ספרים ספרים ספרים(עזרה בבקשה)

ספר הבובישי

הוא "התנ"ך של אומנויות הלחימה". אין תיעוד ברור למי שכתב אותו, אך הוא עוסק בעקרונות לחימה. אני בטוח שיש כאן שיכולים להוסיף.
 

alon_o

New member
ספרים על כושר

יש לי את: "The art of expressing the human body - Bruce Lee" ספר מאוד מומלץ כמוטיבטור וכדי לקבל מבט כללי על תכנון אימונים. _לא_ כדי ללמוד תרגילים, הספר מכיל מידע שהיום אנחנו יודעים שאינו נכון. "Power: A scientific approach - Frederick C. Hatfield" ספר מאוד מומלץ על כח (ומהירות, ותרגול נכון, ועוד ועוד, חובה בכל ספריה). "Ultimate fitness through martial arts - Sang H. Kim" ספר נחמד עם הרבה טכניקות ורעיונות, ספר מאוד כללי עם המון תרגילים להמון מטרות שונות. לא יעיל במיוחד לאלו מביננו בעלי יותר ניסיון באומניות התעמלות שונות (ואומנויות לחימה בפרט).
 

alon_o

New member
ספרים עד 50$ לא חייבים

במכס. וכך גם לא "נתקעים" בדואר המרכזי.
 

alon_o

New member
אני הדפסתי

את Art of war, ואת Book of 5 rings, וכרכתי, הפרוייקט עלה 11 שקל לכל ספר. זול ונוח מאוד. ד"א www.ibooks.co.il מאוד מומלץ.
 

קציצון

New member
טוב קניתי במיתוס אם אני לא טועה

זו הוצאת אסטרולוג של חמשת הטבעות הייתי יכול לקנות באנגלית פשוט חבל לי כי האנגלית שלי עדין לא ברמה שאני יכול לקרוא ספרים כאלה ולהבין אותם לא מפריע לי שהתרגום לא הכי טוב שיש כי אני בטוח שגם אם הוא היה מילה במילה והכי טוב שיש עדין היה לי קשה מקסימום אני אקנה לי באנגלית אחר כך(כסף לא בעיה) סתם סתם ובקשר לחברותא אני לא מכיר אנשים שמתעניינים בזה
 

Zhou Nam

New member
Eiji Yoshikawa - "Musashi"

תרגום מיפנית לאנגלית, ע"י Kodanska International, 1981 יענה על בקשתך ל-"ספרים שיש בהם עלילה ובתוך העלילה..." שני כרכים (כ-800 עמודים כל אחד) עלילתיים על חיי מוסאשי
 

alon_o

New member
כפי שאמרתי

כמוטיבטור, כדי ללמוד איך לתכנן את האימון שלך יותר טוב, וכדי לקבל השראה. חוצמזה זה מעניין. אתה יכול לקחת תרגילים, אבל בשביל זה יש ספרים הרבה יותר טובים ורציניים. ההמלצה שלי היא לא לחפש ספר "כללי" אלה לשבור את העניין בכושר לנושאים (כח, זריזות, וכדומה) ולקנות ספרים ספציפיים לנושאים אלו. מטבעם ספרים אלו הרבה יותר רציניים.
 
למעלה