כזה.
שמי חמידו ולצערי עקב עיסוקי אני גולש לעיתים רחוקות. אני אוסף ספרי רכב ישנים. יש לי כרגע אוסף בין כ - 60 פריטים של ספרות על כלי רכב שהסתובבו כאן בשנות ה - 60 וה - 70. כמו כן אני אוסף עתוני תחבורה משנות השישים ומטה. יש לי גם אוסף בולים ענקי אבל מזה 20 שנה איני נוגע בו. אני מחפש ספרות במיוחד מהארץ בנושא זה וספרי רכב על סוסיתא וניגזריה