סליחה?

קרמבובת

New member
סליחה?

אני חדשה פה נשואה בת 31 + 2 ולא יודעת איך עושים קישור להודעה מפורום אחר... מישהו יכול לעזור לי באחד הסעיפים הנ"ל?? בתודה קרמבו פחחחחחחחחחחחחחח
 

giulietta

New member
באיזה סעיף?

סעיף הנישואין? סעיף ה 31? סעיף ה +2? (הבאתי לך ת´סעיף, הא?)
 

sahr12

New member
ביחד זה 33......

מקווה שעזרתי.לפחות בסעיף אחד.....31+2 =33....חחחחחחחחח
 

נעמי 1

New member
רק אל תביאי....

שירי האהבה מפורום אחר... ותתחילי לשרשר כאן... רק לא זה... פליזזזזזזזז נעמי. ר. כמעט חצי יובל. חצי יתומה.
 

קרמבובת

New member
פארשים כולכם...../images/Emo6.gif

נווו איך????? (רוצה להביא לכם משהו נחמד (נעמי דוקא נראה לי שתאהבי
)
 

giulietta

New member
יו ../images/Emo12.gif נעמי

מה זו החתימה הזו? תחליפי מייד ל : נעמי האחת, לבד אבל לא בודדה, כבר כמעט יובל (לא?) וחכמה כמו שני יובלות מוקפת במשפחה נפלאה. נו, אני מחכה.
 

נעמי 1

New member
ג´ול יקירתי...

אני נשמעת כמו רווקה מיואשת? חחחחחחחחחחחח גם לא נשמעת... וגם לא נראת. נו... איך אני בלהחמיא לעצמי?
 

giulietta

New member
בטח שלא

כי אם היית, זה לא היה הפורום הנכון. אנחנו נשואות מיואשות, נכון? (ממש במקרה, אתמול, בסוף היום, כשאני כבר עייפה ועצבנית, שאל אותי האיש שלי, מה הייתי רוצה עכשיו ועניתי לו "להיות שוב רווקה"
הוא אמר...מה...ב´מת...אולי את מתכוונת בלי ילדים... -"לא!!!", דאגתי להבהיר ..."רווקה רווקה!!!!!" את חושבת שהוא נעלב?
)
 

חתולון*

New member
קרמבובת

לפי סער התשובה 33 אז תפני לשחר33 חחחחחחחחחחחחחחחח חתולון
 
בכל אופן

אם את מביאה משהו מפורום אחר אל תשקחי לשמור על " זכויות יוצרים" כי .........
 
למעלה