ספיידרז 2- פרק 48- ההפגנה

YossihNew

Well-known member
אז מה יהיה עם ניקי ושון?

איך תתקדם התכנית של ארנסטו?

האם שומרי השמורה יצילו את השמורה?

ו... מה הדבר במזוודה של מרקו שמונע מדניאל ומיה לממש את אהבתם?
 

YossihNew

Well-known member
אה, דינוזאור. כן, דניאל, גם אני יודע שהיה מטאור. אבל זה כלום לעומת האסטרואיד של 2009... מי עוד מחפש מאובנים, מר מרקו? אז דניאל יסייע להם... רגע, אין בעצם שלד בכלל! אידיוטים!

רק עכשיו קלטתי- ריבון העולמים, יונתן גוטליב האמיתי נמצא בפתיח! לא הכניסו את המתחזה בכלל!!!!!!!!!!!!!!!

בדיקת אנטיגן. לא. כן, הם אבא ובת. אני יודע שזה מפתיע. מי היה מאמין שמדבר כזה מושפל יצא דבר כזה מושלם. ססמונטור. מה שאנה שונאת. זה גועל נפש. אנשים לא משקיעים ברעידות אדמה יותר... והם גם לא חופרים בדיוק בצורה חוקית. כן! רגע, אני אנצל את המצב. דניאל, רוצה להתנשק עם מיה?

בקיצור כמו תמיד. מעניין מה אנה עשתה עם נוח במשימות...

כן, טומי החדש, ישנת. למיה ומרקו, כן. לא נכון, טומי החדש. אני לא מסכים עם ההתערבות שלך. דניאל עדיין צריך לחקור את מיה בצורה יסודית ולעומק! אני רוצה להיות בטוח במאה אחוזים שהיא לא קשורה לתופעה הזאת. רגע! אתה טועה! ניקי ניצחה. אבל דניאל, תבדוק את מיה. לעומק. אני לא אומר שיניב סוויסה ויעקב זדה דניאל בסדר. היי, דין. אבל מה עם החשדות לגבי המשפחה שלך?

היי אתם בעצמכם. יש חמודים כמוהם? ספר לה עליהם. ספר לה עליהם. נעים מאוד, אלפי. מה זה השם הזה? יש רגע ביניהם. ג'ימי יעזור! ג'ימי, זה התפקיד שלי. אני מפחד משיתוף פעולה של דאוס וג'ימי. מישהו מדמיין? חינוכית זה גאוני, מיה. את יודעת את זה בתור זאת שהתערבה בבאר. אימא של דניאל חשובה!

להפגין בגבולות התו הירוק, כן?

איך הם יתרגמו את זה לאנגלית? ומי פחות רוצה להיות שם? ליאם או אנה? כי אמילי וגאיה קורעות בלהט.

נכון! איך אמר תסריטאי מוכשר- אל תאכלו את החיות, גם הן רוצות לחיות. מאיפה העוצמות אני לא יודע. שיט, ניסים קם מהנומה! זה אנטולי החדש? תראו, זה נראה ניסים. זה לא בסדר. אבל ככה הוא מכר את טולי?

או שפופאי בסדר. מצד שני גיל זה שם בעייתי. ליאם עובד נגד עצמו? לא מבין... זה עלול ליצור פאק בתכניות של ארנסטו, המידור הזה... איך הגלגל הסתובב לו, גיל וניקי זה הפוך מנועה ופופאי. קדימה, אנה.

מה זה, מטוש? רציתי לחשוב לעצמי שאולי בין עדן סבן ועמית הכטר יש פער גילאים גדול. מסתבר שלא- רק שמונה שנים. היא בגיל של אח שלי. אבל ריבונו של עולם, אנשים שנולדו ב-2001 הם כבר בני עשרים! גם. הוא לא שותק המעצבן הזה. ומה אכפת לו שהם בודקים ביחד? ג'ימי, בחייאת, די עם זה. אני גם מרגיש את המתח אבל בחייאת.

איפה כוכבה, ניסים? איפה כוכבה? זה ניסים ואנחנו בשפע יששכר, זה בטוח. סטיב? חבר'ה, יניב סוויסה לא פונה לשוק הבינלאומי. תדעו לכם. אם אתם מבינים למה אני מתכוון. ואיפה אנטולי נעלם?! אז גם ניסים שלנו לא עשה כלום.

אבל טולי לא בקצביה במקום?

מי הבוס באמת? איזי פרקש? קרוב משפחה של עמית? איפה אדווה דדון שתרדוף אחריו?! יופי לעכבישי זאב. פחות טוב לספיידרז. ניקי לא נראית שבורת לב דווקא...

גם לדניאל יש תסרוקת יפה. תרנגולים בכלל זה יפה. תקראו הזירה. גם אני מתרשם. כן, גם מרקו צריך לבדוק משהו לגבי הגולגולת. אם אתם מבינים למה אני מתכוון. לא הגולגולת של הדינוזאור, אם אתם מבינים למה אני מתכוון. גולגולת יותר ספציפית, אם אתם מבינים למה אני מתכוון. את הגולגולת שלו הוא יצטרך לבדוק. כי אני אשלח את יניב סוויסה להרביץ לו. זה דאוס חדש. זה אומר משהו, 66 מיליון?

לא הגיוני שהוא היחיד... אבל מה ההיגיון לגבי המשפחה של דיוויד? למה הוא הגיע מוקדם יותר...?

ליאם. ידעתי שאתה קשור. אז אין מידור. חכם ומחוכם. בארי? אנחנו מדברים על ניסים, כמובן. לא, הקלות שעושים בה רעידות אדמה היום... איפה הנשמה? איפה הנסיעות לירח? לעכב איך בדיוק...? ומה נראה לכם יקרה בפרק 10, נקודת הרבע החשובה?!​
 

Roei152

Well-known member
מנהל
אז מרקו ומיה בטוח לא עובדים בשביל ארנסטו? , רק גיל וליאם? ואולי דיוויד?
 
למעלה