ספיישל Deep Purple

pasteran

New member
ספיישל Deep Purple

לפני איזה שבוע מישהו שאל מה יעשה בארץ לכבוד השקת האלבום החדש של סגול כהה, "בננות". כמובן שהגיבו פה בציניות פסימיסטית, והאמת מוצדקת. ברם אולם, תזיעו הרבה כדי שלכובעיכם יהיה טעם מפני שדווקא גלי צהל עומדים להפתיע אותנו ב(כנראה) חמש שעות המוקדשות לאגדת הרוק המזדקנת... ארז נץ, אשף גיטרות מקומי ומבכירי המכסים של הלהקה, יתארח באולפן! מר גיליאן, הסולן(ית) הנצחית של הלהקה, יתארח באולפן! לא, אבל הוא ראיון מיוחד איתו דווקא ישודר. התאריך עד לא סגור אז צפו לפרטים בהמשך...

Chocoholic

New member
מה זה ?!

נא עדכן את הפורום... אולי בכל זאת יש איזה הייפ מסביבם בעיקבות האלבום החדש.

snow goose

New member
תשמע...אתה לא יכול לזרוק פצצה...

לאוויר ולא למסור פרטים
. דורש עידכונים, תאריכים, מה ארז נץ ינגן, מי המנחה (יעל בר זוהר?) ועוד ועוד.... דרך אגב שמעתי את ה"בננס", כרגע כותב על הלהקה, מקווה להפיץ בקרוב. מבלי להיכנס לפרטים קטנים מדובר באלבום די טוב, שווה האזנה ויותר אך אחרי כמה האזנות אני נחוש שאלבומם הטוב ביותר בשנים האחרונות הוא "פרפלדיקיולר".

מאדמאן

New member
לדעתי בננס הוא ה - אלבום עם מורס

ואחד האלבומים הגדולים של פרפל מאז ומעולם. אני עם האלבום בערך חודש - קבלתי ממישהו עותק עם חותמת מים... וכמה שמיעות מגלות שזה אלבום מדהים. יש שם קטעים כמו סילבר טונג או סאן גוייז דאוון - ממש פרפל ברמת משין הד ואין רוק. דון איירי עושה דברים יפיפיים וישנם קטעים קשים מאוד לביצוע בשיר בננס עצמו - הקטע של never a word הוא פרוג איכותי מאוד והבלוז של walk on הוא קטע לאקדמיה למוזיקה. גם ראזל דאזל, מדהים ומה שהכי מרגש זה הכתיבה של גילאן שכמו יין הולכת ומשתבחת, מילים עם חוש הומור ברמה של מולייר או של יונתן גפן אצלנו - פשוט אלבום קלאסה.. רמה של סגולים בלבד. חובה לכל חובב רוק.

SickAgain

New member
טוב שלא נסחפנו

שכחת לציין, שרמת ההלחנה משיקה ל"תמונות בתערוכה" של מוסורגסקי ולקונצ'רטו לפסנטר מס'3 של רחמנינוב.

SickAgain

New member
*פסנתר :)

שמעתי שירים מהאלבום... תשמע, חוץ מזה שאני לא אוהב לתת ביקורות רעות, במיוחד לא על להקה שיש לה ייצוג בהחלט הולם בדיסקיה שלי :) צריך לשמור על פרופורציות.. אם תבזבז את כל הקומפלימנטים שלך לחינם, לא נדע מתי אתה באמת מתכוון לזה

מאדמאן

New member
לא יודע למה ההסתייגות

הסגולים מוציאים אלבומים מעולים בזמן האחרון. בארץ היו גרועות על פרפלדיקיולאר - הספידו את הלהקה אמרו שהסאונד הוא עם טונים של קאנטרי אמריקאי - אמרו שאבדאון זה האבדון... הלהקה באה וזימברה את כל המספידים - בקשר לבננס אז מיד היו אלה שקטלו בגלל השם.. מה זה השם הזה - זה לא שם לאלבום רוק כבד.. עכשו אני שומע את האלבום כבר חודש ואני חושב שהוא גיע לרמות של משין הד... אני לא מבזבז את המחמאות שלי ואני לא משחק זאב זאב, אני אומר לך לגשת ולשמוע - הייתי בפורום הזה כמה פעמים ושלחתי אנשים לשמוע קליפים של האלבום - התזוזה והתגובה היו מינוריים ואף אחד לא חיוה דעתו חוץ משניים שלושה. אז מה לך שתבוא ותגיד שאני מבזבז סופלטיביים. אני מציע שתיגש לשמוע ואולי ככה תבין למה האלבום במקום הראשון במצעד המכירות באנגליה, גרמניה, בולגריה ועוד כמה מקומות. כבר עשרים שנה שהסגולים לא בראש מצעד המכירות, למרות המכירות הטובות שלהם אז גם זה אומר דרשני, עכשו תבוא ותגיד מצעד המכירות זה לא מה שקובע - אז מה שקובע זה שתלך לשמוע ואחר כך תגיד מה שאתה רוצה. כמו כל חובב רוק שנינו יודעים שמשמיעה ראשונה לא מתרשמים - אז אני לא בשמיעה ראשונה ואני אומר לך שהלהקה עושה שם דברים מעולים, דברים ברמות שעוד לא הוקלטו עד היום על ידה, סגנונות שונים, סאונד מיוחד וקטעים קשים לביצוע.

