ספאם!

חחח עברה בדיוק שעה מאז שרשמת את זה

אני אוהבת שדברים כאלה קורים. כן כן אני נכנסת! פשוט כל שנייה יש טלפון אז אני לא מספיקה לרשום פה.. נכנסת בתקווה שאתן עדיין שם..
 

k k1

New member
חחח פה פה

ואני שמחה שאת נהנית מזה לפחות...
 
חחח נראה לי לא הבנת אותי..

התכוונתי שאני אוהבת שיצא שעברה בדיוק שעה כאילו היה נראה לי 9 47 ואז היה 10 47 חחח עזבי אמרתי לכם שאני מתלהבת מדברים קטנים... אה והילושה סורי על אתמול במסן, אמרתי לך המחשב לי עושה כל הזמן בעיות
אני שונאת אותו שונאתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
 

angela12

New member
לא קראתי אף הודעה מהשרשור

הזה...אבל מה זה משנה? זה ספאם!! אז אם מישהו רוצה לשמוע את הסיפור על המורה המסוממת החדשה בבית ספרי, אז שיקיש
או
 

angela12

New member
אז הנה סיפורי המרגש:

אני רצינית לגמרי, אני לא יודעת מה היא מסניפה אבל זה חייב להיות משהו קשה....אם אתם לא מאמינים אז הנה ציטוט: "אני יודעת שאני מכתיבה הרבה, אבל מי שאומר שקשה לו לכתוב, אז זה אומר שהיד שלו חלשה, ואם היד שלו חלשה זה אומר שהוא חלשלוש והשרירים שלו חלשים ואז ינזול לו המוח" אני לא יודעת איך זה קשור לנושא של הכתבות אבל אני כבר התחלתי לפחד. המשך יבוא...
 

k k1

New member
חחחחחחחחחחחח

מורה דפוקההה אבל מה את מצפה כבר ממורות?!
 
חחחח ככה זה המורות... יש להם

תמשפטים הכי לא קשורים לעולם! אה ודרך אדב החתימה שלך אז יותא לי להגיד אותה כמעט כל יום חח לא את כל החתימה רק את הקריאזי אינסיין אור אינסיין קראזי ווין אי סי חוסיין יו סאי שיידי" חחחח אני לא יסביא למה כי זה ארוך וגם האנשים שחיים פה ימותו משעמום אז נוותר קיצר אני סותבת.
 

angela12

New member
המשך:

ואני גם שוקלת לעשות מדור שבועי כל יום שישי שיקראו לו"שיעור עם סילביה"(זה השם שלה) טוב יאללה: עכשיו, היא מורה לטכנולוגיה, אז היא אומרת לנו: " תביאו מחברת חשבון, אבל מי שפוחד מחשבון יכול להביא מחברת שורה" כן, אני נורא פוחדת מחשבון, מאז שהמחברת ניסתה לתקוף אותי אני לא אותו אדם...אחר כך היא ניסתה נואשות להסביר לנו שכל ילד הוא מפעל(?) אבל היא מדברת על עצמה בגוף שלישי כמו: "סילביה אמרה לך להיות בשקט" היא מפחידה אותי!! אימאלה!!! אחר כך שהיא הכתיבה לנו שיעורים היא עוד פעם התעקשה על עיניין המוח, ועל כך שאם נשאר בכיתה הזאת אז מרוב החום יימס לנו העור וישארו כאן רק ערמות עצמות מיובשות.(ככה היא אמרה, לא נגענו!) אבל בכלל, כל מורה והפרנויה שלה. למשל המורה לערבית לא מפסיקה להגיד לנו כמה ערבית היא שפה חשובה, ואם נלמד ערבית נצליח בחיים ושצרפתית זה זבל מעובד. או המורה למדעים, שלא אכפת לה מה עושים בשיעור שלה, לא אכפת לה אם מקשיבים לה, קופצים על השולחנות או מרקדים באוויר. או המורה להיסטוריה ומורשת, שכמעט בוכה שאנחנו מפריעים. או המורה לתנך, שלדעתי היא בכלל גבר. והמורה שיש לה רק 7 אצבעות. הנה שיר קטן שכתבנו עליה: " עשר אצבעות לי יש, למרים רק שבע, תאונת מעבדה כרתה לה את האצבע, הייתה לה אצבע נחמדה, ועכשיו היא נאבדה, זהו סיפורם של מרים והאצבע" המשך שבוע הבא... אה, וסתם עוד משהו שנורא בא לי להגיד: בני גורן!!!!!!! ראה הוזהרת!!! אני שונאתתת אותך!!!!!! מי אמר לך לכתוב ספרים בעובי של התחת של המחנכת הקודמת שלי?!מי?!?! מי?!?!? שונאאאאאתתתת אותךךך!!!!
 

k k1

New member
חחחחחחחחחח הרגת אותי...!!

וכן בני גורן שנוא על הרבה מאוד אנשים...! חח
 

bLAck hALo

New member
חחחחחחחח

הן מורות! להיות מפגרות ומפחידות זה ה-תפקיד שלהם.. כי ללמד הן פשוט לא יודעות!!.. חחחחחח אני נתקעתי השנה עם המורה לאנגלית משנה שעברה ושנה שעברה השעו אותי בגללה והשעו אותה מהפקיד לאיזה חודש בגללי.. הקטע המוזר, זה גם אלה שלא לימדו אותי שנה שעברה- יודעות מי אני! "אה-הא..אז את הילה" פחח רק בגללן אני רואה את התעודה הבאה שלי.
 

k k1

New member
חחחח הילה המפורסמת

ויוווווו נשארת עם המורה הזאת?!?! פחחחח מסכנה....
 

bLAck hALo

New member
חחחח אני כבר מחכה למורים של התיכון

כל אחד שם אוהב יותר מהשניייי חחחח חברים שלי שם משפיעים על המורים :):):) כןןןןןןןן ולא מביאים לי לעבור למורה אחרתתתתתתתתתתתתתתת!!!! כדי לעבור אני צריכה לעבור כיתה ולנו יש את הכיתה הכי שרוטה..אין מצב שאני עוברת. אני מתכננת לשפוך עליה הפעם ספרייט וללגלח לה את הראש. לא סתם..חח בכלל יעיפו אותי! גם ככה יכלו להעיף אותי אבל מזל שהציוינים טובים ובגלל שאני בכל התחרויות האלה של הספורט בבצפר חעחע
 

k k1

New member
חח הילוש השנה את צריכה להשקיע

בלי כאפות! ובלי קולה! או שאין ב"ס לאומנויות!!
 

bLAck hALo

New member
חחחחח בעיות התנהגתויות..ככה זה

לציונים אני לא דואגת חוץ מצרפתית! הבצפר לא מוכן לשלוח אותי לאיבחונים!!!!! אני רוצה פתורררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר הצין שלי שנה שעברה היה 0! 0! א=פ=ס! עגול, יפה ושקסי שכזה. אני רוצה פתור! פתור. אבל אני לא יעשה יותר מדי השנה והמורים יחד עם המנהלת קבעו שאני ישב כל השליש הראשון לבד.. חארות.
 

k k1

New member
*פטור

וכן צרפתית זה הכי חראאאאאאאאאא שיש!!!!!!!!!!! חחחחחחחחח את יושבת לבד? חחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

bLAck hALo

New member
צרפתית בעעעעע!! מספיק אנגלית וזהו.

שיעזבו אותי בשקטטטטט חח כן כל השליש הראשוןןןןןןןןןןןןן חוצפה! הם טוענים שאני הגורם לבלאגן והרעש בכיתה..
 
למעלה