סנסה E280

zacki

New member
סנסה E280

שלום ידידה שלי קנתה את הנגן הנ"ל לא מזמן, והיא אומרת שהיא לא מצליחה לראות שירים שהיא מעתיקה אליו, כאילו הם פשוט נעלמים... אני זוכר שהיה לי משו כזה בסנסה קליפ שלי, והצלחתי להתגבר עליו בעזרת "טריק" שמצאתי בגוגל (לחיצה ארוכה על כפתור אמצע או משו כזה). לעומת זאת, היא הלכה לחנות, ואמרו לה שהיא צריכה MEDIA PLAYER 10 בשביל לעבוד עם הנגן הזה נשמע לי לא הגיוני, יכול להיות שזה ככה? והאם אי אפשר פשוט להעתיק את השירים לתיקיות של הנגן? ולמה באמת "נעלמים" השירים? טנקס
 

or121210

New member
שתעביר למצב MSC

הגדרות > מצב USB > MSC. ואז פשוט להעביר מתיקייה הרצוייה לכונן של הנגן (כמו דיסק-און-קי) אם היא רוצה לסנכרן את הנגן דרך תוכנה (windows media player, winamp) שתבחר במצב MTP.
חשוב מאוד להתמיד בשיטה אחת ולא פעם ככה ופעם ככה
 

One Echoe

New member
אגב...

אני משתמש בשיטת MTP ועדיין יכול להשתמש בגרירה-זריקה. אמנם לא מופיע לי כונן "COWON", אבל מופיע לי בתיקיית המחשב שלי אייקון של הנגן, שבעצם מתפקד ככונן לכל דבר.
 
לא כ``כ מוזר

גם בסנסה קליפ במצב mtp‏ ניתן להעביר שירים דרך ``העתק הדבק`` באמצעות סמל כונן הנגן שב``מחשב שלי``.
 

יאיר B

New member
אגב, הנגן הזה לא תומך בתיקיות. אז תגיד לחברה

שלך שתדאג שכל התגיות שבו יהיו תקינות (פה יש ייתרון מסויים להעברה דרך תוכנה, שיתן לראות את מצב התגיות של הקבצים ולתקן לפני העברה לנגן).
 

b0redavid

New member
אני דווקא רואה את הקבצים ב sansa view

אני חולם? כי בפורום של view באתר sandisk אנשים סובלים מאותו הדבר... יש מצב שאצלי זה פשוט סבבה? (drag & drop) יו אני כזה חנון בנגני MP3 ארררררר
 

מושו 21

New member
צריך להבדיל בין תיקיות\תגיות לבין מצבי USB

ישנם שני מצבי USB - מצב MTP (העלאת קבצים וסנכרון הנגן באמצעות תוכנה - WMP, WINAMP וכו') ומצב MSC (מצב בו הנגן מזוהה ככונן חיצוני והעברת הקבצים מתבצעת בהעתק-הדבק). ברוב המקרים - שירים שיועתקו במצב MTP דרך תוכנה - לא יזוהו כאשר הנגן יחובר במצב MSC- זא"מ שבכלל לא יראו אותם כאילו הם לא קיימים .. (אבל זה ברוב המקרים) תגיות ותיקיות הן שיטות סידור קבצים בנגן - סידור עפ"י תגיות משמע סידור עפ"י המידע הנמצא בתוך קובץ המוזיקה (אמן, שנה, אלבום וכו') וסידור עפ"י תיקיות כמו שזה נשמע. כל הנגנים של סנדיסק עובדים על סידור עפ"י תגיות וברובם האופציה לסנכרון בשני המצבי USB.
 
למעלה