סליט?

סליט?

סליט יורד כאשר הטמפרטורה ב-850 0 ומטה, והטמפרטורה ב-500 גבוהה ממינוס 25. לפי התנאים היום אני לא חושב שירד סליט באזור ירושלים. חוץ מזה, את מי מעניין סליט?
 
לא להגזים

שלג יורד אצלי בממוצע פעמיים בכל חורף, וברוב המקרים לא יותר מ-10 ס"מ. עדיין נחמד כשיורד שלג.
 
למעלה