וואי אנשים אתם לא יודעים מה אתם מפסידים... עכשיו חזרתי מהחוג במתנ"ס יעלים.. היה פצצצהההה אני ממליץ לכולם לבוא.. אז יאללה תזיזו את התחת ותתחילו לרקוד...
בעיקרון זה כל יום שלישי מ 5 עד 7 אבל המפגש הבא הוא ביום שני מ 6 עד 8 כי יום שלישי יש בחירות... וזה עולה 200 שקל שזה כולל שעתיים בשבוע עד חודש יוני... זה ממש גרושים!!
יש שם כוסיות אבל יש גם כונפות.. היחס של בנים ובנות שם הוא מאוד נחמד...בערך 90% בנות ו-10 % בנים.... בכל מקרה אני מאוד נהנה שם אבל אל תשכחו שהלימוד עצמו לא בא משם אלא מהשטח..תפסו מישהי תזמינו אותה הביתה ותרקדו! אור נזכרתי מי אתה..אני אדם (עם הקוקו) . ניצן מי את ? ובאיזה רמה את רוקדת ?
מה זאת אומרת מי אני ? אני ניצן. אני עוד מעט סוגרת 4 שנים מלאות של סלסה. והרמה שלי, דיי גבוהה אני הספקתי להופיע, ואפילו לימדתי בחוג למשך חודשיים. כך שאני כבר לא לומדת יותר.