מאדמאן

New member
בקורת מקרית ממדינה קשה

לרוק - אני מביא את הבקורות של מאזיני פנק - אתר מכירות צרפתי - גם אם לא מבינים צרפתית רק לקרוא את הציונים של בננס - הנה: Deep Purple Bananas Capitol Records Note moyenne: 9/10 17 commentaires aujourd'hui. 10/10 quelle surprise !!! grosbipar, noisy le sec, le 2 septembre 2003 Enfin un vrai purple, mךme si c'es morse et airey qui jouent.Mais surtout un concert parisien trטs moyen oש Lynyrd leur a volי la vedette m'avait inquiיtי.Alors 9/10 parce que 2 ou 3 morceaux (lents) א tendance commerciale pour les Us certainement. 10/10 Le retour d'un grand groupe Michel, Bourges, le 31 aot 2003 Un tres bon album qui signe le retour d'un groupe de lיgende. du bon son du debut א la fin. dommage que Jon Lord ne soit plus lא. 8/10 le meilleur album depuis la reformation Un internaute, nantes (france), le 30 aot 2003 deep purple a retrouvי en partie,l'יnergie,l'inspiration et mךme parfois le son de la pיriode 70-73.Bien sur cet album n'יgale pas "machine head" ou "in rock" mais il est supיrieur א tout ce que deep purple a produit depuis 20 ans.Sur 12 titres 2 seulement sont faiblards ("haunted" et "never a word"), les 10 autres sont trטs bons (les 2 morceaux "sun goes down" et surtout "picture of innocence" sont tout simplement gיniaux!). Bref cet album est une excellente surprise. 9/10 du trטs grand DP mais sans Jon Lord !!! Un internaute, france, le 30 aot 2003 rien א dire de plus que l'enthousiasme gיnיral, mais sans Jon Lord, je suis fondamentalement dיחu. Cela reste cependant en dehors du contenu, alors ??? 9/10 Gיnial ! le meilleur !! Un internaute, Vincennes, le 29 aot 2003 Incroyable, le meilleur de l'יpoque Steve Morse. Aprטs Purpendicular pas mal du tout puis Abandon mais qui manquait la magie Purple, Deep Purple signe ici le meilleur album depuis... des 10aines d'annיes.. aucun morceau n'est ennuyeux, tout a la puissance de devenir un tube. Indispensable, un des rares groupes א perdurer et א accroמtre son talent. 10/10 le grend retour de deep purple Un internaute, plougastel-daoulas, le 29 aot 2003 Apres cinq longues annיes , deep purple nous reviens avec un nouvel album studio... et quel album! Un de leur meilleurs crus ! A dיcouvrir absolument, ne serait-ce que pour le titre haunted, qui selon moi est le meilleur du groupe... 8/10 Trטs trטs trטs bon Yannick, Annecy, le 29 aot 2003 Malgrי une performance au Zיnith de Paris plus que dיcevante, le nouvel album de DP est finalement excelent. Que des tubes en puissances, dans la lignיe de Perfect Stranger. Une trטs bonne surprise pour un groupe qui a une nouvelle fois remaniי son line up. Achat obligatoire pour tous les fans ! 9/10 Les dinosaures du hard reviennent enfin !!!! Sיbastien, Blois, le 29 aot 2003 Ouf !!!! 5 ans que j'attendais un nouvel album studio, mais cela en valait la peine. Deep Purple vieillie aussi bien qu'un vin de grand cru franחais. Le style est trטs variי et c'est cela qui fait sont charme. Don Airey joue א merveille mךme si je regrette "Mister" Lord. Seul fausse note, l'apparition de Michael Bradford ( le producteur ) dans la composition de 3 titres car je pense que le talent des membres du groupe n'a pas besoin de cela. En espיrant ne pas attendre aussi longtemps pour le prochain, je conseille א tous ( fans et moins fans ) de l'acheter car c'est un pur bijou. 8/10 un groupe en forme olivier, vanves France, le 28 aot 2003 Ca faisait 5 ans qu'ils n'avaient rien composי de neuf...5 annיes de patience rיcompensיes par un album de qualitי; le nouveau claviיriste s'en sort trטs bien, et les compos sont trטs bien ficelיes; la production est excellente, l'inspiration est lא. On y retrouve des rythmiques dignes de la grande יpoque, embellies par le jeu si particulier de steve morse. Bref, un album qui va longtemps tourner sur les platines; vivment la tournיe! 10/10 formidable Un internaute, bourges, le 27 aot 2003 le meilleur album de deep purple depuis come and taste the band ! Simplement ! 10/10 Enfin le grand retour de Deep Purple [email protected], Paris, le 20 aot 2003 EMI Allemagne en a fait une prioritי! Ce disque marque le grand retour de Deep Purple sur le devant de la scטne aprטs bien des annיes d'oublis א tourner devant leurs fans. Aprטs l'יcoute de quelques samples de l'album, on ne peut en conclure qu'une chose: les pionniers du Hard Rock sont de retour; virtuositי et finesse en prime... A ne pas manquer!!! 10/10 Le retour des maitres du rock Un internaute, Paris, le 17 aot 2003 J'ai יcoutי quelques extraits et il semble bien que cet album marque le retour flamboyant de DP sur le devant de la scטne. Surement le meilleur opus depuis Perfect Strangers en 1984!! 7/10 Le retour du roi... Deep King, strasbourg, le 17 aot 2003 Enfin ! le voilא, ce nouvel album studio du Purple ! plus rien depuis Abandon ( excellent cela dit ) en 1998, mais une tournיe interminable, des centaines de concerts magiques א travers le monde. Et c'est יgalement sur scטne que j'ai eu l'occasion d'entendre 2 nouveaux morceaux trטs purpliens; cependant, les autres extraits disponibles sur internet m'ont l'air encore plus יnormes ! Vus en concert avant-hier soir א Colmar, je peux vous assurer que, mךme si l'apogיe se situe dans le passי, Gillan, Glover, Morse, Paicey et l'יpoustouflant Don Airey ne sont pas prךts d'aller en maison de retraite !!! et le public repart toujours avec la bananas... 5/10 10/10 Un chef d'oeuvre tant attendu ... [email protected], Mantes, le 29 juillet 2003 Bien que cet album n'est pas encore sorti j'ai eu l'occasion de pouvoir יcouter en live deux titres : haunted et i've got your number au zenith le 29/06/03 (avec Don Airey aux claviers ) et j'ai pas יtי dיחu .Du purple de haut niveau ... Reste א יcouter la suite le 26 aout .... Long live DEEP PURPLE .... 10/10 the best sיb, sens, le 27 juillet 2003 Le retour des meilleurs

