ספרי הקונג-פו המומלצים ביותר!

ספרי הקונג-פו המומלצים ביותר!

שרשרו את ספרי הקונג-פו המומלצים ביותר שקראתם, אם אפשר תוך ציון כמה מלים על כל אחד מהם. להלן כמה ספרי קונג-פו מומלצים בעיני, עד כמה שהספקתי לגלות ולהכיר... שלושת הספרים של אביעד גוז: שלושתם נהדרים למתחילים: "האיש שידע לחשוב", "אפקטיביות אישית" ו"הקוסם ממדבר יהודה" (אותו לא קראתי, אבל רפרפתי עליו...). נותנים כלים בסיסיים ומרכזיים בעבודה שלנו עם עצמנו. קורס בניסים: אמנם רק רפרפתי על הספר הזה, אבל בכל זאת אני ממליץ עליו כעל מעין "תנ"ך" לעבודה עם עצמנו. אני חושב שהתרגום העברי קצת בעייתי (למרות התוספות) ושהטקסט האנגלי עדיף! ארבע ההסכמות: מאת דון מיגל רואיס. מראה לנו איך אנחנו בולמים ומטרפדים את עצמנו ומסייע לנו, בקלילות ובעומק, להפסיק לפגוע בעצמנו ולהתחיל לפעול בשיתוף פעולה עם עצמנו. חיים ללא מחלות: מאת ד"ר רוברט ג´קסון. נותן לנו כלים וגישה בסיסיים וחשובים מאוד בכל הקשור אל הגוף שלנו ואל הטבע שנמצא בתוכנו ומחוצה לנו. המשוב המוחי: מאת פול תומס. נותן לנו כלים ומידע חשובים ובסיסיים בכל הקשור אל העבודה עם הנפש שלנו. אני חושש התרגום העברי לא משהו ושמומלץ הרבה יותר המקור באנגלית. חיים משמעותיים: מאת אליזבת לוקאס. נותן לנו כלים להבנת ההבדל בין גוף, נפש ורוח - ולעשיית שימוש נכון ברוחנו, שהינו דבר חשוב מאוד ושונה מאוד מאשר עשיית שימוש נכון בנפשנו. סופרת זאת כתבה ספרים נוספים, חלקם בעלי שם דומה מאוד - אך מהמעט שראיתי ספריה האחרים אינם מתקרבים לקרסוליים של ספר זה (יכול להיות שאני טועה). ספר שירי כה אמר: מאת עידוא בן-צדוק טרבלוס. ספר למתקדמים בלבד. מקדד עבורנו את הדברים העיקריים שעלינו לדעת בדרך ההתפתחות האישית שלנו. מסע לאיכטלאן: מאת קרלוס קסטנדה. נותן לנו מושגים בסיסיים וכלים בסיסיים מתוך עולם ההתפתחות האישית.
 

wu-wei

New member
´שיחות עם אלוהים´

´שיחות עם אלוהים´ וגם ´שיחות עם אלוהים´. בעיקר הראשון אה, וגם ´י ד י ד ו ת עם אלוהים´ כולם של ניל דונאלד וולש. זה להתחלה...
 

~דויד~

New member
סדרת ספרי קריון

אני קראתי את ספרים 1-6. הספרים מלאים באהבה. ואהבתי במיוחד את: ספר 4 - משלי קריון - משלים קצרים הנותנים לנו נקודות תצפית מענינות על כיצד הדברים פועלים. ספר 5 - המסע הביתה - מ ד ה י ם ! ! !
 
למעלה