סנקציות - עידכון אחרי קצת פחות מחודשיים..

Ccyclist

Well-known member
סנקציות - עידכון אחרי קצת פחות מחודשיים..

כמה מהדברים שאמנה יעניינו גם אתכם כצופים בארץ.

חודשיים אחרי הטלת הסנצקיות הטלויזיוניות על הקולוניות הבריטיות החדשות באירופה ( בין השאר: הקוסטות, חבל הדורדויין וטוסקאנה ) ההתמודדות היא באמצעות הצעדים הבאים:

1 - VPN. שירותי VPN רבים מאפשרים להציג לנגני הרשת של ה BBC, ITV,4,5 כתובת IP בריטית ואז אפשר לצפות בתוכניות האלו בחינם ברשת, אפילו באיכות שמאפשרת להעביר אותם למסך הגדול ב HD. ה iPlayer של ה BBC מאפשר להוריד תוכניות למחשב ולצפות בהם ללא הפרעה, אני חושב שגם הנגן של ערוץ 4 4od מאפשר זאת. הבעיה היא בנגן ה ITVplayer שכופה על צופיו לצפות בפרסומות, ואז נתקע אחרי כל הפסקת פרסומות שניה ומחייב הטענה מחדש של העמוד. לצפות בפרק האחרון של סלפרג'ס היה סיוט בתנאים האלו אבל צלחנו את כל העונה על אפם וחמתם של מי שניסו לחסום לנו את הטלויזיה.

2 - אתר Filmon.com מאפשר לצפות בטלוויזיה בריטית בשידור חי (איכות סטנדרטית) בחינם וללא VPN. יש גם אפליקציה לאנדרויד. האיכות הסטנדרטית טובה מספיק למסך הגדול אך אינה משתווה ל HD או לאות סטנדרטי שעובר הגדלה ל HD. באמצע פברואר קנינו מהם חודש, אך משום שאנו חוזרים לאנגליה באפריל לא היה שווה לקנות מנוי לחודש שלם ולא להשתמש בשירות במשך שבועיים. יש לציין שה iPlayer של ה BBC מאפשר לצפות בשידורי הרשת בצורה חיה ואף חיה למחצה כאשר ניתן לחזור לתחילת התוכנית.

3 - לשנה הבאה נכין Slingbox HD ונשאיר את הממיר של SKY בבית באנגליה. יש נגן מדיה מסויים שניתן להכניס לאחת מכניסות ה HD של הטלויזיה ולשלוט בממיר. יש לנו Slingbox באיכות סטנדרטית, אך מה שהשארנו בבית היה ממיר עגום של סמסונג שפשוט סיוט לנסות להפעיל אותו כי אין חווית משתמש.

4 - למנויי SKY יש גישה לערוץ 5 ב HD, וכן לערוץ נוסטלגי כמו ITV4 או 3 ( הערוץ שתמיד משדר ברצף את פוארו של כריסטי בכיבוב דיויד סושה [שוחט] ), בניסוי שעשינו לקראת החזרת הממיר של SKY לאנגליה התברר שהלויין של SKY משדר כ150 ערוצים פתוחים בחינם, רובם אינם בריטים וחלקם אינם באנגלית (יש הרבה ערוצים הודים ובגלל שהטלוויזיה מסדרת את ערוצי הלויין לפי סדר התדרים ערוץ כמו "ערוץ האיסלאם" זוכה להיות מס' 7 בממיר) אך יש הרבה ערוצי מוסיקת פופ אירופאיים ואפילו MTV, ערוצי חדשות כמו זה של SKY, וכן NHK (בכלל- תופעה, גגלו Cool Japan NHK, תוכנית ממכרת כי הניואנסים לפעמים שגויים אין להם מושג מה זה Cool ) ואחרים כמו France 24, ואפילו ערוץ הבורסה של בלומברג, מספר ערוצים של CBS ומשהו בשם Pick TV.

5 - האיחוד האירופי. לא שזה יעזור לכם כפי שזה יעזור לנו, אבל האיחוד פועל למען משהו שנקרא "רישוי זכויות אירופאי" לרשתות השידור השונות שבתחומו. אם רישוי כזה יגן על הרשתות מול תביעות הוליוודיות שונות (מה שהביא עלינו את הסנקציות) יהיה אפשר אולי לפתוח את אמצעי השידור האינטרנטיים בפני כלל האיחוד ואולי גם להחזיר את הערוצים הבריטיים לקרן השידור הכלל-אירופאית שעדיין נקלטת בקלות בצלחת לווינית בקוטר של מטר אחד באזורים בהם אי אפשר לקלוט את הקרן הבריטית גם באסטרו-טלסקופ של 3 מטר.
 

Y. Welis

New member
תודה על הקישור לאתר!

כרגע המבחר ברשת של watch online (מונח גיגולי למציאת תכנים) די מספק עבורי. ההפרש בין זמן השידור לזמינות ברשת הוא בד"כ שעה או 2.

הדבר שחסר זו תוכנה שתיצור 'לוח משדרים' מהחומרים שיש ברשת (או במחשב), וכך יהיה ניתן ליצור TV פרטית מושלמת. כנראה שלא תארך העת.

או שהערוצים יתחילו למכור מנויים ברשת.
 

Ccyclist

Well-known member
XBMC אמורה להיות כזו, אך היא לא פעלה

כחודש לפני הטלת הסנקציות קנינו קופסת אנדרויד שהיתה אמורה לכלול תוכנת XBMC, וכן חיבור ל VPN (שלא פעל ולכן הקופסה לא עבדה) והיה אמור להיות בה לוח משדרים וירטואלי (כמו בממיר דיגיטלי סטנדרטי) ואופציות הקלטה.

הקופסה הספציפית הזו לא עבדה ולכן החזרנו אותה, אך יתכן שישנם מוצרים אחרים שכן פועלים.

גגלו מונחי חיפוש כמו Expat tv
 

Y. Welis

New member
הורדתי אותה בזמנו. היא די בסיסית. צריך משהו

יותר מושקע. מפתיע שעדיין אין. אפשר אפילו ליצור כזה אתר.
 
טורנטים זה הכי מהיר בינתיים

אני עובד עם רסס לתוכניות שאני אוהב וברגע שהן עולות לרשת אני מקבל
עדכון ומוריד .
 
למעלה