לאחר מספר השמעות לא קטן

אני יכולה לומר שהאלבום הוא באמת משהו איכותי אם כי לי קשה לראות את הסגולים של מאשין הד עומדים מול הסגולים של בננס.....(לא אותו דבר בשבילי ,מסתבר)יכול להיות בגלל שהאלבום האחרון שלהם שנמצא אצלי בבית הוא משנת 75 ...

מאדמאן

New member
אז זהו - שמספר השמעות

והאלבום הזה הופך לקלאסי - אני חושב שהקטעים הרוקיחים יותר כמו פיקטו'ר אוף אינוסנס- האוז אוף פיין- סאן גוייז דאוון- בננס - הם גם חזקים באופן טיפוסי לסגולים וככל ששומעים אותם יותר מרגישים כמות עצומה של אנרגיה (אני יודע איך לקרוא לזה...???) שנענענת כמו פעם. אז זהו. עכשו שיגיע לארץ ושכולם ישמעו על מה המהומה...

pasteran

New member
עוד אין תאריך

יכול להיות יום שישי שבעוד שבועיים. מה ארז ינגן? יש רעיון לזה, לא סופי. עדיף שזאת תהיה הפתעה, לא? המנחה? האמת בר זוהר רעיון טוב... אבל המשבצת הזאת תפוסה ע"י משה בונן חשוב לציין שהתוכנית עוד לא גובשה. כשיהיו פרטים אני אחלוק עמכם. בינתיים אני עולה לרמה לסגור שבת אחרונה, אז לא אוכל להגיב להאשמות...

למעלה