סניף מודיעין...
סבא שלי אמר פעם שהחיים הם כמו סקי: ככל שתתפס למקום גבוה יותר, כך הגלישה תהיה מהנה יותר. החוק עדיין נכון, למרות שמאז הומצאה מעלית הסקי. כל-כך הרבה אנחנו משקיעים בסניף. וכאן המקום לשבח את כל העוסקים במלאכה שהביאו את הסניף למצב שלו. ומה שהכי משמח זה שהמצב הזה הוא לא זמני או מקרי: אמנם יש לנו ירידות פה ושם, אבל הסניף עומד כבר 3 שנים על הרגליים. ולמה ה"גלישה" כרגע מהנה יותר? כי עבדתי ועבדנו כ"כ קשה, ובתקופה האחרונה אנחנו גם קוטפים את הפירות. 2 כניסות לתקשורת בחודשיים וחצי האחרונים, בשניהם תמונה ודיוח. הראשונה על שביתת ההזדהות עם הנכים והשנייה היום, שבה סוקרה צומת שלנו. זה המקום לסגור קדנציה נפלאה. אורן כיו"ר סניף, שעשה את העבודה השוטפת טוב, ויותר חשוב- התחילו לבוא יוזמות מהסניף, וגם אותן הצלחנו להרים. סתיו בתור השומרת על הגחלת בתפוצות, שליחת הסניף אל העוסקים במלאכה במרכז. אחלה קדנציה כסיו"ר איזור. סתיו ומעיין בהישג הכי גדול- הקמת קבוצ"צ גדולה ויציבה, עם מנהיגות (בהמשך) ופוטנציאל גדול למנהיגים נוספים. כאן המקום להזכיר את יונתן, ניב וקים שבאו למז"חות ולימי עבודה לפורימון, והשתלבו בהנהגה התנועתית. רעות בתפקיד חברת-מזכירות של הקבוצ"צ, וארעיף עליה את הקומפלימנט שאורן אמר לי עליה- "מתי שאני מעביר לה הודעה, היא ישר עושה על זה טלפונים" וחוץ מטלפונים, גם היא משתלבת בהנהגה התנועתית, ואם היא מתמודדת לסיו"ר סניף- זה אומר הכל. חן בתפקיד השמרטפית, עם פעולות שלא כדאי להפסיד (וגם השתדלתי שלא) בתקווה שהקדנציה הבאה עלינו לטובה תהיה טובה אפילו יותר.
סבא שלי אמר פעם שהחיים הם כמו סקי: ככל שתתפס למקום גבוה יותר, כך הגלישה תהיה מהנה יותר. החוק עדיין נכון, למרות שמאז הומצאה מעלית הסקי. כל-כך הרבה אנחנו משקיעים בסניף. וכאן המקום לשבח את כל העוסקים במלאכה שהביאו את הסניף למצב שלו. ומה שהכי משמח זה שהמצב הזה הוא לא זמני או מקרי: אמנם יש לנו ירידות פה ושם, אבל הסניף עומד כבר 3 שנים על הרגליים. ולמה ה"גלישה" כרגע מהנה יותר? כי עבדתי ועבדנו כ"כ קשה, ובתקופה האחרונה אנחנו גם קוטפים את הפירות. 2 כניסות לתקשורת בחודשיים וחצי האחרונים, בשניהם תמונה ודיוח. הראשונה על שביתת ההזדהות עם הנכים והשנייה היום, שבה סוקרה צומת שלנו. זה המקום לסגור קדנציה נפלאה. אורן כיו"ר סניף, שעשה את העבודה השוטפת טוב, ויותר חשוב- התחילו לבוא יוזמות מהסניף, וגם אותן הצלחנו להרים. סתיו בתור השומרת על הגחלת בתפוצות, שליחת הסניף אל העוסקים במלאכה במרכז. אחלה קדנציה כסיו"ר איזור. סתיו ומעיין בהישג הכי גדול- הקמת קבוצ"צ גדולה ויציבה, עם מנהיגות (בהמשך) ופוטנציאל גדול למנהיגים נוספים. כאן המקום להזכיר את יונתן, ניב וקים שבאו למז"חות ולימי עבודה לפורימון, והשתלבו בהנהגה התנועתית. רעות בתפקיד חברת-מזכירות של הקבוצ"צ, וארעיף עליה את הקומפלימנט שאורן אמר לי עליה- "מתי שאני מעביר לה הודעה, היא ישר עושה על זה טלפונים" וחוץ מטלפונים, גם היא משתלבת בהנהגה התנועתית, ואם היא מתמודדת לסיו"ר סניף- זה אומר הכל. חן בתפקיד השמרטפית, עם פעולות שלא כדאי להפסיד (וגם השתדלתי שלא) בתקווה שהקדנציה הבאה עלינו לטובה תהיה טובה אפילו יותר.