חתיך עדין לב שבור
New member
ספיידר
רק רציתי לומר לך עיניים שאם לא אתפוס אותך היום אז שיהיה לך יום מצויין נשמה. נ.ב השיר אתמול שכתבתי זה שיר שלי אף אחד לא שר את זה אני כתבתי את זה בעצמי אתמול תודה עיניים ביי
רק רציתי לומר לך עיניים שאם לא אתפוס אותך היום אז שיהיה לך יום מצויין נשמה. נ.ב השיר אתמול שכתבתי זה שיר שלי אף אחד לא שר את זה אני כתבתי את זה בעצמי אתמול תודה עיניים ביי