סליחה...... מה קורה לגבי הפינה "מה עשה לכם את השבוע?"..... כולי ציפיה.....
R Road R unner New member 8/7/04 #1 סליחה...... מה קורה לגבי הפינה "מה עשה לכם את השבוע?"..... כולי ציפיה.....
ע עוגיייייייייה New member 9/7/04 #2 ../images/Emo6.gif מה שטוב זה, שההשתוקקות לפינה הוציאה אותך מהמחבוא. ביפ ביפ