סלקום TV-הסטירה השלישית....אזהרה !!!
מפרסם גם כאן את הסיפור העצוב שלי איתם , לצרכי תיעוד ואזהרת גולשים המחפשים מידע :
לאור מעבר דירה , ולמרות שתי הסטירות שחטפתי מחברה זו בעבר , החלטנו לנסות אותם בטלוויזיה בלבד , ללא סלולאר או תקשורת קווית.
17.7 תיאום לאספקת הציוד והתקנתו בבית החדש ע"י טכנאי.הוזמן ל28.08.2016
18.7 מתקשר טכנאי " אחי אני תוך חצי שעה אצלך ".... ( טרם קבלתי את הדירה עדיין )....ניחא,טעות...טלפונים ותיאום מחדש ליום המבוקש.
28.07 היום הגדול...ממתינים,וממתינים....נאדא...מתחיל בשעות הערב ( לאחר שניתן להם הרבה זמן מעבר לתיאום להגיע אפילו באיחור ),מרתון טלפונים לשירות הלקוחות ומתחילים סיפורי הבדים הסטנדרטיים..בסופו של "מאבק" טלפוני והתעקשות,ולאחר שהנציגות שלהם אישרו ש"פישלו" ואני זכאי לפיצוי כספי,תואמה התקנה למחרת היום.
29.07 בשעה טובה ומוצלחת ( למרות האיחור באותו יום ) הותקן...
30.7 מתחילות התקלות ואיתן השיחות בעלות ההמתנה ההזוייה לתמיכה טכנית / שרות לקוחות...אז נתברר לנו כי הפרסומים בפייסבוק אודות השירות האיום שלהם נכונים ואמיתיים...זמן המענה שלהם הזוי ובלתי סביר בעליל,בשום אמצעי קשר.נשלחות אליך הודעות SMS שקריות "ניסינו להשיגך" ( מה שאינו נכון בעליל ),אין קליטת אינטרנט ובפועל צופים בערוצי עידן פלוס בלבד..הופננו למרכז שירות להחלפה פיזית של ממיר תקול ( שזו חווה בפני עצמה בסניף שלהם בתלפיות בירושלים ),ניסיון לחברו בליווי תמיכה טכנית והופ....שוב כל יתר הממירים אינם משדרים וחזרנו לעידן פלוס בלבד...
הבנו את העניין,החלטנו לנתק מגע..תואם איסוף ציוד ע"י נציג שלהם וניתוק ליום 08.08,וכמו ביום ההתקנה הראשון,גם הפעם למרות שאשתי המתינה להם כל היום בבית,לא הגיעו.כמובן אישרו טלפונית שהיתה "תקלה " ותואם,שנית,איסוף הציוד יום למחרת.
09.08 בשעה טובה ומוצלחת נפטרנו מהציוד אבל לא מהם...
כמובן שקבלנו חשבונית לתשלום ( למרות שהניתוק בוצע תוך 10 ימים במסגרת חודש הניסיון חינם שניתן לנו ),שבוטלה לבסוף אבל גם אחרי מאבק עימם.
כל דרישות הפיצוי שלנו נדחו בטענות הזוייות,מבחינתם הם צודקים ולנו,למרות השחתת זממנו ועגמת הנפש , לא מגיע שום פיצוי.
איזה מזל שהכול כמובן מתועד היטב ומוקלט...
אני,כצרכן,את מאבקי עימם ממשיך כמובן במישורים אחרים נוספים , אבל ראוי שיידעו מתעניינם פוטנציאליים בשירותים שלהם , לאיזה רמת / איכות שירות עליהם לצפות.
מפרסם גם כאן את הסיפור העצוב שלי איתם , לצרכי תיעוד ואזהרת גולשים המחפשים מידע :
לאור מעבר דירה , ולמרות שתי הסטירות שחטפתי מחברה זו בעבר , החלטנו לנסות אותם בטלוויזיה בלבד , ללא סלולאר או תקשורת קווית.
17.7 תיאום לאספקת הציוד והתקנתו בבית החדש ע"י טכנאי.הוזמן ל28.08.2016
18.7 מתקשר טכנאי " אחי אני תוך חצי שעה אצלך ".... ( טרם קבלתי את הדירה עדיין )....ניחא,טעות...טלפונים ותיאום מחדש ליום המבוקש.
28.07 היום הגדול...ממתינים,וממתינים....נאדא...מתחיל בשעות הערב ( לאחר שניתן להם הרבה זמן מעבר לתיאום להגיע אפילו באיחור ),מרתון טלפונים לשירות הלקוחות ומתחילים סיפורי הבדים הסטנדרטיים..בסופו של "מאבק" טלפוני והתעקשות,ולאחר שהנציגות שלהם אישרו ש"פישלו" ואני זכאי לפיצוי כספי,תואמה התקנה למחרת היום.
29.07 בשעה טובה ומוצלחת ( למרות האיחור באותו יום ) הותקן...
30.7 מתחילות התקלות ואיתן השיחות בעלות ההמתנה ההזוייה לתמיכה טכנית / שרות לקוחות...אז נתברר לנו כי הפרסומים בפייסבוק אודות השירות האיום שלהם נכונים ואמיתיים...זמן המענה שלהם הזוי ובלתי סביר בעליל,בשום אמצעי קשר.נשלחות אליך הודעות SMS שקריות "ניסינו להשיגך" ( מה שאינו נכון בעליל ),אין קליטת אינטרנט ובפועל צופים בערוצי עידן פלוס בלבד..הופננו למרכז שירות להחלפה פיזית של ממיר תקול ( שזו חווה בפני עצמה בסניף שלהם בתלפיות בירושלים ),ניסיון לחברו בליווי תמיכה טכנית והופ....שוב כל יתר הממירים אינם משדרים וחזרנו לעידן פלוס בלבד...
הבנו את העניין,החלטנו לנתק מגע..תואם איסוף ציוד ע"י נציג שלהם וניתוק ליום 08.08,וכמו ביום ההתקנה הראשון,גם הפעם למרות שאשתי המתינה להם כל היום בבית,לא הגיעו.כמובן אישרו טלפונית שהיתה "תקלה " ותואם,שנית,איסוף הציוד יום למחרת.
09.08 בשעה טובה ומוצלחת נפטרנו מהציוד אבל לא מהם...
כמובן שקבלנו חשבונית לתשלום ( למרות שהניתוק בוצע תוך 10 ימים במסגרת חודש הניסיון חינם שניתן לנו ),שבוטלה לבסוף אבל גם אחרי מאבק עימם.
כל דרישות הפיצוי שלנו נדחו בטענות הזוייות,מבחינתם הם צודקים ולנו,למרות השחתת זממנו ועגמת הנפש , לא מגיע שום פיצוי.
איזה מזל שהכול כמובן מתועד היטב ומוקלט...
אני,כצרכן,את מאבקי עימם ממשיך כמובן במישורים אחרים נוספים , אבל ראוי שיידעו מתעניינם פוטנציאליים בשירותים שלהם , לאיזה רמת / איכות שירות עליהם לצפות.