אני בדילמה
מהסיבה הזאת: את לא באמת חיפשת באינטרנט. נכון? ולמה אני אומר את זה? כי בחיפוש פשוט בגוגל נמצאו די הרבה קישורים. צירפתי שלושה מהם למטה.
ספינות שרבורג הן ספינות טילים שיוצרו עבור חיל הים הישראלי במספנה בשרבורג, וישראל שילמה עליהן לצרפת מחיר מלא. אך עקב אמברגו שהטיל נשיא צרפת, שארל דה גול, על מכירת נשק לישראל, נמנעה אספקתן, אף שצוותים ישראליים נמצאו עליהן. ב-25 בדצמבר 1969, בעת שתושבי העיר היו בעיצומו של חג המולד נמלטו הספינות, וכעבור ימים אחדים הגיעו לישראל. (המקור לציטוט:
ויקיפדיה) בהצלחה בכל אופן. בתמונה משמאל - ספינת סער 1 (מאלה שהועברו משרבורג). קריאה מהנה ובהצלחה.
דני