סעו כמו שצריך

holy crap man

New member
הולי קראפ

גדול! יש מקום אפילו לנרגילה + גזיה לקפה + מקלע 0.5 נגד ליסינג ומסוקים של גלגלצ. המחיר כולל תחמושת וספר רכב, כן?
 

יוסיסקי

New member
אני ממליץ לכולם "לנסוע כמו שצריך"

כלומר - לא לעבור את המהירות החוקית בסמוך למצלמות ע"ע - צ'יטה ואם מכלל הן אתם שומעים לאו - אז טעיתם
 

lazybones

New member
מה רע בלנסוע 100-110

אם זאת מהירות ממוצעת על ציר דרך כלשהו, בדרך לעבודה וכדומה זאת מהירות שאני חותם עליה בשתי ידיים. הבעיה היא לא זו, הבעיה היא שיש הרבה פקקים במדינה, אז המכוניות נוסעות 10-20 קמ"ש בקטעים מסויימים, בקטעים פתוחים כולם מאיצים ל 120-140 ואם תשקלל ממוצע ביום רגיל לאוטו המהירות היא אולי 40-50. מהירות מעל 100 קמ"ש לכל רכב מגבירה את צריכת הדלק בצורה משמעותית, זה גורם לזיהום אוויר מוגבר וגם מיותר כי גם ככה בסוף יש פקק. בנוסף לכך ישראל היא מדינה מאד קטנה ובאמת שלא נחסך כזה הרבה זמן אם נוסעים כ"כ מהר. אני למשל עבדתי בירושלים וגרתי בת"א וגם כשהייתי מרביץ מהירות גבוהה לא הצלחתי לחסוך יותר מ 15 דקות, זה לא כזה הרבה זמן ששווה לצרוך עוד דלק, לסכן את החיים משמעותית בנסיעה במהירות שגבוהה הרבה מעל התנועה הממוצעת. אני בכלל בעד שכל המדינה תסע על קטנועים קטנים שלא עוברים את ה 120 קמ"ש, גם לא יהיו פקקים וגם לא זיהום אוויר כמו היום. והתאונות יהיו פחות חריפות. כולם ממהרים כל הזמן בארץ, לאן אתם ממהרים? לפעמים סתם בא לי לרכב על האופנוע ולהנות מהנוף ואז איזה בנז עם מכונית נצמד לי לתחת וזה פשוט לא נעים. תאמינו לי, תסעו יותר לאט, תהיו רגועים, תהנו מהחיים, לאן אתם ממהרים? אפשר להיות אופנוען וגם לנסוע במהירות סבירה. גרתי שנתיים בקוסטה ריקה ותאמינו לי אנחנו צריכים ללמוד מהם, הם רגועים, נוסעים לאט, שמחים. אז כולם ייסעו עד 120 קמ"ש, אני לא חושב שזה לאט בכלל. והאמת, יש כאלה שטסים עם מכוניות במהירות ממש גבוהה, כל מיני ערסים ולא הייתי מתנגד שיתפסו אותם. כל זה נאמר מאחד שכבר נתפס על 168 קמ"ש, נשלל לי הרשיון פעמיים בחיים ואני לפעמים גם נותן בגז, לא טלית שכולה תכלת. סתם חומר למחשבה.
 
למעלה