סנכרון עם המחשב

koganzon

New member
סנכרון עם המחשב

בסינכרון הפוקט עם המחשב אני צריך לקבל אופציה לפתוח את הקבצים גם דרך המחשב. בפועל אני לא מצליח לפתןח קבצים, בניסיון לפתוח את הקובץ הוא פותח חלון שאומר שהקובץ לקריאה בלבד. איך אני יכול לפתוח את הקבצים דרך המחשב??????
 

Chooch

New member
תשובה

בהגדרות סנכרון תאפשר סנכרון FILES. זה יפתח לך תיקיית מסמכים של הפוקט בתוך "המסמכים שלי" במחשב השולחני. את כל הקבצים שאתה רוצה שיהיו גם במחשב וגם בפוקט שים שם ובסנכרון הבא,אם ישתנה משהו הקבצים יתעדכנו על המחשב השולחני ופשוט תפתח רגיל. אתה לא יכול לפתוח כי אין אפשרות להריץ במחשב קבצים שנמצאים בזכרון הפוקט
 

koganzon

New member
עדיין יש בעיה

עשיתי את מה שכתבת. עכשיו בסינכרון מופיעה סימן קריאה אדום באיקון של ה Activ.... ובחלון כתוב שיש בעיית סינכרון עם ה Files.
 

Chooch

New member
אולי שמות הקבצים בעברית

תשנה לאנגלית ותראה אם מסתנכרן
 
למעלה