אני אומר תודה על כך שהחוק בנתיים בישראל.
(או אולי חוסר הסדר שבעניין...) מאפשר לי לרכב ממש מתחת לבית על אופנוע שטח-אנדורו-טהור-חוקי באין מפריע איפה שרק בא לי, כמעט בכל חור. גם על הכביש. לא אמרתי שזה זול או אפילו הגיוני וצודק מבחינת המחיר (כמו דברים אחרים בארץ שהם יקרים מבחו"ל) אבל - זה חוקי, ומקנה לי שקט נפשי מבחינת הרשויות ואוכפיהן וגם במקרה פציעה או תאונה חס וחלילה אני מכוסה. החשבון שלי (אישית) הוא פשוט, הסתבכות עם החוק או רשויות המכס לא משתלמת לי. בקשר לחוק הספורט המוטורי בתאוריה, הבנתי. כלים מורשים למסלולים בלבד וכו' וכו'.. אך בפועל, לא יודע מה יהיה הלאה עם החוק, והאם ירע או יטיב את מצבם של רוכבי האנדורו או המוטוקרוס בעתיד שרוצים בסה"כ לרכב באופן חופשי כל אחד בסביבתו שלו. מה שנשאר זה לתת בגז לקוות לטוב
נחייה ונראה כמו שאומרים...
(או אולי חוסר הסדר שבעניין...) מאפשר לי לרכב ממש מתחת לבית על אופנוע שטח-אנדורו-טהור-חוקי באין מפריע איפה שרק בא לי, כמעט בכל חור. גם על הכביש. לא אמרתי שזה זול או אפילו הגיוני וצודק מבחינת המחיר (כמו דברים אחרים בארץ שהם יקרים מבחו"ל) אבל - זה חוקי, ומקנה לי שקט נפשי מבחינת הרשויות ואוכפיהן וגם במקרה פציעה או תאונה חס וחלילה אני מכוסה. החשבון שלי (אישית) הוא פשוט, הסתבכות עם החוק או רשויות המכס לא משתלמת לי. בקשר לחוק הספורט המוטורי בתאוריה, הבנתי. כלים מורשים למסלולים בלבד וכו' וכו'.. אך בפועל, לא יודע מה יהיה הלאה עם החוק, והאם ירע או יטיב את מצבם של רוכבי האנדורו או המוטוקרוס בעתיד שרוצים בסה"כ לרכב באופן חופשי כל אחד בסביבתו שלו. מה שנשאר זה לתת בגז לקוות לטוב