סער??? מה שלומך נשמתי? הכל בסדר? איך החיים? דבר איתי דואגת לך... גלית
S sahr12 New member 2/7/01 #2 גליתוש......... הכל בסדר אישה יפה....סתם עבר עליי רגע של חולשה... שמח לראות שאת פה....איך אצלך???מה שלומו??...נושך??
גליתוש......... הכל בסדר אישה יפה....סתם עבר עליי רגע של חולשה... שמח לראות שאת פה....איך אצלך???מה שלומו??...נושך??