סליחה......

Road R unner

New member
סליחה......

מה קורה לגבי הפינה "מה עשה לכם את השבוע?"..... כולי ציפיה.....
 
../images/Emo6.gif

מה שטוב זה, שההשתוקקות לפינה הוציאה אותך מהמחבוא. ביפ ביפ
 
למעלה