סלסה? עם מה ? או מה?

ashlaya

New member
סלסה? עם מה ? או מה?

ז"א לשדרג אותה למתכון לכלשהו? עם מה אוכלים אותה? חזרתי עכשיו בקניות ליום הולדת מחר בגן - ביום העצמאות בבית קיבלתי מתנה 4 סלסה!!!
 
לכל דבר,

שקשוקה במיה ברוטב שעועית ירוקה ברוטב שעועית לבנה ברוטב ועוד הרשימה ארוכה.............
 
למעלה