סנוזלן

נועהב1

New member
סנוזלן

האם מישהו מכיר חדרי סנוזלן באזור חיפה שמופעלים ע"י מרב"עיות מוסמכות? תודה!
 

y o l u

New member
בבית ספר "אופקים" בשדרות דרך הים

בחיפה יש חדר סנוזלן.
 

עדי 5

New member
בי" גניגר

בסוף רחוב דרך הים וכפי שכתבו גם בבי"ס אופקים. שניהם באותו רחוב ושווה לגשת לראות אותם.
 

נועהב1

New member
שאלה חוזרת

האם אתם מכירים חדרי סנוזלן שקיים בהם ערסל ושניתן לקבל שם טיפולים פרטיים / טיפולי חוץ לאנשים מבוגרים? מכיוון שהמקומות המוזכרים מיועדים לילדים / נוער...
 
אדם מבוגר בערסל

אישית, לא מכירה קליניקות לטיפול במבוגרים בהם קיים ערסל. לדעתי זה מפני שזה פשוט לא ממש מתאים. אני לא יודעת מיהו האדם שעבורו את מחפשת ערסל ולאיזו מטרה (אם תרצי את יכולה לכתוב). אבל, מנסיון שלי להשתמש בערסל לצורך גרייה וסטיבולרית לבחור צעיר ומוגבל מוטורית - זה מאוד קשה פיזית. קשה להכנס וקשה מאוד לצאת, במיוחד אם את צריכה להכניס אותו בכוחות עצמך. ניסיתי בעבר מפני שהיה נדמה לי שזה יכול לתרום לטיפול (רעיון לא משהו). מה דעתך על כסא נדנדה? לגבי חדר סנוזלן וטיפול במבוגרים - זה בהחלט מתאים והולם למגוון רחב של מטרות. בבית חולים לוינשטיין משתמשים בסנוזלן לטיפול במבוגרים אבל זה ברעננה לא בחיפה.
 
אדם מבוגר בערסל

בסנוזי למבוגרים נהוג להשתמש בכסא נדנדה מקורקע או תלוי, כשהתלוי מתאים יותר לאנשים שאינם מוגבלים מוטורית. ניתן גם להשתמש במתקן עם מסילה לכסא גלגלים להשגת אפקט דומה. בעיני ערסל נותן אפקטים של עטיפה והכלה ששום דבר אחר לא עושה ממש באותה יעילות, אם כי בהיותי תפקודית במהותי... אני בעד לזוז די מהר לכסא התלוי, שנותן את האפקט, אבל באופן פחות עוברי ויותר תקשורתי. יש כסא תלוי כזה, אגב, באיקאה. (אחלה סטייל למרפסת, אם יש 400 שקלים פנויים).
 
ערסל כלי נהדר גם למבוגרים

ברבים מהבתים ישנם ערלסים וגם מבוגרים משתמשים בהם. אסור להיות נעול באמצעי הגריה בחדר הסנוזלן. הבעיה איתנו שאנו נעולים על כיוון גרית הדיסקוטק שחברות הציוד מוכרות לנו כי זה יותר רווחי להן. יש מקום בחדרי הסנוזלן להרבה יותר אמצעי גריה מסורתיים שישולבו עם מוצרים אלקטרוניים. ברבים מהמקומות בהם התבקשתי לייעץ לגבי הקמת חדר סנוזלן הציוד היה מתאים בהחלט לאולם שמחות ורק מקום הרב והכתובה נפקדים מרשימת הציוד. אנו שוכחים כמרפאים בעיסוק מאין באנו ואין אנו מטביעים חותם יצירתי בהקמת החדר. אכן קשה להיכנס וצאת מערסל אך החדרי סנוזלן שניתנו ע"י ההקרן לפיתוח שירותים לנכים בביטוח הלאומי ומיועדים לאנשים מוגבלים מותקנים מנופי תקרה המאפשרים גישה וכניסה ויציאה ממתקנים גם למוגבלים בניידות, התאמת החדר לנגישות האוכלוסיה חשובה ביותר בעת התכנון. אשר לערסל יש רק להיזהר או יותר נכון להיות מודע לתגובות הפיזילוגיות הנובעות מהתנועה הוסטיבולרית המונוטנית והמרגיעה ( מובן שזהו גם יתרון), הדבר נכון כמובן לכל כלי גרייתי.
 

sarale20

New member
יש בית אבות

אמנם בירושלים, בקטמון, סן סימון הם מפעילים סנוזלן והיו די חלוצים בתחום. אולי יש להם מידע על בתי אבות נוספים בארץ
 
למעלה