בטח שלא
כי אם היית, זה לא היה הפורום הנכון. אנחנו נשואות מיואשות, נכון? (ממש במקרה, אתמול, בסוף היום, כשאני כבר עייפה ועצבנית, שאל אותי האיש שלי, מה הייתי רוצה עכשיו ועניתי לו "להיות שוב רווקה"
הוא אמר...מה...ב´מת...אולי את מתכוונת בלי ילדים... -"לא!!!", דאגתי להבהיר ..."רווקה רווקה!!!!!" את חושבת שהוא נעלב?
)