סנכרון אווטלוק ועוד לAriyeh1 ואילת

ofirsi

New member
סנכרון אווטלוק ועוד לAriyeh1 ואילת

לאריה , ראשית, ראיתי את תשובתך וברצוני להודות לך על המענה המהיר . אך לפני שאני מבצע רציתי לברר כי הסברתי את עצמי כהלכה. אני פחות מעוניין לסנכרן את הודעות הדואר אך מאוד חשוב לי לסנכרן את לוח השנה ויומן הפגישות והמטלות שלי שנמצא במיקרוסופט אווטלוק שבעבודה - והשאלה היא איך אני עושה זאת מאחר שכעת אני עובד מול היומן של הפאלם דסקטופ. כמו"כ בבית אני עובד מול אווטלוק אקספרס ובעבודה מול מייקרוסופט אווטלוק.(וזאת בנוסף לכך שבעבודה כאמור אין לי סי די תקין להתקנה אבל כבר הורדתי את התוכנה מהקישור שנתת ואני אנסה להתקין ביום ראשון). לגופו של עניין שאלתי היא האם אפשר לעבוד מסנכרון יומן/ספר טלפונים/מטלות/וכו' - שאני כרגע עובד מול הפאלם דסקטופ ,ךעבודה מול מיקרוסופט אווטלוק, ואם כן איך עושים זאת? שנית - ניסיתי לשנות כמו שאמרת לי והכיתוב מראה שאני עובד מול inbox to go, התוכנה מעולם לא עבדה לי כמו שצריך- ורציתי לשאול איך אני מסיר אותה (מהמחשב ומהפאלם) ואיך אני עושה שיסנכרן מול האווטלוק וגם רק מיילים שאני רוצה ולא את הכל? שלישית - בגיבוי לאחר ייצוא הקובץ - מה אני אמור לעשות איתו -ואם קורה משהו איך אני משחזר? תודה אופיר
 

Ariyeh1

New member
בכדי לסנכרן

את Microsft Outlook עליך להשתמש בתוכנת קישור כלשהי לא ציינת איזה מכשיר יש לך ולכן אין לי מושג איזו תוכנה מגיעה עם תקליטור ההתקנה. בכל מקרה ישנה אחת כזו (למעט מכשערי Palm IIIe שהגיעו משום מה בלי). סינכרון תוכנת הדואר אינו קשור לסינכרון היומן. אם אין לך אפשרות להתקין באמצעות תקליטור לא תוכל להתקין תוכנת קישור בחינם. (ממליץ בעבחדה לעבוד עם כונן תקליטורים משותף ברשת) ניתן לסנכרןבמחשבים שונים מול תוכנות יומן שונות (אני עושה זאת) אם כי יכול להיות שתווצרנה כפילויות במצב כזה. אך יש היום דרכים פשוטות ונוחוץ להסיר אותן. דברי דוא"ל שאינך רוצה לסנכרן הדבר הפשוט ביותר הוא להעבירם לתיקיות משנה אותן אין ה-Palm מסנכרן (רוב תוכנות הדואר מסנכרנות רק את Inbox ו-Outbox. קובץ גיבוי אתה מיצא לספריה כלשהי במחשב (למשל "המסמכים שלי") ומייבא אותו במקרה ומסד הנתונים של התוכנה נמחק/משתבש או כל צרה אחרת.
 

ofirsi

New member
זה לא עונה על שאלתי + פרטים נוספים

ראשית - יש לי זייר 71 ובבית מערכת הפעלה ווינדוס אקב פי ובעבודה ווינדוס 98 לגופו של עניין אצלי בעבודה הדואר לא מסודר בתיקיות (וגם בבית)כך יותר נוח לי. בכל אופן הדבר הכי חשוב לי זה לסנכרן את היומן שיש במייקרוסופט אווטלוק ופחות את הדואר - איך אני עושה זאת???? תודה אופיר
 

Ariyeh1

New member
ראה תשובתי

הקודמת. יש להבדיל בין סינכרון יומן ובין סינכרון דואר. גם אם אתה מסנכרן את היומן שלOואךםםל אין זה אומר שאתה באופן אוטומטי מסנכרן את תיקיות הדואר שלו.
 

Ariyeh1

New member
Oואךםםל=Outlook

ובהתקנת התקליטור תישאל באם אתה רוצה לסנכרן מול Outlook או מול Palm Desktop בחר באופציה הנוחה לך והמשך משם. שוב אין הגדרת סינכרון עם Outlook מסנכרנת את הדואר באופן אוטומטי. יש להגדיר סינכרון דואר בנפרד.
 

Ariyeh1

New member
עיקר שכחתי

אנא שרשר הודעותיך ואל תפתח יותר מהודעה אחת בדף הראשי. בוודאי שלא כאשר השאלה קשורה בהודעה קודמת.
 
למעלה